Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

tlak paliva e39 530d

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
shadou
Registrovaný
Příspěvky: 781
Registrován: ned 25.11.2007 01:00
Bydliště: Kolín 3
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od shadou »

Jsem už trochu bezradnej. Nikde jsem nemohl najít info které potřebuji a tak se obracím na vás.
jde o volnoběh ,zahřátý na provozní teplotu
Co ukáže inpa za udaj na railu?
je tam tlak proměnný nebo houpe . V jakých rozmezích to je normální

Díky za info
BMW je vždy srdeční záležitost -takovej velkej kardiostimulátor !

Obrázek
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#2 Příspěvek od all »

mohu ti to vyčíst z mapy tlaku railu co je v DDE4

ale ze zkušenosti je tam hodnota kolem 350 až 360 bar

když si v inpě sjedeš na straně live dat dolu, měl by tam být parametr požadovaný tlak a skutečný tlak.
Uživatelský avatar
shadou
Registrovaný
Příspěvky: 781
Registrován: ned 25.11.2007 01:00
Bydliště: Kolín 3
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od shadou »

ten tlak je stálej nebo se mění(houpe)?

mám tlak dost rozhoupaný, jde nahoru až 500 a pak zase klesá k 300.
Regulátor tlaku je vyměněný, a od montáže najeto cca 50km
starý regulátor padal pod 300 a šplhal k 400
BMW je vždy srdeční záležitost -takovej velkej kardiostimulátor !

Obrázek
Frosty
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: úte 16.12.2008 01:00

#4 Příspěvek od Frosty »

Hele a co to dělá, jaký je problém na motoru, že řešíš tlak v railu? :P
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#5 Příspěvek od all »

budeš mít asi špatný CR čerpadlo.

mám v mapě požadavek na 360 a v live datech mám 354 - 365 bar
Uživatelský avatar
shadou
Registrovaný
Příspěvky: 781
Registrován: ned 25.11.2007 01:00
Bydliště: Kolín 3
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od shadou »

motor jede ne zrovna vyrovnaně. Má tendence kolísat. Než jsem dal jiný regulátor, Koktal jako blázen.
V autě není Kat ani filtr pevných částic. Egr funkční.
Vstřiky dané jiné a otestované. Podtlak funkční.
Za plynem jde pěkně. Momentálně dost černě kouří při prudkém sešlápnutí plynu. Kouření ale slábne s narůstající teplotou- zatím počkám, možná se musí pročistit turbo a výfuk .

Jak problematické je prohození čerpadla? co je potřeba udělat a jak dlouho to trvá?
BMW je vždy srdeční záležitost -takovej velkej kardiostimulátor !

Obrázek
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#7 Příspěvek od all »

přehození čerpadla je snadné, sundat sání, povolit vše na čerpadle a zepředu motoru je víčko na 17 imbus. to se vyšroubuje a pod tím je utažená osa čerpadla, stačí vyklepnout, nebo ideálně stahovákem sundat z rozvodového kola. a je venku. při nasazování jiného čerpadla se nic nečasuje a tak...
Uživatelský avatar
shadou
Registrovaný
Příspěvky: 781
Registrován: ned 25.11.2007 01:00
Bydliště: Kolín 3
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od shadou »

je to lepší dělat spodem nebo vrchem? Moc místa tam asi není což?
BMW je vždy srdeční záležitost -takovej velkej kardiostimulátor !

Obrázek
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#9 Příspěvek od all »

vrchem. spodem ani ťuk!
Uživatelský avatar
shadou
Registrovaný
Příspěvky: 781
Registrován: ned 25.11.2007 01:00
Bydliště: Kolín 3
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od shadou »

vejde se tam normální stahovák nebo bude potřeba něco speciálního?
BMW je vždy srdeční záležitost -takovej velkej kardiostimulátor !

