Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW e60 520i
Na to se hodně špatně reaguje. Nevím, jestli máš automat atd...
jinak obecně se tyto zvuky hledají fakt dost těžko. Mě něco klepalo při startu zahřátýho motoru a nikdo nevěděl co to je. Znělo to jako když do toho klepneš kladívkem. Jak jsem vyměnil vstřiky, tak to přestalo. Takže ve tvým případě - nevím
jinak obecně se tyto zvuky hledají fakt dost těžko. Mě něco klepalo při startu zahřátýho motoru a nikdo nevěděl co to je. Znělo to jako když do toho klepneš kladívkem. Jak jsem vyměnil vstřiky, tak to přestalo. Takže ve tvým případě - nevím

-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
No tak to je nejspíš ta dvouhmota a mění se se spojkovou sadou.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=68949
http://www.mjauto.cz/html/dvouhmotovy_setrvacnik.html
Pak už můžeš popřípadně rovnou s tím zapakatel udělat i hardynu (měla by být vidět natrhlá, mechanicky poškozená).
Zpřesnění řazení je už taky nasnadě a fin. marginalie: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... %F8azen%ED
Ne nadarmo platí nepsané pravidlo, že 20% z kupní ceny ojetiny půjde do půlroku do oprav.

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=68949
http://www.mjauto.cz/html/dvouhmotovy_setrvacnik.html
Pak už můžeš popřípadně rovnou s tím zapakatel udělat i hardynu (měla by být vidět natrhlá, mechanicky poškozená).
Zpřesnění řazení je už taky nasnadě a fin. marginalie: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... %F8azen%ED
Ne nadarmo platí nepsané pravidlo, že 20% z kupní ceny ojetiny půjde do půlroku do oprav.


Jarax: sem myslel ze ta hardyna vyjde levnejc teda, ten kus gumy snad neni drazsi nez tacek a petku za pracu? Nebo je v tom jezde nejaky stredovy ulozeni?
EDIT: ted jsem nasel ze za samotnou hardynu chteji cca 2300.. to jsou sycaci. By me zajimalo na kolik to vyjde pak v BMW. Jak je zvykem tak o 300 draz...
EDIT: ted jsem nasel ze za samotnou hardynu chteji cca 2300.. to jsou sycaci. By me zajimalo na kolik to vyjde pak v BMW. Jak je zvykem tak o 300 draz...

dneska mi potvrdili že 152 000 km je poctivých, čeká mě výměna termostatu prý je možné že auto má nižší výkon kvůli termostatu je to pravda? výměna čidla hladiny oleje, kontrolka se rozsvicovala kvůli odvetrávacímu ventilu nádrže, jinak pár drobných chyb a doporučená výměna horšího řemenu a rovnou kladek
jinak musím říct že auto mě velmi, ale opravdu velmi nadchlo a nechci z něj ven
2,2 125kw mi stačí a spotřeba 9l/100km je příjemná. Auto je krásně tuhé, chová se velmi jistě. Prostě krása, moje první BMW předčilo očekávání!!! Díky všem za reakce 



tak třeba termostat je origo Behr, pokud koupíš Behr v nahradě za pulku funguje stejně, kotouče zase beru Textar PRO, dával jsem tak na 40 BMW a nikdy nebyla reklamace, ale musí to byt řada PRO, jen málo dílu beru v origu, jiné se zase nevyplatí jinak než origo, ale strkat na podvozek origo díly sou vyhozeny peníze. ted jsem dělal ložisko E70, origo BMW FAG stojí 9k, FAG bez loga BMW 3k
a je to to stejny ložisko 

