Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
tlak paliva e39 530d
- shadou
- Registrovaný
- Příspěvky: 781
- Registrován: ned 25.11.2007 01:00
- Bydliště: Kolín 3
- Kontaktovat uživatele:
Jsem už trochu bezradnej. Nikde jsem nemohl najít info které potřebuji a tak se obracím na vás.
jde o volnoběh ,zahřátý na provozní teplotu
Co ukáže inpa za udaj na railu?
je tam tlak proměnný nebo houpe . V jakých rozmezích to je normální
Díky za info
jde o volnoběh ,zahřátý na provozní teplotu
Co ukáže inpa za udaj na railu?
je tam tlak proměnný nebo houpe . V jakých rozmezích to je normální
Díky za info
BMW je vždy srdeční záležitost -takovej velkej kardiostimulátor !


- shadou
- Registrovaný
- Příspěvky: 781
- Registrován: ned 25.11.2007 01:00
- Bydliště: Kolín 3
- Kontaktovat uživatele:
motor jede ne zrovna vyrovnaně. Má tendence kolísat. Než jsem dal jiný regulátor, Koktal jako blázen.
V autě není Kat ani filtr pevných částic. Egr funkční.
Vstřiky dané jiné a otestované. Podtlak funkční.
Za plynem jde pěkně. Momentálně dost černě kouří při prudkém sešlápnutí plynu. Kouření ale slábne s narůstající teplotou- zatím počkám, možná se musí pročistit turbo a výfuk .
Jak problematické je prohození čerpadla? co je potřeba udělat a jak dlouho to trvá?
V autě není Kat ani filtr pevných částic. Egr funkční.
Vstřiky dané jiné a otestované. Podtlak funkční.
Za plynem jde pěkně. Momentálně dost černě kouří při prudkém sešlápnutí plynu. Kouření ale slábne s narůstající teplotou- zatím počkám, možná se musí pročistit turbo a výfuk .
Jak problematické je prohození čerpadla? co je potřeba udělat a jak dlouho to trvá?
BMW je vždy srdeční záležitost -takovej velkej kardiostimulátor !


- shadou
- Registrovaný
- Příspěvky: 781
- Registrován: ned 25.11.2007 01:00
- Bydliště: Kolín 3
- Kontaktovat uživatele:
tak jsem to dneska prohlédl a zátku našel. Je tam teda přístup jak k penězům. Místa je opravdu hodně málo.
napíchl jsem ještě inpu a prohlédl data
nahodilo mi to error 6690 flap
tlak na čerpadle kolísá sporadicky a dosahuje 420 max 511. Min hodnota 290, ale běžně se snaží držet kolem 350.
černý kouř je u studeného motoru stále.
napíchl jsem ještě inpu a prohlédl data
nahodilo mi to error 6690 flap
tlak na čerpadle kolísá sporadicky a dosahuje 420 max 511. Min hodnota 290, ale běžně se snaží držet kolem 350.
černý kouř je u studeného motoru stále.
BMW je vždy srdeční záležitost -takovej velkej kardiostimulátor !


- shadou
- Registrovaný
- Příspěvky: 781
- Registrován: ned 25.11.2007 01:00
- Bydliště: Kolín 3
- Kontaktovat uživatele:
nějak jsem neměl čas moc psát. Později udělám podrobný popis.
Jen v krátkosti- čerpadlo jsem prohodil. Stahovák udělal přesně to co měl. Můj problém jsem tím ale neodstranil, dokonce se zhoršil. Tlak se sice přestal tolik rozhazovat, ale motor se zbláznil.
Volnoběh trhaný a najednou se vše uklidnilo. Po pár minutách se začal kuckat a pak zase najel.
Inpa mi ukazovala dost podivné hodnoty, ale žádný error.
držel jsem 2000 otáček a motor najednou začal svévolně přidávat až do 3000. Docela plynule. Občas se stalo, že se začal propadat a klesl o cca 500 otáček. Jednou dokonce přes 1000
Tohle začalo dělat po prohození VT čerpadla .
Ze zoufalství jsem prohodil Rail i čidlo, prověřil regulaci turba a prostřík každý konektor co jsem našel.
Momentálně se chová a reáguje dobře. Ještě musím udělat načtení diagnostikou a pořádně otestovat.
jak jsem měnil čerpadlo najdete zde
http://5er.cz/forum/viewthread.php?thre ... 2#post_102
Jen v krátkosti- čerpadlo jsem prohodil. Stahovák udělal přesně to co měl. Můj problém jsem tím ale neodstranil, dokonce se zhoršil. Tlak se sice přestal tolik rozhazovat, ale motor se zbláznil.
Volnoběh trhaný a najednou se vše uklidnilo. Po pár minutách se začal kuckat a pak zase najel.
Inpa mi ukazovala dost podivné hodnoty, ale žádný error.
držel jsem 2000 otáček a motor najednou začal svévolně přidávat až do 3000. Docela plynule. Občas se stalo, že se začal propadat a klesl o cca 500 otáček. Jednou dokonce přes 1000
Tohle začalo dělat po prohození VT čerpadla .
Ze zoufalství jsem prohodil Rail i čidlo, prověřil regulaci turba a prostřík každý konektor co jsem našel.
Momentálně se chová a reáguje dobře. Ještě musím udělat načtení diagnostikou a pořádně otestovat.
jak jsem měnil čerpadlo najdete zde
http://5er.cz/forum/viewthread.php?thre ... 2#post_102
BMW je vždy srdeční záležitost -takovej velkej kardiostimulátor !

