Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
odbornící na automatický převodovky sem !!!
BMW E60, 530D, 2005 - převodovka ZF 6HP26
Prosím o radu, u jednoho auta mam následující problém
-Za studeného vozu se zdá být vše v normálu (občas chvilkové kolísání otáček za jízdy při vyšší rychlosti, ale to opravdu zřídka). Při jízdě a postupném ohřívání motoru pozoruju propad otáček při mírném zrychlování, cca o 300-500 ot./min. (následně se auto chová, jako kdyby docházelo k podtáčení motoru-velmi jemné vibrace, chybí výkon a plynový pedál neni tak citlivý), když ale motor držím ve vyšších otáčkách, kdy jedu svižněji, tak toto nepozoruji, vše e ok. Dále po sundáni nohy z plynu je viditelné zhoupnutí otáček motoru před jejich ustálenim, vše viditelné na otáčkoměru (toto dělá pouze po ohřátí na provozní teplotu, za studena ne).
V převodovce byl měněn olej s filtrem, ale problém přetrvává. Diagnostika žádný problém nevypisuje. Prosím o možné stanovení závady, popř. postup jejího odstranění a přibližnou cenovou náročnost.
Díky moc všem.
Prosím o radu, u jednoho auta mam následující problém
-Za studeného vozu se zdá být vše v normálu (občas chvilkové kolísání otáček za jízdy při vyšší rychlosti, ale to opravdu zřídka). Při jízdě a postupném ohřívání motoru pozoruju propad otáček při mírném zrychlování, cca o 300-500 ot./min. (následně se auto chová, jako kdyby docházelo k podtáčení motoru-velmi jemné vibrace, chybí výkon a plynový pedál neni tak citlivý), když ale motor držím ve vyšších otáčkách, kdy jedu svižněji, tak toto nepozoruji, vše e ok. Dále po sundáni nohy z plynu je viditelné zhoupnutí otáček motoru před jejich ustálenim, vše viditelné na otáčkoměru (toto dělá pouze po ohřátí na provozní teplotu, za studena ne).
V převodovce byl měněn olej s filtrem, ale problém přetrvává. Diagnostika žádný problém nevypisuje. Prosím o možné stanovení závady, popř. postup jejího odstranění a přibližnou cenovou náročnost.
Díky moc všem.
Ahoj.
Já to dělal na 535d v Kaps a super spokojenost.
Kunda píča, proč jsem si 535d nenechal. Teď mám poprvé AUDI 3.2 FSI quattro a nebudete mi věřit, ale po měsicí to prodávám.
))))
jen tak z prdele jo, město cca 15-17 , lehká noha venek 11-12, uffff a že by to nějak jelo se říct nedá.
Takže hop hop hop zpět do BMW.
Já to dělal na 535d v Kaps a super spokojenost.
Kunda píča, proč jsem si 535d nenechal. Teď mám poprvé AUDI 3.2 FSI quattro a nebudete mi věřit, ale po měsicí to prodávám.

jen tak z prdele jo, město cca 15-17 , lehká noha venek 11-12, uffff a že by to nějak jelo se říct nedá.
Takže hop hop hop zpět do BMW.
Mě ho za 6,2tis. posílaj tak nevím jaká práce ale to je fuk
Výměnu oleje ber že za vanu jim dáváš 2,2 tis. plus 3 sto za litr oleje plus průplach takže můj odhad je cca 3tis. za olej, 2,2tis. za vanu plus něco na ten repas hydroměniče, kde ti nemůžou od stolu říct jestli je to malá či velká závada
... Důležité je že repas je za max. 6.2tis. to je jejich strop 

Výměnu oleje ber že za vanu jim dáváš 2,2 tis. plus 3 sto za litr oleje plus průplach takže můj odhad je cca 3tis. za olej, 2,2tis. za vanu plus něco na ten repas hydroměniče, kde ti nemůžou od stolu říct jestli je to malá či velká závada


Mám taky problém s kolísáním otáček psal jsem do kaps a psalo jiné ceny tak nevím kde jste je vzali pokud by mě repasovali hydroměnič za 6+ práce tak 4 olej 6 tak je to vpohodě ale takhle dát skoro 30 se mě zdá moc .
Dobrý den
Popisovaná závada je nám známá, již jsme ji řešili několikrát.
Jedná se o závadu spojky přemostění měniče.
Z tohoto důvodu je nutné provést revizi měniče.
Tento úkon vychází přibližně na 18000Kč bez DPH.
Při tomto úkonu by se rovněž provedla výměna oleje a filtru v převodovce, což činí cca 4500Kč bez DPH.
Opravy provádíme do 3 pracovních dní
Dobrý den
Popisovaná závada je nám známá, již jsme ji řešili několikrát.
Jedná se o závadu spojky přemostění měniče.
Z tohoto důvodu je nutné provést revizi měniče.
Tento úkon vychází přibližně na 18000Kč bez DPH.
Při tomto úkonu by se rovněž provedla výměna oleje a filtru v převodovce, což činí cca 4500Kč bez DPH.
Opravy provádíme do 3 pracovních dní
to je fakt, ale musíš připočítat oleje a filtry.matik píše:Repas měniče v KAPSu je od 2700 vč. DPH do 6200 vč. DPH![]()
Zítra mi přijde od nich hydroměnič na 535d tak pak mohu poreferovat.. Měl jsem ten nejdražší repas 6200kč![]()
Každopádně v pátek se jim dostal do ruky a v úterý už ho posílají zpět
Nedoporučuje se dávat ten samý olej, já ho sice měl novej, cca tři měsíce starej, ale i tak jsme ho měnili, může tam bejt bordel z špatnýho hydroměniče bo co.
zajeď tam, oni se v autě projedou, řeknou ti co a jak a je to. každopádně to na 90% vypadá na hydroměnič.jiririder píše:Takze mam udelat menic?abych nevyhodil hromadu penez a pak byl problem treba jinde. Ale diagnostika nic nehlasi v soucasnej dobe. Prijde mi ze ten menic jako v tahu rozepne a v tu dobu pozoruju propad otacek na otackomeru
Ano, však o tom taky o pár postů níže píšu... Já mám vanu za 1500 a litr oleje za 200Whizour píše:to je fakt, ale musíš připočítat oleje a filtry.matik píše:Repas měniče v KAPSu je od 2700 vč. DPH do 6200 vč. DPH![]()
Zítra mi přijde od nich hydroměnič na 535d tak pak mohu poreferovat.. Měl jsem ten nejdražší repas 6200kč![]()
Každopádně v pátek se jim dostal do ruky a v úterý už ho posílají zpět
Nedoporučuje se dávat ten samý olej, já ho sice měl novej, cca tři měsíce starej, ale i tak jsme ho měnili, může tam bejt bordel z špatnýho hydroměniče bo co.

