Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
kotouce E61
jendix: To je sakra málo. Bylo to skutečně origo ?
60tis to má někdo i za rok nalítané.
To mi přijde velká bída. Máš originální kotouče i desky a ověřené podle čísel.
Mi přijde jako by ti dali běžnou produkci aftermarket.
530xd e61 má tedy mnohem lepší kotouče když dají taky kolem 300tis km.
Měněny tlumiče i kotouče cca pul roku zpátky na otcově 530xd touring rok 2006.

60tis to má někdo i za rok nalítané.
To mi přijde velká bída. Máš originální kotouče i desky a ověřené podle čísel.
Mi přijde jako by ti dali běžnou produkci aftermarket.
530xd e61 má tedy mnohem lepší kotouče když dají taky kolem 300tis km.
Měněny tlumiče i kotouče cca pul roku zpátky na otcově 530xd touring rok 2006.
jistě záleží i na zpusobu jízdy ...ten kdo brzdí motorem a jezdí plynule na brzdy šahá mnohem méně jak člověk co je zvyklej všude používat brzdy i u semaforu nebo při dojždění ke křižovatce atd. Tam to opotřebení bude jiné.
A klidně to pak muže bejt 60tis km nebo taky 200-300tis km.
Mě 150tis km vydrželi a ještě nejsou na výměnu. takže dalších 30-50tis km dají s přehledem.
jak jinak by bylo možné že někomu vydrží 60tis a druhému cca 2kila a jsou to origo kotouče i desky jen jiná auta. Bude to stylem jízdy a možná líp dimenzované kotouče u té 525i než je u 525d e61,
Váhově auta budou na tom podobně.
A klidně to pak muže bejt 60tis km nebo taky 200-300tis km.
Mě 150tis km vydrželi a ještě nejsou na výměnu. takže dalších 30-50tis km dají s přehledem.
jak jinak by bylo možné že někomu vydrží 60tis a druhému cca 2kila a jsou to origo kotouče i desky jen jiná auta. Bude to stylem jízdy a možná líp dimenzované kotouče u té 525i než je u 525d e61,
Váhově auta budou na tom podobně.
U automatu toho motorem moc neubrzdíš. Další věc je, jak ve větším městě dojíždíš zvolna k semaforu.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Taky mě letos na E61 čekají komplet kotouče a desky, k tomu ručka a nová kapalina. Mechanik mi říkal, že by doporučoval zvážit, jestli rovnou přitom preventivně nevyměnit i přední ložiska, že snad právě ty můžou způsobit opětovné brzké zvlnění předních brzd po výměně. Údajně tímhle trpěly hlavně E39. Je na tom něco pravdy?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Kontaktovat uživatele:
Vlasta píše:Měnil jsem kotouče ve 100 tis, ještě nebyly úplně K. O., ale nový desky by už nevydržely
jo to jo, ten podíl tý dalnice u tebe bude daleko menší.. navíc 535 má oproti 525 větší brzdy..
co jsem se dostal k pár záznamům od aut který jsem ted chtěl kupovat jako druhý auto.. byli to 320d bejvalý služebáky, tak u většiny byli brzdy měněný v průběhu prvních 100tkm měněný..
rozhodně ale nevydrží 300tkm jak tu někdo psal.. to je blbost.. vzpomínám si jak nám jednou řikali v servisu dodávek, když jsme jednou hlednali auto pro kolegu, že mají jednoho pána s fiat ducato a přijel na první brzdy až ve 200tkm, říkali to jako raritu.. protože pán jezdil extrémě zdrženlivě a všude brzdil motorem..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
no nevím ,ale pokud ti vydrží kotouče 40tis., tak by jsi se měl nad sebou asi zamyslet nebo ti někdo nadělil ten nejvetší šit.
Na vw Caddy maxi mi vydrželi přední kotouče i desky 150tis. a to klobouka nejezdím,navíc si myslím, že servis potřeboval pouze vydělat a někomu ty kotouče ještě dobře posloužili.Zadní desky se poprvé měnili v 90 tis a potom až ve 150tis s kotouči na tom velkém servisu.
Momentálně mám tranzita najeto 45tis a ještě jsem nebyl v servisu.
Na e34 mám přední kotouče ještě origo a to s ní jezí mladá stylem brzda plyn. Možná jí letos koupím destičky, ale kotouče jsou stále ok, ty vyměním až s autem až nás rozdělí koroze.
