Nemáte někdo zkušenosti s hřeben.servo řízením na bmw E60 -61 ...myslel jsem, že mám špatnu spojovačku na řidičové straně. nakonec byla O.K Pokusil jsem se zahýbat hřebenovou tyčí a zjistil jsem, že je tam axiální vule v samotném řízení. Muže mi někdo poradit co s tím ? ....Strašně mě to sere, když na autě slyším nějaký zvuk, který tam nemá být
Borci a neni to nahodou ten kloubek co je na spojovacce na řízení? Je tam takový malý čep a ten bývá vymlácenej (není to čep řízení, ale kloub co spojuje spojovačku a servo).
Dneska jsem zjistil,ze mi hreben propousti kolem volantove tyce olej,da se s tim neco delat, nebo je na vymenu?neni tam jenom nejake gufero na vymenu?jo,a jaky olej mam koupit na doliti musim tam neco dolit,protoze ve svahu uz zacina nasavat vzduch a dela to pazvuky.dik drroman
Chlapi,jak se vám ta vůle projevovala.
Jako když na to chytáš,tak jasný,že to chodí nahoru a dolů a bylo i něco slyšet za jízdy a nebo při parkování "na zpátečku" do řady,kde se hodně motá volantem?
Díky za odpověď.
bbeavis píše:Mel sem ten samy problem. taky na ridicove strane. Dal sem repas. A uz je tam ta vule znova
Dej vedet za kolik si kde sehnal.
Zdá se mi, že mám podobný problém, ale i když mě docela dost lidí utvrzovalo, že repas je v pohodě, prostě mu nevěřím. A ty mi to potvrzuješ...
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Mam ten samy problem, mam vuli v rizeni nahoru dolu a celkem neprijemne to tuka.
Koukam, ze pouzity se da sehnat velmi slusne. Nevite jak je to tam s typy? Nebo u servetronicu je jeden typ 03-10? Nasel jsem za dobre penize z 08, ale nevim, aby to pasovalo.
Já jsem se setkal s tím, že když se pootáčí volantem, tak jakoby na něco vůlí doťukne. Možná silentblocky v kastly co jsou na výměnu. Ale působí to jakoby v servu-hřebeni.
Bavil jsem se Snejkem, protože jsem uvažoval o výměně hř. řízení, jelikož to mlácení nápravy mě fakt neuvěřitelně sere, ale cena nového dílu je cca 50tis. Snejk mi potvrdil, že našel nějakou firmu, která dělá repas kus za kus a cena tuším 10tis. Má to otestované a je spokojený, takže než do použitého z vrakáče, bych šel do repasu.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
VRsix píše:to je celkem tezky, nekdo na repsa nadava a nekdo je spokojen... nevim no, kazdopadne stav rizeni se celkem da poznat..
me by spis zajimalo, jak je to s temi modely, jestli je pro zadokolku jeden servotronic napric vsema e60/e61
no já osobně repasům moc nevěřím, pokud se to neudělá z nových dílů celé. Ale na druhou stranu pokud mi to řekne Snejk, tak mu důvěřuji...
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Totic píše:Já jsem se setkal s tím, že když se pootáčí volantem, tak jakoby na něco vůlí doťukne. Možná silentblocky v kastly co jsou na výměnu. Ale působí to jakoby v servu-hřebeni.
Musim rict, ze to opravili fakt dobre, mam aktivni rizeni, cele to chcalo a byla v nem vule....oholeny pastorek a ohly samotny hreben v rizeni - podle pana je to pro BMW typicke... ve vysledku porad lupalo ve volantu pri otaceni...
Ted opraveno a zbyva jen najit nekoho kdo to spravne zkalibruje.
A jo tak Procházka se zdá, že tomu docela rozumí. Jen tam budu muset jet potřetí ještě s E36 v rámci záruky doštelovat servočerpadlo, ale i tak mi ušetřil dost peněz, než kdybych šel cestou origo servisem.