Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

ztráta výkonu e39

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
keecer
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: pát 29.10.2010 00:00

#1 Příspěvek od keecer »

ahoj kluci, občas se mi stane že když dám plnej plyn tak auto přestane mít výkon až to škubne a hned zase vpohodě zatáhne stane se mi to jen zřídka ale už víckrát a nechalo to za autem vždy dým. Stane se to jen na jedničku. Nevíte co by to mohlo být? Díky
keecer
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: pát 29.10.2010 00:00

#2 Příspěvek od keecer »

e39 520i manual 110kw 1998
Rady523i
Registrovaný
Příspěvky: 466
Registrován: stř 21.11.2012 01:00

#3 Příspěvek od Rady523i »

diagnostika , ale řekl bych že by to mohlo byt cidlo vačky mam 523i a taky mi skubala ale kazdy kvalt pri sešlápnuti plynu nad 2500 otacek
Victor
Registrovaný
Příspěvky: 69
Registrován: pon 04.02.2008 01:00

#4 Příspěvek od Victor »

ahojte,

pred par dnami mi motor zacal dlhsie startovat, zohriaty motor este horsie, ale inac siel vpohode a predvcerom mi na dialnici pocas jazdy ako keby koplo v motore
a otacky spadli z 3800 tak na 3000 ale hned siel motor dalej vpohode, dalsich 300km nic.
dnes motor uz startoval normalne ale poobede zohriaty motor uz ledva isiel, strata vykonu,
do kopca katastrofa jedno ci idem na 2stupni alebo 3 , po rovine ledva 80km/h, motor sa da na volnobeh ledva vytocit,
a napr. ked som na dvojke pridal uplne na podlahu tak aj ho vytaca ale hned ho brzdi a otacky klesaju, ako keby jemnejsi plyn lepsie znasal.

dufam ze rano nastartujem a dojdem do servisu, ale mate pribliznu predstavu co by to mohlo byt ?
Vdaka
auto je E39 520i 1997 manual
Berserg
Registrovaný
Příspěvky: 182
Registrován: pát 23.07.2010 00:00
Bydliště: Prostějov

#5 Příspěvek od Berserg »

Měl jsem problémy s výkonem...a bylo to čidlo vačky a váha vzduchu...!Ale diag řekne jako víc... hodně štěstí!
Odpovědět