Stránka 1 z 1
E9x n54 vs n55
Napsal: čtv 26.04.2018 15:07
od zlatas
Ahoj kluci.. hledám auto a narážím u lci modelů i na n55.. chtěl bych se zeptat, jestli se vyplatí ho upřednostnit, nebo lépe funguje n54? N55, co jsem četl má euro5 a nižší spotřebu, jede vlastně stejně , jen se nedá tak dobře ladit... je to tak, nebo i jinak?
Děkuji
Re: E9x n54 vs n55
Napsal: čtv 26.04.2018 21:32
od MattyX
Záleží co od toho čekáš ... třeba pokud např. chceš DKG převodovku tak ta byla jen na N54...
Co se zvyšování výkonu, je to jak říkáš ... zase N55 netrpí na chrastící WG na turbu.
Ale některé problémy mají z části společné - vstřikovače, HPFP, vodní pumpa, termostat a olej kterej kolem 100tis km teče úplně všude

Re: E9x n54 vs n55
Napsal: pát 27.04.2018 05:52
od zlatas
No našel jsem 9/ 2010 s 112 tis km, m paket,kombi,automat s padlama.. ve švýcarsku.. to mi chceš říct,že uz bude trpět únikem oleje? A co s tim?
Ještě mam v merku 2007,taky v paketu a manual.. obe turba a komplet brzdy nové,najeto 125...na té se mi líbí ten manuál a že má ještě staré dobré hydro řízení..
Obě auta by vyšla kolem 450 000..
Jinak od toho očekávám rodinné auto,které me zároveň bude bavit...
Nad 335i jsem začal přemýšlet po zjištění,ze se asi nedá sehnat 330i dle mých představ..
Re: E9x n54 vs n55
Napsal: pát 27.04.2018 07:58
od MattyX
Ano, moje měla najeto 143tis , když jsem dělal poprvé ventilové víko, další co ke mě jezdí na servis taky 130tis a víko kašatorex + těsnění olejového domku a příruby na olejový chladič = dělá se to většinou komplet naráz.
Ventilové víko praská - hlavně je v něm špatný separátor na 99% pokud někdo nevyměnil za Vargas nebo BMS + PCV hadice
Kilometráž hezká, ale 100% tam nebudou vstřiky z posledním indexem 12, měli by být udělané svíčky a cívky. Vysokotlak pokud nebyl dělaný tak tě brzy čeká - to i původní vodní pumpa (na té je většinou datum výroby tak se to dá poznat, pokud to nepřečteš tak je původní

)
Turba vyměná jsou fajn, otázka je co aktuátory - ty se mají dávat k turbům taky nové - podtlakové selenoidy občas taky zlobí + popraskané hadice a vanos selenoid (čištění nepomáhá).
Manuál good, ale může se stát že začne pohupkávat dvouhmota - ona nebude jako vysloveně v prdeli a prostě trošku to loudí takový divný zvuk a nechová se to uplně top - výměna za verzi z US 550i F10 trochu pomůže

Automat je u tohodle motoru celkem spolehlivej, snese i nějakýho koníka navíc
Já mám 335i taky jako daily car a prostě jako hlavní auto na ježdění, je to fajn, spotřeba po brně a okolo 8,5-10,5 dlouhodobě, na ten krut se zvyká příjemně a hlavně u kombíčka nikdo moc nečeká, že by to jako mohlo i jet ...

Jen to teda má zoufalej kufr, ale to už asi víš

Re: E9x n54 vs n55
Napsal: pát 27.04.2018 09:35
od zlatas
No měnilo se to přímo v BMW, tak snad udělali vše, co se má pro výměně turb dělat..mám seznam dílů z BMW, co se při tom měnily, ale je to anglicky.. vstřiky jsou dělané v roce 2012, takže nějaká nejnovější verze to asi nebude..
Ještě čekám na prověření té lci 335i....
Re: E9x n54 vs n55
Napsal: pát 27.04.2018 18:30
od JaraX
já bych radši N55, už kvuli lepším vstřikům(který svýho času stáli v BMW 800kč kus), ted už stojí cca 3k od bosche.
celý twin turbo na N55 se svodama, wastegatem atd, prostě komplet stojí na N55 20k