Na vw Caddy maxi mi vydrželi přední kotouče i desky 150tis. a to klobouka nejezdím,navíc si myslím, že servis potřeboval pouze vydělat a někomu ty kotouče ještě dobře posloužili.Zadní desky se poprvé měnili v 90 tis a potom až ve 150tis s kotouči na tom velkém servisu.
Momentálně mám tranzita najeto 45tis a ještě jsem nebyl v servisu.
Na e34 mám přední kotouče ještě origo a to s ní jezí mladá stylem brzda plyn. Možná jí letos koupím destičky, ale kotouče jsou stále ok, ty vyměním až s autem až nás rozdělí koroze.

Jestli někomu vydrží kotouče 200 a víc, tak si troufnu říct, že je to dobytek, nebo lhář. Buď jezdí jako debil, který dost nerad na silnici potkávám, nebo ty kotouče těžce přejíždí.
Nevim, kdo to psal, ale dojíždění na semafory bez brzd je kravina. Možná někde na vesnici, ale v praze už je většina semaforů (nebo dost velká část) inteligentní. Takže dokud na hranici nezastaví auto, tak se zelený prostě nedočkáš. No a jestli to tak někdo dělá, tak akorát brzdí provoz.
Dokážu si představit, že na dálnici je opotřebení menší, než na okreskách.
Nevim, kdo to psal, ale dojíždění na semafory bez brzd je kravina. Možná někde na vesnici, ale v praze už je většina semaforů (nebo dost velká část) inteligentní. Takže dokud na hranici nezastaví auto, tak se zelený prostě nedočkáš. No a jestli to tak někdo dělá, tak akorát brzdí provoz.

Dokážu si představit, že na dálnici je opotřebení menší, než na okreskách.
300.000 km je nesmysl. Dal jsem na předek nový kotouče i desky a píše to na displayi 60.tis. km. Já jsem je měnil ve 170.tis, ale řekl bych, že to už nebyly ty původní. Jo, zadní mi to teď hlásí jště 80.tis, ale přední určitě tolik nevydrží.
Jak se tady hezky rozepsal Teddy, tak já jsem zrovna ten, kterej věří originálu. Ať si tam kdo chce dá co je mu po chuti. Já jezdím do Renocaru, tedy autorizovaný servis. Pokud by byl jakýkoli problém, je zde záruka, takže proč auto prznit nevyzkoušenými experimenty. Já jsem na svoje bývalý Mondego nechal namontovat kotouče ATE a byl jsem absolutně zklamanej. vrátil jsem se k autorizovanýmu servisu. Kdybych tam jel rovnou, nevyhodil bych peníze za ATE a byl OK.
Každý se musí nakonec rozhodnout sám, neexistuje univerzální "dobrá rada".
Jak se tady hezky rozepsal Teddy, tak já jsem zrovna ten, kterej věří originálu. Ať si tam kdo chce dá co je mu po chuti. Já jezdím do Renocaru, tedy autorizovaný servis. Pokud by byl jakýkoli problém, je zde záruka, takže proč auto prznit nevyzkoušenými experimenty. Já jsem na svoje bývalý Mondego nechal namontovat kotouče ATE a byl jsem absolutně zklamanej. vrátil jsem se k autorizovanýmu servisu. Kdybych tam jel rovnou, nevyhodil bych peníze za ATE a byl OK.
Každý se musí nakonec rozhodnout sám, neexistuje univerzální "dobrá rada".
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Kontaktovat uživatele:
Co se opotřebení na dálnici týče, myslim že je to otázka stylu jízdy.. na dálnici jedu spíš stylem 160+ , a tak si troufnu říct že je to pro brzdy daleko horší než okresky... hlavně když jede člověk v pátek odpoledne.. jinak jak jsem psal, u mě vydržel předek něco málo přes 60tkm a to komplet.. zadek něco málo přes 80 na destičky..
co se origo servisu týče, musím říct že jsem hodně zklamanej.. nedávno jsem poptával dodělání vypínače airbagu pro 1er a cenově vycházelo nejlevnějc BMW v mnichově.. Bychl v praze vycházel skoro o 1000kč dráž.. a troufnu si říct, že většina bmw servisů po německu na tom bude technickejma znalosmtma daleko líp, přecijen je tam bmw skoro jako škodovka tady u nás..
spotřebák si na autě dělám ze zásady sám, aspoň si člověk na auto taky trochu šáhne... jinak samozřejmě, že pokud je to nějaká specialitka, tak je bmw servis skoro vždycky záruka lepší kvality.. i když se třeba tady na foru najde hromada lidí, který bmw zaškolený servisáky strčej do kapsy..
