Kail píše:Na Xka se dávaj normálně z výroby dozadu širší,jak na e60 tak na X5ky atd...Žádnej problém v tom není,když je tam odpovídající profil pneu.Toho bych se nebál.
máš pravdu, ale jen částečně (u e60 je vždy stejné u X5tky je to seriově jsen u IS) .. při použití rozdílných by se mělo přenastavit DSC
budou ti tam pasovat kola s ET 30 a vyšším kamarád jezdí na mých kolech z e46tky 18" J8,5 et35 a vypadá to super nikde nedře.
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Když jsem koupil E61xd tak tam byly disky 17 s ET20 což jsem nevěděl. Auto blbě zatáčelo, bylo tvrdý a kola čuměla neskutečně ven. Až když jsem přezul na letňáky se správným ET 43 jsem si uvědomil, že něco bylo špatně, protože auto konečně dobře zatáčelo, tolik nemlátilo a teprve až po tom jsem se šel podíval na to ET. Auto s ET20 vypadalo jako motokára, ale nikde nic neškrtalo. Jinak ve velkém TP máš určené disky s ET a také rozměry kol, ale to asi není nic nového.