Obrázek
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#11 Příspěvek od all »

nejde tam nic normálního, je tam spešl stahovák určený jen na toto, ale jak říkám, jde to i bez nej ;-)
Uživatelský avatar
shadou
Registrovaný
Příspěvky: 781
Registrován: ned 25.11.2007 01:00
Bydliště: Kolín 3
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od shadou »

tak jsem to dneska prohlédl a zátku našel. Je tam teda přístup jak k penězům. Místa je opravdu hodně málo.
napíchl jsem ještě inpu a prohlédl data
nahodilo mi to error 6690 flap
tlak na čerpadle kolísá sporadicky a dosahuje 420 max 511. Min hodnota 290, ale běžně se snaží držet kolem 350.
černý kouř je u studeného motoru stále.
BMW je vždy srdeční záležitost -takovej velkej kardiostimulátor !

Obrázek
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#13 Příspěvek od all »

udělej lahvičkový test, né že bych nevěřil tomu co ty vstřiky kontroloval....
Uživatelský avatar
shadou
Registrovaný
Příspěvky: 781
Registrován: ned 25.11.2007 01:00
Bydliště: Kolín 3
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od shadou »

je mi divný že to nekouřilo do prohození regulátoru.
Ještě k čerpadlu. Jak se povolí to kolo? musím to někde zajistit?
BMW je vždy srdeční záležitost -takovej velkej kardiostimulátor !

Obrázek
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#15 Příspěvek od all »

povolí se to normálně myslím 19 ořech na golu a zajištovat nic nemusíš.
Uživatelský avatar
Passi
Registrovaný
Příspěvky: 87
Registrován: ned 17.06.2007 00:00
Bydliště: Slezsko

#16 Příspěvek od Passi »

nejakej posun dale?

me zacal motor podivne houpat pri jizde, njevice je to citit pri beznem lehkem rozjezdu. na volnobeh ok, nekouri, vykon v normalu.

diag jsem zatim napojenou nemel.
Uživatelský avatar
shadou
Registrovaný
Příspěvky: 781
Registrován: ned 25.11.2007 01:00
Bydliště: Kolín 3
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od shadou »

čekám na stahovák. Všichni to dělají bez něj, ale mě se do toho nechtělo jít pokud ho nemám.
BMW je vždy srdeční záležitost -takovej velkej kardiostimulátor !

Obrázek
Uživatelský avatar
shadou
Registrovaný
Příspěvky: 781
Registrován: ned 25.11.2007 01:00
Bydliště: Kolín 3
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od shadou »

stahovák je už doma. Tak se do toho v Sobotu dám
BMW je vždy srdeční záležitost -takovej velkej kardiostimulátor !

Obrázek
Uživatelský avatar
Passi
Registrovaný
Příspěvky: 87
Registrován: ned 17.06.2007 00:00
Bydliště: Slezsko

#19 Příspěvek od Passi »

super. pak dej vedet jak to slo a jaky je vysledek...
Uživatelský avatar
shadou
Registrovaný
Příspěvky: 781
Registrován: ned 25.11.2007 01:00
Bydliště: Kolín 3
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od shadou »

nějak jsem neměl čas moc psát. Později udělám podrobný popis.
Jen v krátkosti- čerpadlo jsem prohodil. Stahovák udělal přesně to co měl. Můj problém jsem tím ale neodstranil, dokonce se zhoršil. Tlak se sice přestal tolik rozhazovat, ale motor se zbláznil.
Volnoběh trhaný a najednou se vše uklidnilo. Po pár minutách se začal kuckat a pak zase najel.
Inpa mi ukazovala dost podivné hodnoty, ale žádný error.
držel jsem 2000 otáček a motor najednou začal svévolně přidávat až do 3000. Docela plynule. Občas se stalo, že se začal propadat a klesl o cca 500 otáček. Jednou dokonce přes 1000
Tohle začalo dělat po prohození VT čerpadla .
Ze zoufalství jsem prohodil Rail i čidlo, prověřil regulaci turba a prostřík každý konektor co jsem našel.
Momentálně se chová a reáguje dobře. Ještě musím udělat načtení diagnostikou a pořádně otestovat.

jak jsem měnil čerpadlo najdete zde
http://5er.cz/forum/viewthread.php?thre ... 2#post_102
BMW je vždy srdeční záležitost -takovej velkej kardiostimulátor !

Obrázek
Odpovědět