co se origo servisu týče, musím říct že jsem hodně zklamanej.. nedávno jsem poptával dodělání vypínače airbagu pro 1er a cenově vycházelo nejlevnějc BMW v mnichově.. Bychl v praze vycházel skoro o 1000kč dráž.. a troufnu si říct, že většina bmw servisů po německu na tom bude technickejma znalosmtma daleko líp, přecijen je tam bmw skoro jako škodovka tady u nás..
spotřebák si na autě dělám ze zásady sám, aspoň si člověk na auto taky trochu šáhne... jinak samozřejmě, že pokud je to nějaká specialitka, tak je bmw servis skoro vždycky záruka lepší kvality.. i když se třeba tady na foru najde hromada lidí, který bmw zaškolený servisáky strčej do kapsy..
Tak pokud to bylo 300kila a byly tam druhé tak možné je že byli druhé to se nezaručím, tlumiče jsem si jistej ty jsem měl v ruce a byli to rok výroby 2006 takže stejně jako auto.
Člověk co najezdí po EU 200tis km za 4roky v 5er klidně ty brzdy nebudou tak opotřebené jak u člověka co to jezdí po ČR polovinu cest brzda plyn
JInak u 530xda ty brzdy jsou pěkné hovada. Aspon mi to tak přijde. M
musí to bejt dimenzovaný na 1850kg těžké auto což je o 100kg těžší jak moje 7er
Je možné že je měnil ale u e34 150tis mi přijde super.
Kdo brzdí motorem ikdyž použije trochu brzdy tak to je už jen drobnost. Po praze nejezdím a patřím mezi ty rychlejší na silnici.
poslední dobou okresky 120km/h a dálnice 140-150km/h.
Prostě kotouče by měli vydržet aspoň 150-2kila jinak je to divné podle mě.
Člověk co najezdí po EU 200tis km za 4roky v 5er klidně ty brzdy nebudou tak opotřebené jak u člověka co to jezdí po ČR polovinu cest brzda plyn

JInak u 530xda ty brzdy jsou pěkné hovada. Aspon mi to tak přijde. M


Je možné že je měnil ale u e34 150tis mi přijde super.
Kdo brzdí motorem ikdyž použije trochu brzdy tak to je už jen drobnost. Po praze nejezdím a patřím mezi ty rychlejší na silnici.
poslední dobou okresky 120km/h a dálnice 140-150km/h.
Prostě kotouče by měli vydržet aspoň 150-2kila jinak je to divné podle mě.
Teddy píše:Já jsem se teda v automotive chvilku pohyboval (jen asi 7 let). Řídil jsem kvalitu.
Bohužel smutná pravda je taková, že nikde nekoupíte díl stejný kvality, jako je v prvovýrobě. U každýho výrobce co jsem byl vždycky byly nastavený dvojí normy kvality a dvojí kontrolní plány. Jedny, který byly pro prvovýrobu a druhý pro prodej dílů. V drtivý většině to co nevyhovělé pro prvovýrobu se s přehledem vešlo do prodeje.
Prostě jestli chceme kvalitní díly, tak musíme vzít tank a zajet si pro ně přímo do automobilky.
Svýho času jsem se dokonce bál jezdit na hliníkových kolech, když jsem viděl co se děje v jedný nejmenovaný firmě u Liberce.
Bohužel stejný obechcávky se dějou jak u D dílů i u ostatních.
Pozn. D díly jsou díly, který maji přímou spojitost s bezpečností (brzdy, nápravy, bagy atd, atd).
Kdo chce, tak může jet do autorizáku. Koupí tam stejnou "kvalitu", jako v kterymkoliv jinym krámě. Samozřejmě s tučnou marží. Jediná výhoda je v tom, že v autorizáku snad nenarazíte na levnou kopii z číny.
Chapem to spravne, ze tvrdis, ze diely, ktore su v predaji, ci uz v autorizaku alebo inde su totozne? Lisia sa len diely, ktore sa montuju priamo vo fabrike?
Filozof píše:Tak pokud to bylo 300kila a byly tam druhé tak možné je že byli druhé to se nezaručím, tlumiče jsem si jistej ty jsem měl v ruce a byli to rok výroby 2006 takže stejně jako auto.
