Jsem na tom úplně stejně. Poraď te taky jsem přemýšlel nad svodama nebo vlnovcem, na vstřiky bych to neviděl to by hulilo ale nezačmudí. Řekl bych něco pod autem a leze to nahoru výfuk fouká dozadu od tam tud to asi nebude.JH76 píše:Taky myslím, že to normální není, vím, jak jsou cítit common raily napříč všemi značkami, přirovnání k Savu je trefný. Ale ta kyselá štiplavá příchuť by tam být neměla, kamarád má o rok mladší auto a takhle mu to nesmrdí. Ani jeden z nás nemá chip, tankujeme u stejné pumpy, jen on má 173 kW a já 170 kW, ale to je nepodstatné. Neco bude špatně, ale co? Vstřiky? Svody? Něco jiného?
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW E60 530d smrad z výfuku
Jen tak pro edit: vymeneny termostaty, viz predchozi stranka. Na chvilku to prestalo uplne kourit. Pak se znovu objevovalo zakoureni po nastartovani. Nakonec to byl chladic egr vyfukovych plynu, ktery poustel vodu do sani. I kdyz to bylo minimum, tak se to projevilo. Nyni nulova kourivost i pres DPF off, KAT off, swirl off, EGR off.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 578
- Registrován: sob 25.12.2010 01:00
- Bydliště: HRUŠOVANY
- Klubové ID: 2684
u mojí ex e91 330d dpf off kat off + chip hulila a smrděla přitom byl chladič vyfukovych plnynu uplně nový ...( před vyměnou chladiče egr hulila bíle.. )..
nyní u současné e61 170kw - dpf off + chip ... auto sice mírně smrdí ale nezdá se mi že nějak extra a hlavně vůbec nehulí
jinak by mě to zajímalo tak jako ostatní čím to doopravdy je.. zajímavý že mam ještě doma e60 530d 160kw ještě verzi bez dpf a ta nesmrdí a nehulí vubec.. myslím že za tím smradem je DPF bud vykuchanej nebo už v ne moc dobým stavu.. to že partikel svítí zeleně v i-drive a ukazuje mraky km nic neznamená....
o tom žádná !
nyní u současné e61 170kw - dpf off + chip ... auto sice mírně smrdí ale nezdá se mi že nějak extra a hlavně vůbec nehulí


kadli píše:Jen tak pro edit: vymeneny termostaty, viz predchozi stranka. Na chvilku to prestalo uplne kourit. Pak se znovu objevovalo zakoureni po nastartovani. Nakonec to byl chladic egr vyfukovych plynu, ktery poustel vodu do sani. I kdyz to bylo minimum, tak se to projevilo. Nyni nulova kourivost i pres DPF off, KAT off, swirl off, EGR off.
Kde najdu chladič egr ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
http://www.e60-forum.de/misc.php?action ... =1&id=3573sedyvlk6 píše:kadli píše:Jen tak pro edit: vymeneny termostaty, viz predchozi stranka. Na chvilku to prestalo uplne kourit. Pak se znovu objevovalo zakoureni po nastartovani. Nakonec to byl chladic egr vyfukovych plynu, ktery poustel vodu do sani. I kdyz to bylo minimum, tak se to projevilo. Nyni nulova kourivost i pres DPF off, KAT off, swirl off, EGR off.
Kde najdu chladič egr ?
takový to hranatý vlevo dole..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 426
- Registrován: pon 18.06.2007 00:00
- Klubové ID: 4072
Jendix píše:já měl třeba netěsnej ten chladič egr, šel bych po tom asi jako první.. navíc ty když máš u 2004 jen tak málo kilomterů.. je dost pravděpodbný ža auto jezdilo spíš kratší trasy (podle mě ten chladič egr odchází při častých studených starterch, kdy tam budou kondenzovat výfukové plyny který chladič časem prožerou).. pasuje tam i ta spojovací trubka z e39..
Kolik jsi za ten EGR chladič dával?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
ten mechanik co mi auto tenkrát dělal ten chladič nahradil trubkou z e39, tam ještě egr chladič nebylsedyvlk6 píše:Jendix píše:já měl třeba netěsnej ten chladič egr, šel bych po tom asi jako první.. navíc ty když máš u 2004 jen tak málo kilomterů.. je dost pravděpodbný ža auto jezdilo spíš kratší trasy (podle mě ten chladič egr odchází při častých studených starterch, kdy tam budou kondenzovat výfukové plyny který chladič časem prožerou).. pasuje tam i ta spojovací trubka z e39..
Kolik jsi za ten EGR chladič dával?