Rozhodl jsem se po delsi dobe pro prvni auto teto znacky kere jsem si dovezl z Nemecka zatim jsem maximalne spokojeny.
Hlavni duvody pro koupi byly:
1. Bezpecnost
2. Komfort
3. Nizka spotreba (4.7L papirove)
Pro obchodni ucely bohuzel i nutnost reprezentativniho vozu
Mam jen nekolik dotazu a uvitam jakekoliv tipy a doporuceni (omlouvam se pokud jsem sem vpadl jako slon do porcelanu) :
1. Navigace
Navigaci mam zastaralou udajne nejde aktualozovat pouze pres DVD ale je nutno ji tam nahrat pres diagnostiku (alespon mi toto tvrdil prodejce), mate nekdo tip / doporuceni kde by se toto dalo nekde pobliz Prahy nebo Praha Vychod zaridit za co nejlepsi cenu ?
2. Bionafta B100
Mate nekdo konkretne spatne zkusenosti s bionaftou z KN Prona B100? Daval jsem to zatim bez problemu do vsech aut (i do sluzebni 118d 2006). Zajimaji mne pouze opravdu prakticke zkusenosti, ne teoretizovani a problemy s jinymi auty... Zatim prvnich par nadrzi zcela bez problemu jak jsem ocekaval..
3. Spotreba s a bez STOP-GO:
Kdyz jsem byl tesne pred rozhodovanim tak jsem si z pucjovny na 3 dny vypujcil to same auto jen trosicku novejsi a melo uz funkcni STOP+GO a take tlacitka na prepinani rezimu SPORT-COmFORT-ECO. Testoval jsem ho jak na jizdni vlastnosti tak na spotrebu. Spotreba byla celkem uspokojucici i kdyz jsem nijak extremne na spotrebu nejel (5.3L).
Moje auto ktere vsak STOP+GO a bohuzel ani prepinac rezimu SPORT-COMFORT-ECO nema, ma prumernou spotrebu spis 6-7L, coz mne dost zklamalo. Az dodatecne jsem zjistil ze se to do automatu montovalo az nekdy v druhe polovine 2011.
Uvazuji o dodatecne montazi systemu STOP+GO, tedy pokud nekdo nezna jiny duvod takoveho rozdilu ve spotrebe (obe vozidla 8-kvalt automat).
Jake mate kdo s timto motorem spotreby ? V automatu se Stop + GO i bez?
4. Nemoznost legalniho pouziti 16" disku na zimni pneu.
Bohuzel disky z E60 jak znamo na F10 jen tak nepasuji (snad s nejakymi podlozkami by to slo) vi nekdo jak toto legalne zapsat? Jedna se mi pouze o zimni sadu se zimnimi pneu (bohuzel mnou preferovany vyrobce zimnich pneu s hroty karbidu kremiku rozmery 17" nedela). Mate nekdo tip jak technicky i legislativne (tedy zapis do TP) dostat toto auto na 16" ? Popr. mate nekdo kontakt v zastoupeni BMW s kym se toto dalo domluvit?
5. Zkusenosti u tohoto motoru s chiptuningem nebo powerboxem?
Mate nekdo konkretni zkusenosti a doporuceni powerboxu nebo chiptuningu? Nejradeji bych prepinatelny powerbox a moznost prepnuti do eco-rezimu na snizeni spotreby
6. Update na klasickou Audio-USB zasuvku?
Bohuzel v aute je pouze jedna USB zasuvka v kasliku u spolujezdce, kterou vsak nejde pouzit na prehravani klasickych Mp3jek z USB flashky.
V Nemecku za montaz/zprovozneni normalni klasicke USB-zasuvky na prehravani mp3-jek chteji nesmyslnou cenu 1000€. Vite jestli a kdo to dela u nas v CR za normalni civilni ceny?
7. Presun akumulatoru zpet kam patri tedy do motoroveho prostoru popripade vyuziti mensi lithiove baterie misto olova?
Bohuzel i kdyz je v motorovem prostoru hromada mista, tak nejaky "superinteligentni vyvojar" nacpal akumulator do kufru, kde nesmyslne zabira misto pro jine ucely. Podarilo se VAm nekomu baterii presunout zpet kam patri popripade ji nahradit mensi LION-baterii za ucelem obnoveni ztraceneho prostoru v kufru?
predem diky za trpelivost, prosim vsak pouze prakticke rady (teorie se da na netu najit hromada ale je to porad jen teorie
