Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
540i e39 pro zabavu?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
A co tak 540i v 6kvaltem mpacket a odlehčená ? cenově sice 100k+ ale zajimavá možnost. plus nějaké sportovní komplet výfuky a upraven difer. snížená hlava... a poletí to taky jako střelené prase ...
To by pak bylo třeba 1500-1550kg a bylo by to taky super.
Za mě prostě drsné auta jsou e36, e34 , e46 mpacket aspoň těch 200koní a je to moc fajn.
možná nakonec M3 e36 dražší ale taky zajimavá volba za 200k +
Těžko se něco hledá to nejsurovější origo jsou M3 jakékoliv e30 je drahá e36 je 200+ a e46 je 350+......
To by pak bylo třeba 1500-1550kg a bylo by to taky super.
Za mě prostě drsné auta jsou e36, e34 , e46 mpacket aspoň těch 200koní a je to moc fajn.
možná nakonec M3 e36 dražší ale taky zajimavá volba za 200k +
Těžko se něco hledá to nejsurovější origo jsou M3 jakékoliv e30 je drahá e36 je 200+ a e46 je 350+......
Diky za nazory kluci. Na denni jezdeni mam e61. Takze chci neco motokarovejsiho s dobrou odezvou od rizeni, coz mi asi 540i tedy neda. Ale zase zvuk osmivalu. Nechci to abych to vodil driftem a lital 200 v lese, z toho uz jsem vyrostl
nicmene vikendove svezeni do omezovace s kulisou krasneho zvuku, to je ono. Ta 330i by byla asi dobra volba. Porad mi ale prijde, ze 231 koni je malo. Zase jsem ale koukal, ze ma 0-100 za 6.5s, to spatny neni. 540i ma 6.2s. E36 nevim, mam se rad a precejen ta bezpecnost tam uz moc neni a neni to ani nejak moje srdcovka
k e46 uz nejaky vztah mam, mel jsem par dni pujcenou m3 a celkem casto jezdil na spolujezdci. 130i by mi sedlo, ale je to dost penez aby to lezelo jen ve vikendovem aute.


Sedni do nějaké nádherné 330Ci e46 prostě kupéčko pokud bude mít i nějakej luxusní výfuk tak ten zvuk a zážitek na krásné silnici bude opravdu silnej. Není to M3 ale pokud do ní investuješ pár desítek tisíc budeš mít skoro 200kw a odlehčení si taky můžeš sám udělat. Prostě za ty prachy asi to nej co by šlo pak poměr váhy a výkonu bude luxusní.
Viděl jsem upravenou 330Ci a ta dávala sice jen 210km/h max ale měla pod 5s zrychlení. Prostě auto na zážitky a dá se jednoduše upravovat.
Já bych to nezatracoval. Běž se poptat úpravců co dokážou vydolovat z 3litru M54.
Viděl jsem upravenou 330Ci a ta dávala sice jen 210km/h max ale měla pod 5s zrychlení. Prostě auto na zážitky a dá se jednoduše upravovat.
Já bych to nezatracoval. Běž se poptat úpravců co dokážou vydolovat z 3litru M54.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pát 27.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Filozof píše:Jasně chápu. Co stálo předělat z automatu na manuál ? A kolik času si to vzalo ? Jen pro představu ... ?
Hele delal jsem to z Medou. Stravili jsme na tom asi 3 dny vcetne vymeny membrany na sani, coz jsem delal v podstate sam cely den a meda se venoval prevodovce... Pak jsem par dni jezdil, nez jsme zjistili ze jsme nedali lozisko do kliky (jeste jednou dekuji Bratnovi) tak jsme to dalsi odpoledne sundali, strcili lozisko a zase nandali


