BMW e39 540i, MANUÁL
Napsal: ned 28.01.2018 10:16
Ahoj všem
Nabízím k prodeji svoje e39 540i, s manuální převodovkou.
Přesné typové označení vozidla: BMW 540i
Druh karoserie:sedan
Rok výroby: 2002
Objem válců: 4398
Výkon: 210 kw
Druh paliva: BA 98
Barva: topasblau metallic
Počet najetých kilometrů: 220 tis.
Stav vozidla: dobrý, viz níže
Platnost STK: propadlá
Cena: 190 tis. Kč
Popis výbavy: viz soupis dle VIN v odkazu na fotky
Popis provedených oprav:
Na autě byla dělána spojka, nedávno koupena 100ah Exide baterka, jinak bežný servis jako destičky, tyčky stabilizátoru, olej, náplň klima, apod. Motor a převodovka jsou v perfektním stavu, VANOSY téměř není slyšet, karoserie bez koroze, podvozek bez vůlí, nic nebouchá, netluče.
Popis nutných oprav, nebo nedostatků:
*Zadní část byla po dovozu opravena pouze částečně, z vnějšku. Zůstalo natlačené vnitřní čelo na podlahu a deformovaná podlaha. Pravá bočnice je natlačená přes podélník dopředu a současně zvlněná ve střední části, levá je natlačená minimálně a odřená od někoho při pakování v lemu. Bude potřeba vyndat zadní nápravu, usadit na rovnací rám, vystrojit vnitřek vzadu, apod. Čelo je na vyříznutí a výměnu, dle mého názoru by šlo i vytáhnout a opravit, je nutno srovnat podlahu, vytáhnout podélníky, vyrovnat a opravit pravou bočnici, opravit levou bočnici, udělat geometrii, kvalitní nástřik dutin, nátěr spodku a lak. Současně Z víko v Praze někdo lehce trefil do spodní části u RZ, klempíř dokáže spravit. Cenový odhad mechanik+klempíř+lak je cca 45 tis. Kč.
*Přední plastové podběhy - měnil jsem za druhovýrobu, ale jsou to šunty a zase jsou prodřené.
*Viskospojka ventilátoru - funkční, ale při větších teplotách bývá hlučnější
*Přední nárazník - odřený v pravé části
*Pravá krytka ostřikovače - ulomená
*Loketka - ulomený držák telefonu (telefon mám)
*Motor - někde na prsou netěsnost, minimální únik oleje
Kontakt: 608 111 968
Foto: https://photos.app.goo.gl/PPPq4xcX9lVwAjXV2
Píšu závady na rovinu a předem, nemám potřebu nic skrývat, ani prodávat zajíce v pytli. Kromě výše uvedeného je auto ve velmi dobrém stavu, člověk by tomu netipoval 220 tis. KM, spíš polovinu. Současně jsou značky v depozitu.
Srovnatelné facelift 540i s manuální převodovkou, stejným rokem výroby a kilometry se v Německu běžně pohybují za 10+ tis. euro, u nás takové nejsou téměř k sehnání. S ohledem na uvedené závady jsem ochoten nechat za 190 tis. Kč, aby měl budoucí majitel prostor to rozumně vyřešit, v případě rozumného jednání i menší slevu

Přesné typové označení vozidla: BMW 540i
Druh karoserie:sedan
Rok výroby: 2002
Objem válců: 4398
Výkon: 210 kw
Druh paliva: BA 98
Barva: topasblau metallic
Počet najetých kilometrů: 220 tis.
Stav vozidla: dobrý, viz níže
Platnost STK: propadlá
Cena: 190 tis. Kč
Popis výbavy: viz soupis dle VIN v odkazu na fotky
Popis provedených oprav:
Na autě byla dělána spojka, nedávno koupena 100ah Exide baterka, jinak bežný servis jako destičky, tyčky stabilizátoru, olej, náplň klima, apod. Motor a převodovka jsou v perfektním stavu, VANOSY téměř není slyšet, karoserie bez koroze, podvozek bez vůlí, nic nebouchá, netluče.
Popis nutných oprav, nebo nedostatků:
*Zadní část byla po dovozu opravena pouze částečně, z vnějšku. Zůstalo natlačené vnitřní čelo na podlahu a deformovaná podlaha. Pravá bočnice je natlačená přes podélník dopředu a současně zvlněná ve střední části, levá je natlačená minimálně a odřená od někoho při pakování v lemu. Bude potřeba vyndat zadní nápravu, usadit na rovnací rám, vystrojit vnitřek vzadu, apod. Čelo je na vyříznutí a výměnu, dle mého názoru by šlo i vytáhnout a opravit, je nutno srovnat podlahu, vytáhnout podélníky, vyrovnat a opravit pravou bočnici, opravit levou bočnici, udělat geometrii, kvalitní nástřik dutin, nátěr spodku a lak. Současně Z víko v Praze někdo lehce trefil do spodní části u RZ, klempíř dokáže spravit. Cenový odhad mechanik+klempíř+lak je cca 45 tis. Kč.
*Přední plastové podběhy - měnil jsem za druhovýrobu, ale jsou to šunty a zase jsou prodřené.
*Viskospojka ventilátoru - funkční, ale při větších teplotách bývá hlučnější
*Přední nárazník - odřený v pravé části
*Pravá krytka ostřikovače - ulomená
*Loketka - ulomený držák telefonu (telefon mám)
*Motor - někde na prsou netěsnost, minimální únik oleje
Kontakt: 608 111 968
Foto: https://photos.app.goo.gl/PPPq4xcX9lVwAjXV2
Píšu závady na rovinu a předem, nemám potřebu nic skrývat, ani prodávat zajíce v pytli. Kromě výše uvedeného je auto ve velmi dobrém stavu, člověk by tomu netipoval 220 tis. KM, spíš polovinu. Současně jsou značky v depozitu.
Srovnatelné facelift 540i s manuální převodovkou, stejným rokem výroby a kilometry se v Německu běžně pohybují za 10+ tis. euro, u nás takové nejsou téměř k sehnání. S ohledem na uvedené závady jsem ochoten nechat za 190 tis. Kč, aby měl budoucí majitel prostor to rozumně vyřešit, v případě rozumného jednání i menší slevu