Člověk co najezdí po EU 200tis km za 4roky v 5er klidně ty brzdy nebudou tak opotřebené jak u člověka co to jezdí po ČR polovinu cest brzda plyn![]()
JInak u 530xda ty brzdy jsou pěkné hovada. Aspon mi to tak přijde. Mmusí to bejt dimenzovaný na 1850kg těžké auto což je o 100kg těžší jak moje 7er
![]()
Je možné že je měnil ale u e34 150tis mi přijde super.
Kdo brzdí motorem ikdyž použije trochu brzdy tak to je už jen drobnost. Po praze nejezdím a patřím mezi ty rychlejší na silnici.
poslední dobou okresky 120km/h a dálnice 140-150km/h.
Prostě kotouče by měli vydržet aspoň 150-2kila jinak je to divné podle mě.
Co znamena vydrzat? Meras suplerou, ci si v limite udavanom vyrobcom? Napriklad pre e91 ma novy kotuc 24 mm a minimum je 20.4, cize na kazdej strane pod 1 mm... Typicky sa hovori, ze kotuc vydrzi tak dvoje desticky.
Teddy: jsi si jisty? Osobne jsem byl u toho, kdyz do autokelly, kde pracuje muj kamarad prijela skoda yeti, z ni vystoupil clovek v obleku s jmenovkou a logem jednoho mistniho autorizovaneho dealera skoda a bral celkem dost veci (kotouce,remeny..........) a muzu te ujistit, ze neslo o ate,continental...., ale o starline. Dost pochybuji, ze zakaznik v autorizaku zada dily starline. (cca dva roky zpet)
Navic jsem jeste jako ucen byl na praxi v jednom autorizaku a bud si jisty, ze nejaky soukromnicek na vesnici da tvemu autu lepsi peci. Tedy pokud to neni uplny idiot.
Jako priklad uvedu dolevani baterky vodou z vodovodu ....(bylo v dobe, kdy u skodovovky byla vlajkova lod felicie a pochybuji, ze se to nejak extra zlepsilo)
Navic jsem jeste jako ucen byl na praxi v jednom autorizaku a bud si jisty, ze nejaky soukromnicek na vesnici da tvemu autu lepsi peci. Tedy pokud to neni uplny idiot.
Jako priklad uvedu dolevani baterky vodou z vodovodu ....(bylo v dobe, kdy u skodovovky byla vlajkova lod felicie a pochybuji, ze se to nejak extra zlepsilo)
No tak to vidíš!
Osobně si myslim, že ve škoda servisu je možný všechno.
Po zkušenostech se servisem na pochcávky a po zkušenostech s inveltem už mě v autorizáku nikdo neuvidí.
Ono je rozdíl, když dělá auto někdo pro koho je to srdcovka (i kgyž je to garážista), než namyšlenej kokot z autorizáku, kterýmu je úplně buřt, jestli ti třeba utáhne šrouby na kolech.
Jednou jsem jel z pochcávkou z přezutí v autorizáku. Po rozjetí na 50 jsem myslel, že mi to vyrve volant z rukou. Tak jsem tam volal co pokurvili a technik mi řekl, že prej kola nevyvažujou. Tak jsem se nasr.... seřval jsem jeho šéfa co si to dovolujou a ať to koukaji okamžitě vyvážit. Stejně jsem pak musel dojet ke svýmu mechošovi, aby mi to dovyvážil. Nedalo se s tim jezdit.
Jo a gumy mi dali 2 roky starý. Asi ve skladu nedodržujou FIFO.
Osobně si myslim, že ve škoda servisu je možný všechno.
Po zkušenostech se servisem na pochcávky a po zkušenostech s inveltem už mě v autorizáku nikdo neuvidí.
Ono je rozdíl, když dělá auto někdo pro koho je to srdcovka (i kgyž je to garážista), než namyšlenej kokot z autorizáku, kterýmu je úplně buřt, jestli ti třeba utáhne šrouby na kolech.
Jednou jsem jel z pochcávkou z přezutí v autorizáku. Po rozjetí na 50 jsem myslel, že mi to vyrve volant z rukou. Tak jsem tam volal co pokurvili a technik mi řekl, že prej kola nevyvažujou. Tak jsem se nasr.... seřval jsem jeho šéfa co si to dovolujou a ať to koukaji okamžitě vyvážit. Stejně jsem pak musel dojet ke svýmu mechošovi, aby mi to dovyvážil. Nedalo se s tim jezdit.
Jo a gumy mi dali 2 roky starý. Asi ve skladu nedodržujou FIFO.
