Stránka 1 z 1
E90 druhy řízení
Napsal: pát 20.04.2018 18:55
od zlatas
Ahoj lidi..vehementně hledám 330i v m paketu.. všechno mi je jasný až na řízení..
Předface měli buď klasické hydraulické řízení, nebo active steering, neboli aktivní řízení..
Začal jsem ale koukat i na LCI a tam tomu trochu nerozumím..
Když si vyjedu výbavu podle VIN je tam někdy
Active steering čili aktivní řízení
Někdy je tam psáno S216 HYDRO STEERING-SERVOTRONIC , to by měl být elektronickej posilovač
Ale co když tam není psáno ani jedno? Znamená to, že má klasické hydraulické servo?
Děkuji
Re: E90 druhy řízení
Napsal: čtv 26.04.2018 13:22
od vita11
S216 HYDRO STEERING-SERVOTRONIC je hydraulický posilovač s proměnným účinkem (prostě servotronic). Když nemá ve výpisu výbavy nic, tak to bude elektronický posilovač
Re: E90 druhy řízení
Napsal: čtv 26.04.2018 15:00
od zlatas
A ten servotronic funguje lépe? V čem bude hlavní rozdíl? Je to tedy jakési aktivní řízení na elektrickém posilovači?
Resp aktivní řízení je úprava otáček volantu a servotronic tuhost volantu? Ale v případně lci je obojí naroubované na el.posilovači?
Re: E90 druhy řízení
Napsal: čtv 26.04.2018 15:33
od vita11
Nope. Servotronic je hydraulický posilovač s proměnným účinkem. Když jedeš pomalu, volant jde lehce, jak zrychluješ tak tuhne. Aktivní řízení k tomu mění převod, to servotronic neumí. Obojí jsou hydraulické.
Elektrický posilovač je obyčejné řízení s pevným převodem a pevným účinkem posilovače, jenom elektricky.
Re: E90 druhy řízení
Napsal: čtv 26.04.2018 18:02
od pavproch
Mám LCI e91 (koupeno tady v CZ 2011 nové) a ve specifikaci nemám napsáno nic a mám tam.... chvíle napětí.... hydrauliku.... zaplaťpanbu.
Re: E90 druhy řízení
Napsal: pát 27.04.2018 10:10
od vita11
To by mohlo mít souvislost s xdrive. Já ve výpisu výbavy taky neměl nic a měl elektriku (u zadokolky s LCI motorem)
Re: E90 druhy řízení
Napsal: pon 30.04.2018 17:29
od Joj
Dá se nějak nastavit tuhost řízení když je poháněn servem.??
Re: E90 druhy řízení
Napsal: pát 16.02.2024 16:21
od Boris
Ahoj, pls rozumím tomu dobře, že BMW u e9x používalo 3x druhy řízení?
1) hydraulické
2) elektrické
3) elektrické aktivní řízení?
Jaký je rozdíl mezi elekrickým a elekrickym aktivním řízením? Jen v řídící jednotce, která je v levém blatníku? Když mám elekrické řízení, tak lze AŘ dodělat jen pomocí jednotky (a kabelů asi)?
Přes istu na mě vyskočila chyba S 0100 o communication possible with electronic power steering, tedy předpokládám, že chyba bude někde v kabelech..? Nějaký tip kde se kouknout nejdřív?
Projevuje se to tak, že buď je posilovač po nastartování mrtvý a do 30s se vzpamatuje, ale v krajních polohách jakoby cuká. Tohle dělá furt, bez ohledu na to, zda je po nastartování tuhy nebo hned ready. Vždy krajní polohy cukaj.