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pát 27.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Osobne zastavam nazor, ze k silnemu motoru manual nepatri. A cim je modernejsi auto/automat, tim to plati vice. Tuplem pak u prevodek 8 a vice stupnu, tam uz neni co resit.
Jinak nez prestavbu 540 na manul, radeji spise takovyhle mod:
https://www.youtube.com/watch?v=y3Nd5p625aA
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... t-retrofit
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=594954
Jinak nez prestavbu 540 na manul, radeji spise takovyhle mod:
https://www.youtube.com/watch?v=y3Nd5p625aA
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... t-retrofit
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=594954
Já měl automatový coupé 328i který prostě nešlo utrhnout přes plyn jedinná možnost byla sníh nebo bahno na tom nechat rozhrabat zadní kola a pak to držet bokem napřed s plynem. V manuálovým coupé to jde plynem i na suchu. Ale na okreskách to špatný nebylo pokud tam byl režim S ale prostě nebylo to rozhodně lepší jak manuál i když to jelo hodně ostře
To samý mám srovnání 523iA a 523i v manuálu, ta manuálová táhne od spodu jako kretén až to docela tlačí do sedaček, automatová jede ale je to prostě takový línější víc mrtvý ve spodu, zase je to pohodlnější.
Takže za mě jestli auto na zábavu, projíždění po okreskách na hranicích adheze a občasný driftování jednoznačně E30 325i nebo E36 325i/328i
Navíc kamarád má 316i e30 která na sprintech byla stejně rychlá jako IS což nikdo nechápe, ale jakýkoliv e39 v zatáčkách ujede jakmile přijde rovinka je jasný že e39 jí předjede ale v zatáčkách ta e39 rozhodně nedovede to co e30
Ještě další E34 530i V8 manuál je taky hroznej nářez jak to auto tahá. V automatu to prostě jen jede, u 5er je často automat odlazený na luxusní jízdu, tudíž je tam docela velký prokluz v hydroměniči.
A poslední věc, jestli mít pádla nebo + a - na kulise řazení už mi takovej rozdíl nepřijde. Rychlejší řazení to nepřidá jen se nemusí cvakat na kulise, je to spíš na parádu
To samý mám srovnání 523iA a 523i v manuálu, ta manuálová táhne od spodu jako kretén až to docela tlačí do sedaček, automatová jede ale je to prostě takový línější víc mrtvý ve spodu, zase je to pohodlnější.
Takže za mě jestli auto na zábavu, projíždění po okreskách na hranicích adheze a občasný driftování jednoznačně E30 325i nebo E36 325i/328i

Navíc kamarád má 316i e30 která na sprintech byla stejně rychlá jako IS což nikdo nechápe, ale jakýkoliv e39 v zatáčkách ujede jakmile přijde rovinka je jasný že e39 jí předjede ale v zatáčkách ta e39 rozhodně nedovede to co e30
Ještě další E34 530i V8 manuál je taky hroznej nářez jak to auto tahá. V automatu to prostě jen jede, u 5er je často automat odlazený na luxusní jízdu, tudíž je tam docela velký prokluz v hydroměniči.
A poslední věc, jestli mít pádla nebo + a - na kulise řazení už mi takovej rozdíl nepřijde. Rychlejší řazení to nepřidá jen se nemusí cvakat na kulise, je to spíš na parádu

