Carly osobne pouzivam jiz pres 2 roky, myslim ze jsem byl jeden z prvnich uzivatelu tady v CR (kdyz jsem jim na zacatku kdysi hlasil nejake bugy a pomahal s odstranenim, tak mi to zminili)
Mam to vyzkousene na tehdejsi E83 a nynejsi F25.
Obcas neco nefunguje (naposled jim haprovalo blueth. spojeni s adapterem - mam verzi pro Android), ale docela rychle vydavaji nove verze kde to vyresi.
Prijde mi ze u kodovani to maji pekne pojistene, proste to rekne, ze spojeni neni stabilni a nepusti te to. Nestalo se mi, ze bych mel nekdy nejaky problem. Jednou mi to ohlasilo problem behem kodovani, ale vzapeti to obnovilo puvodni stav ze zalohy jednotky. Zalohu to dela pred kazdym pristupem k jednotce.
Z jejich codovacich moznosti, a ze jsou siroke, mi to funguje na nejakych 99%, sam jsem si nastavil asi 20 veci. Cas od casu tam pridaji novy parametr.
Pro rady 1,3,5 to umi jeste vic veci nez pro mou asi ne tak beznou X3.
(popsano zde, vyber model!:
http://support.mycarly.com/knowledge-ba ... paign=home)
Diagnostika ala vycteni chybovych kodu mi bezi take, neni to uplne nejrychlejsi, ale OK.
Jen doporucuji at jiz pri kodovani nebo diagnostice hodit to na nabijecku pripadne aspon nastartovat. Baterku to zdime rychle. Nastesti opet si to hlida napeti a kdyz poklesne, tak vas to nenecha dal kodovat.
Z plugin mam servis intervals a iDrive. Oboje funguje pez problemu.
Ostatni funkce jsou jiz rozporuplne (informace o aute, life sledovani parametru a treba regerace NOx nefunguje - ale to je tim ze mozna pro muj model to nemaji doladene a ja to zatim nepotreboval, tak jsem to s jejich podporou neresil)
Za sebe jsem velmi spokojen, jasne nejake penize to stalo, ALE za moznost si prizpusobit auto jak chci, kdykoli si udelat zakladni diagnostiku z ECU.. kdybych pri kazdem, co jsem chtel neco zmenit za nekym musel jet a platit jeho cas, vyslo by mi to asi na 10x tolik.
Mejte se