Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

rozvody na e34 2.5 TDS

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Rychty
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: čtv 06.02.2014 01:00

#1 Příspěvek od Rychty »

Dobrý den ,
Dělal jsem rozvody na 2.5 tds bez jakejchkoliv přípravků či aretací motor šlape ale občas se ozývá takovej ošklivej kovovej zvuk neví někdo čím to může být ?
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#2 Příspěvek od beny-maser »

že by bylo něco špatně 8O
oni ty přípravky jsou celkem podstatný a daj se udělat doma na koleně
případně to na toč co to dělá
Rychty
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: čtv 06.02.2014 01:00

#3 Příspěvek od Rychty »

no natočit to je zbytečný nic tam nepojde slyšet zní to jako by tam seděl trpaslík s kladivem :D nevím jestly to můžou dělat třeba hydroštely tem motor dlouho stál jinak myslím že jsem chybu nikde neudělal nebo si toho nejsem vědom :)
Rychty
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: čtv 06.02.2014 01:00

#4 Příspěvek od Rychty »

nic méně můžu to zkusit :)
Rychty
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: čtv 06.02.2014 01:00

#5 Příspěvek od Rychty »

myslel jsem, že jsem třeba posunul o zub vačku ale to by se hádalo mnohem víc nebo ?
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#6 Příspěvek od beny-maser »

zub nepoznáš,a právě že bez přípravku ti to ozub či dva ujede, záleží kde ten zub je
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00

#7 Příspěvek od horan »

Jj. Kamarad na passatu netrefil rozvody o dva zuby (benzinovy motor) a na zvuku na volnobeh neslo poznat nic. Jen to bylo hrozne liny a nechtelo se tomu do otacek. Zkoukni to znovu.
worf23
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: sob 08.02.2014 01:00

#8 Příspěvek od worf23 »

Zaaretuj setrvak a vacku na 6valci do strihu.Jestli to mas tak nastaveny a jede to tak jak ma tak vic neres.Je to Tds delal sem uz dva motory a ten motor proste obcas cinka i s novyma rozvodama vetsinou klika nebo pisty.Cinka ti to za tepla nebo za studena?
Rychty
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: čtv 06.02.2014 01:00

#9 Příspěvek od Rychty »

no když je to studený tak to jde slyšet víc než teplý půjčil jsem si už i ty přípravky
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP

#10 Příspěvek od Ji-rka »

Takže příště si je pujč hned :-) ono to ujede o zub dva tři hned.Buď rád,že se to nepotkalo.
Rychty
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: čtv 06.02.2014 01:00

#11 Příspěvek od Rychty »

no to bych byl vážně n......j protože už se mi jedno TDS-o potkalo :D kvůli tomu jsem taky dělal tyhle rozvody :)
Rychty
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: čtv 06.02.2014 01:00

#12 Příspěvek od Rychty »

jinak na tom spodnim řetězu jsou rysky tam se to přehodit nedá a neřekl bych že by se to mohlo potkat když jsem posunul vačku :)
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00

#13 Příspěvek od horan »

A co myslis ze se potka , kdyz ne ventil s pistem? :lol:
Rychty
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: čtv 06.02.2014 01:00

#14 Příspěvek od Rychty »

a jo vlastně vačka posílá dolu ventily :D máš tady někde schéma těch rozvodů teď mi něco vrtá hlavou :)
darklord
Registrovaný
Příspěvky: 481
Registrován: pon 12.12.2011 01:00
Bydliště: Brno

#15 Příspěvek od darklord »

Tyvole menit rozvody bez aretacie. Ludom uz neni pomoci...
worf23
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: sob 08.02.2014 01:00

#16 Příspěvek od worf23 »

Nove retezy jsou oznacene oba dva,od febi jsou na nich krouzky ktere ti pak vyjdou na rysky na ozubenych kolech.Hlavne nastav vacku aby byl retez napnutej k cerpadlu a pak odjisti sponovak.
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#17 Příspěvek od beny-maser »

hlavně na té vačce jsou ty značky fakt potřeba :roll:
Když tam není žádný klínek atd
ViktorDDD
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#18 Příspěvek od ViktorDDD »

cinkanie - väčšinou výfukové ventily o piest, stáva sa to keď sú vyťahané rozvody, alebo zle nastavené

dá sa aj podomácky bez prípravkov, samozrejme to nebude na 100% presné ale pôjde to
1. kľuku zaaretovať v HU 1. valca (do diery na bloku pod štartérom strčiť kolík, točiť motorom až kým nezapadne do diery v zotrváku, môže sa použiť aj 8mm vrták, ale diera v bloku je väčšia -10,8mm takže to nebude úplne presné), v HU 1. valca smerujú obe vačky na prvom valci dohora
2. na vačke sú vybrúsené rovné plochy, kde by mal dosadať prípravok, vačku nastaviť tak aby tie plôšky boli kolmo voči hlave

keď to potom ako tak beží, tak šup s autom niekam kde to nastavia poriadne, a hlavne aj predvstrek na čerpadle (nutné po výmene rozvodov, inak pôjde auto hrozne, nebude výkon, bude žrať, blbo štartovať)
Rychty
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: čtv 06.02.2014 01:00

#19 Příspěvek od Rychty »

tak rozvody mám zkontrolovaný naštěstí jsem se trefil přesně ale mám pořád problém s tím kovovým zvukem hýbu s čerpadlem nahoru dolu jak chci a pořád to bouchá co to může být ? :)
Rychty
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: čtv 06.02.2014 01:00

#20 Příspěvek od Rychty »

jinak myslel jsem že to budou třeba hydřištely ale ty dřív nebouchaly a přijde mi blbost že předtím to běželo v pořádku a teď to neni takový jak to má být
Odpovědět