Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Tds evry mod

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
kizby
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pát 28.12.2007 01:00
Bydliště: Teplice

#21 Příspěvek od kizby »

musíš to samozřejme zkoušet na teplým motoru. Pokud jsi to udělal jak jsem psal tak to musí makat. Jinak nechápu tvuj předchozí dotaz jaký potenciometr, když jsem na začátku psal že 1KOhm
Bobkins
Registrovaný
Příspěvky: 67
Registrován: sob 26.01.2013 01:00
Bydliště: Vysoké Mýto

#22 Příspěvek od Bobkins »

Dotaz, mám to zapojený (potencik sem stáhl docela nízko) když to zapnu, pocejtím trošku jak se změní chod na volnoběh a neptraně se zvýší otáčky, při jízdě to je taky znát, ale za boha to nehce vůbec hulit. V čem může být problém ?
kizby
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pát 28.12.2007 01:00
Bydliště: Teplice

#23 Příspěvek od kizby »

Bobkins píše:Dotaz, mám to zapojený (potencik sem stáhl docela nízko) když to zapnu, pocejtím trošku jak se změní chod na volnoběh a neptraně se zvýší otáčky, při jízdě to je taky znát, ale za boha to nehce vůbec hulit. V čem může být problém ?


Tak ono že to hulí není žádná výhra, pokud máš nárust výkonu a auto nehulí tak buď rád, jinak já mám i přikleplou dávku paliva normálně, tak možná zkusit ještě zvýšit tu. A když stáneš poťák víc tak to dělá co? Třeba je špatnej.
HIDEN
Registrovaný
Příspěvky: 282
Registrován: ned 24.01.2010 01:00

#24 Příspěvek od HIDEN »

No já už tam mám teda ten 1KOhm a zapojené jak jsi psal. Když zapnu tlačítko tak to něco udělá ale jinak ikdyž zkouším na teplým motoru tak nic. maximalně když uberu tak začne jet asi na 5 válcu a hulí a pak chcípne.
kizby
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pát 28.12.2007 01:00
Bydliště: Teplice

#25 Příspěvek od kizby »

to je divný, mě to maká a nejen mě. co máš přesně za auto? Napadá mě třeba zda nemáš jiný typ čerpadla, třeba ten starší, ten byl zapojen trochun jinak.
HIDEN
Registrovaný
Příspěvky: 282
Registrován: ned 24.01.2010 01:00

#26 Příspěvek od HIDEN »

E34 525 tds R.v. 1995
HIDEN
Registrovaný
Příspěvky: 282
Registrován: ned 24.01.2010 01:00

#27 Příspěvek od HIDEN »

Tak mě napadlo, není na vysočině někdo kdo tomu rozumí ?
Bobkins
Registrovaný
Příspěvky: 67
Registrován: sob 26.01.2013 01:00
Bydliště: Vysoké Mýto

#28 Příspěvek od Bobkins »

dělá vám taky? když mám zaplej evry mod a začnu třeba ze 140-160 prudce brzdit, tak mi to auto začne jakoby sekat/cukat docela mě to sere...
Emcospeedy
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: úte 25.11.2014 01:00

#29 Příspěvek od Emcospeedy »

JJ taky jsem to zkoušel na předface čerpadle a nic a s kámošem na face a jelo to takže tam je nějáký rozdíl blíže nespecifikovaný...
nesmíme zapomenout že předface TDS nemá váhu vzduchu a jede si v jiným režimu =D
spilot
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: stř 23.09.2009 00:00
Bydliště: Prague

#30 Příspěvek od spilot »

Tak všechno jsem se dozvěděl až na to jaký diody tam nahodit :-D takže nějaká rada prosím
krtecek39
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: pon 11.08.2014 00:00
Bydliště: Brno

#31 Příspěvek od krtecek39 »

Kamarád to má udělaný na tds před face, s vypínačem a potenciometrem si nastavuje dávku, takže se to dá celkem rozumně nastavit. Když jsme zkoušeli, o kolik mi ujede proti seriovýmu tds, rozdíl se projevil až na trojku, protože na jedničku a dvojku auto hrabe a není schopno to přenést na silnic
DaweTDS
Registrovaný
Příspěvky: 705
Registrován: sob 10.11.2012 01:00
Bydliště: Šumperk

#32 Příspěvek od DaweTDS »

Chlapci nemá někdo vymontovaný čerpadlo z TDS (elektriku) potřeboval bych ohm metrem změřit taky je odpor mezi piny 2 a 3. Díky.
priba92
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: pon 24.04.2017 19:22

Re: Tds evry mod

#33 Příspěvek od priba92 »

Zapojil sem si to taky,ale jak tu bylo napsáno,na volnoběh se trochu zvednou otáčky a hned se srovnaj,tváří se to jako předtím,jenom když se zaplým vypínačem šlápnu do plynu,tak se zvedaj otáčky rychleji než s vyplým.ale co sem viděl různá videa a fotky,tak na volnoběh to točí se zaplým evry nad 1000 ot/min.mě to zůstává na normálním volnoběhu.mám tam poťák 1k a odpor 510.mám i 560 ale nevěděl sem jakej tam dát.
patrikE39
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: sob 22.11.2014 01:00
Bydliště: Uherský Brod

Re: Tds evry mod

#34 Příspěvek od patrikE39 »

dej tam jen ten potenciometr s vypinačem... odpor vyhoď. a otáčením potenciometru si nastav jak to chceš a pak si to jen spínačem zapínej.
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

Re: Tds evry mod

#35 Příspěvek od Misanek »

Jak řiká Patrik. Takhle jsem to měl i já a potenciometr jsem tam měl tuším o hodnotě 1k2, ale jistý si nejsem.

Měl jsem to nastaveno tak, že mi po zapnutí bypassu motor na volnoběh "chrochtal", tzn. že otáčky nebyly ustálené a motor zněl trochu jak nějaký stroker :D Bylo to těsně před hranicí chcípnutí, protože pokud se ten potenciometr vytočil moc, tak mám ten pocit že po zapnutí už to čerpadlo neustálo a motor chcípl
Odpovědět