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pát 27.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Lucifer píše:
Ještě další E34 530i V8 manuál je taky hroznej nářez jak to auto tahá. V automatu to prostě jen jede, u 5er je často automat odlazený na luxusní jízdu, tudíž je tam docela velký prokluz v hydroměniči.
Kdyz se podivas na statistiku 0-100, tak automat vs manual je u e39 540i 6.0/6.3 (MT/AT), resp 5.4/5.6 (MT/AT) po faceliftu (vanos). Jinymi slovy to tahani je pouze velmi subjektivni pocit, protoze automat radi tak, aby nerval. Zrychleni temer identicke, ztrata ma menici minimalni. Tim ze rychle pustis spojku a auto zarves rychleji nepojedes. Pro 523 pak 8.5/9.7 (MT/AT), tam uz realny rozdil trosku je. Proto rikam, ze u silnych motoru je manual prezitek. U modernich prevodovek uz ma lepsi casy 0-100 vzdy automat (i spotrebu). Aneb 8-9 rychlostnich stupnu dela divy.
To máš naprostou pravdu, jenže rozdíl v řízení a pocitu pokud to má být víkendovka si nedovedu představit že by takový auto bylo v automatu. I takovou 435i bych si představil na víkendový ježdění klidně v manuálu. Sám mám automat už druhej a je to pecka ! Ale pocit z jízdy tam rozhodně není tak kvalitní.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pát 27.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Lucifer píše:To máš naprostou pravdu, jenže rozdíl v řízení a pocitu pokud to má být víkendovka si nedovedu představit že by takový auto bylo v automatu. I takovou 435i bych si představil na víkendový ježdění klidně v manuálu. Sám mám automat už druhej a je to pecka ! Ale pocit z jízdy tam rozhodně není tak kvalitní.
Padla pod volantem resi tohle...
Tak to rozhodně neřeší. Je to absencí spojky, tu nic nenahradí v podobě pádel + - řazení zamykání měniče při plným plynu apod.
Jde o to že u manuálu jsou kola trvale spojený s kolama (edit: motorem
), u automatu je tam furt měnič, něco jiného je SMG. Prostě okamžitě se projeví sebemenší šlápnutí na plyn u automatu se nejdřív natlakuje hydroměnič než začne přenášet sílu tak je třeba vteřina v prdeli.
Prostě automat je dobrej ale rozhodně není na sportovní jízdu lepší jak automat !
Jde o to že u manuálu jsou kola trvale spojený s kolama (edit: motorem

Prostě automat je dobrej ale rozhodně není na sportovní jízdu lepší jak automat !
[quote="Demostenes"][quote="Lucifer"]
Kdyz se podivas na statistiku 0-100, tak automat vs manual je u e39 540i 6.0/6.3 (MT/AT), resp 5.4/5.6 (MT/AT) po faceliftu (vanos).
Můžu se zeptat, kde jsi přišel na ty hodnoty u vanosu? Nejsilnější E39 540i jsou první ročníky 96 a 97, jelikož mají větší sání z 4.0. Rozdíl mezi nimi a následujícími ročníky je na 250 zhruba 100 metrů(osobně vyzkoušeno). Tyto první motory měli kolem 320 poníků. Osobně mám motor po GO M62 B44 r.v 97 6q a nejrychlejší čas na kilo jsem dal 5,77(5,79 a 5,82 - Racelogic) a Vanoska 2003 6q se nedostala pod 6.25s. Automat 5HP24 s vanosem za 6.5s. Vše měřeno Racelogic. Co se týká pružného zrychlení, tak ze 100Km/h je zhruba 50m rychlejší vanos, ale pak začne ztrácet. Převodovka 5HP30 u modelů 96 a 97 dala kilo za 6,5s. Zadní pneu mám Pirelli P-Zero 265.
Kdyz se podivas na statistiku 0-100, tak automat vs manual je u e39 540i 6.0/6.3 (MT/AT), resp 5.4/5.6 (MT/AT) po faceliftu (vanos).
Můžu se zeptat, kde jsi přišel na ty hodnoty u vanosu? Nejsilnější E39 540i jsou první ročníky 96 a 97, jelikož mají větší sání z 4.0. Rozdíl mezi nimi a následujícími ročníky je na 250 zhruba 100 metrů(osobně vyzkoušeno). Tyto první motory měli kolem 320 poníků. Osobně mám motor po GO M62 B44 r.v 97 6q a nejrychlejší čas na kilo jsem dal 5,77(5,79 a 5,82 - Racelogic) a Vanoska 2003 6q se nedostala pod 6.25s. Automat 5HP24 s vanosem za 6.5s. Vše měřeno Racelogic. Co se týká pružného zrychlení, tak ze 100Km/h je zhruba 50m rychlejší vanos, ale pak začne ztrácet. Převodovka 5HP30 u modelů 96 a 97 dala kilo za 6,5s. Zadní pneu mám Pirelli P-Zero 265.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 325
- Registrován: čtv 15.12.2011 01:00