to je směšný.
samozřejmě ani N54 nebude k zahození. vybíral bych podle konkrétního kusu.
tu těsnost víka má taky N55 lepší myslím že tam je nějaká inovace.
Re: E9x n54 vs n55
Napsal: pát 27.04.2018 20:37
od MattyX
No dívám se do online ceníku, a to turbo se svodama na N55 stojí 75tis (na dobrý den v BMW), což je celkem voheň
Ony ty turba na N54 jako takový se téměř vůbec neserou, že by byl fyzicky problém s tím samotným dmychadlem - tak malý turba se jen tak nevidí a v serii tlačí úplný hovno.
Akorát se na nich sere jen ta samotná regulace, kdy se prostě vyjebe jen to bronzový futro od "mišivbuši" a prvně jen cinká a až se vyběhá tak moc, že "poklopec" WG nemůže zavřít obtokový kanál a pak se objeví oblíbená chyba "30FF" a plný výkon není momentálně k dispozici
Jako chtěl bych si zkusit život s N55, s N54 mám zatím jen 25tis km najeto, tak uvidíme co mě ještě potká (určitě vím že vstřiky

), ale pěkný kousky u jsou poměrně drahý 450-550 bez problémů :-/ a ono ty N54 nejsou zase o prase levnější ...
Re: E9x n54 vs n55
Napsal: pát 27.04.2018 21:23
od JaraX
ty jo, ja ho kupoval tak za 18,20 bez daně, víc určitě ne,sám jsem čuměl jak mega velkou věc jsem dostal za ty prachy,ale už je to tak rok a pul.
edit tak jsem to dohledal a kupoval jsem ho za 22 443 s DPH

ted už stojí přes 60k

Re: E9x n54 vs n55
Napsal: pát 27.04.2018 21:30
od MattyX
To byl hodně levnej twinscroll

někdo měl radost
Dneska už to vychází hůře jak nová turba obě na N54

Re: E9x n54 vs n55
Napsal: sob 28.04.2018 04:31
od matiz
To byl repas

Re: E9x n54 vs n55
Napsal: sob 28.04.2018 06:08
od JaraX
bylo to nový turbo od BMW, ale už se tak neprodává.
Re: E9x n54 vs n55
Napsal: sob 28.04.2018 07:01
od zlatas
Tvl kluci..tak já uz se radoval jak je BMW solidní a prodává na n55 díly za půl darma...už jsem šel spát s tím,ze vezmu auto s n55 a teď zase čtu opak...tak jsem tam,kde jsem byl

Re: E9x n54 vs n55
Napsal: sob 28.04.2018 08:52
od MattyX
Podle mě je to jedno kterou vezmeš ... pokud máš nějaký super požadavky na výbavu a barevnou kombinaci tak se spíše dívej na to co se ti líbí a co ti vyhovuje.
Já když hledal E91, tak jsem 335i kouil omylem, protože jsem ji měl za dobrou cenu a ještě k tomu za barákem

Ale měl jsem požadavky jen na manuál, zadokolku a kombíka... zbytek mě byl jedno

Re: E9x n54 vs n55
Napsal: sob 28.04.2018 09:35
od zlatas
U mě to musí být m paket,zadokolka.. je mi vlastně jedno jaká převodovka..
Jen nevím, jestli dnes není lepší jít z racionálního hlediska do lci..
Jinak moje požadavky na barevnou kombinaci atd...No...takové auto neexistuje

Re: E9x n54 vs n55
Napsal: sob 28.04.2018 10:11
od zlatas
Dávám sem vin obou aut..
WBAUV91060A755084
WBAVS71000KN30266
Obě ze švýcarska
Re: E9x n54 vs n55
Napsal: sob 28.04.2018 20:53
od romano007
Poslal jsem ti SZ.
quote="zlatas"]Dávám sem vin obou aut..
WBAUV91060A755084
WBAVS71000KN30266
Obě ze švýcarska[/quote]