Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Kouřivost
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
- Falcon
- Registrovaný
- Příspěvky: 740
- Registrován: čtv 25.10.2012 00:00
- Bydliště: Praha 10
- Kontaktovat uživatele:
Nejspíš se při větším sešlápnutí nedovírá nebo profukuje EGR. Pokud už má slabou pružinu, tak může při větším záběru propouštět. Zkusit zaslepit a projet. Pouhé odpojení hadičky podtlaku nepomůže, pokud je to opravdu tou pružinou, co ho má držet v zavřené poloze...
E38 730dA Orientblau mit LED Ambient Pornlichtpaket
---
DRL vícerežimové AE denní svícení UHP V3 s welcome/fadeout, LED Ambient
oprava elektriky a jednotek, repas ABS, audio BM24/BM54/ASK/Logic7, navigace, budíky pixely + upgrade
tel. 777 399 877
---
DRL vícerežimové AE denní svícení UHP V3 s welcome/fadeout, LED Ambient
oprava elektriky a jednotek, repas ABS, audio BM24/BM54/ASK/Logic7, navigace, budíky pixely + upgrade
tel. 777 399 877
Co by se stalo, kdyby se zaslepil termostat u EGRka? Nemyslel by si pořád, že je motor studenej a nezůstal by pořád zavřenej? Na co všechno by taková úprava měla vliv?
Taky mi po zaslepení EGR kontrolka hlásila chybu.
Snejk ho zkoušel vyřadit softwarově, ale nešlo mu to. Jakoby se změna nastavení neuložila.
Taky mi po zaslepení EGR kontrolka hlásila chybu.

Snejk ho zkoušel vyřadit softwarově, ale nešlo mu to. Jakoby se změna nastavení neuložila.
Termostat egr mám nový. Že by tady byla nějaká souvislost? Auto se špatně zahřívalo. Výměnou egr termostatu se to vyřešilo. Co se týče toho softwarového zaslepení egr nějak to asi jde, ale nebude to jen tak. Mám kontakt na nějakého klučinu z Olomoucka ten by to snad údajně měl umět, ale nikdy jsem s ním nemluvil.
- Falcon
- Registrovaný
- Příspěvky: 740
- Registrován: čtv 25.10.2012 00:00
- Bydliště: Praha 10
- Kontaktovat uživatele:
Že je EGR čistý ještě nedokazuje, že při sešlápnutí neprofukuje. Jeho "čistota" jen ukazuje na kvalitnější naftu 
Ta pružina, co tlačí proti spalinovému kloboučku a tím ho drží zavřený, je schovaná v samotném ventilu, kam vede podtlak a nejde vidět, natož zkontrolovat. Proto zkus přívod spalin do EGR mechanicky zaslepit a projet to takhle byť i s chybou. Když to bude hulit stále, není to EGRem a musíš hledat dál.
Zkus napsat členovi "all" - ten myslím, že se EGR zabývá podrobněji.

Ta pružina, co tlačí proti spalinovému kloboučku a tím ho drží zavřený, je schovaná v samotném ventilu, kam vede podtlak a nejde vidět, natož zkontrolovat. Proto zkus přívod spalin do EGR mechanicky zaslepit a projet to takhle byť i s chybou. Když to bude hulit stále, není to EGRem a musíš hledat dál.
Zkus napsat členovi "all" - ten myslím, že se EGR zabývá podrobněji.
E38 730dA Orientblau mit LED Ambient Pornlichtpaket
---
DRL vícerežimové AE denní svícení UHP V3 s welcome/fadeout, LED Ambient
oprava elektriky a jednotek, repas ABS, audio BM24/BM54/ASK/Logic7, navigace, budíky pixely + upgrade
tel. 777 399 877
---
DRL vícerežimové AE denní svícení UHP V3 s welcome/fadeout, LED Ambient
oprava elektriky a jednotek, repas ABS, audio BM24/BM54/ASK/Logic7, navigace, budíky pixely + upgrade
tel. 777 399 877
All už mi dělal repas žhavící jednotky. Myslím že jsem s ním tehdy řešil i odstavení egru tak aby mi to nehlásilo chybu. Bohužel je trošku odjinud než já. Usuzuji že je v pořádku dle toho že jsem s ním hýbal a bylo třeba vyvinout stejný odpor jako před rokem kdy jsem jej čistil. Samozřejmě možná že se mi to jen zdá. Diagnostika by jej ale mohla nahlásit kdyby nefungoval správně ne?
Zkusil jsem to EGR zaslepit. Nevim, jak se to má dělat správně, tak jsem prostě vystřihnul kolečko z plechu a dal ho do spoje dvou trubek.
Asi po 100km mi to začalo hlásit chybu motoru. Stejně jsem si přišel nesvůj, že mi to už 2 měsíce nehlásí žádnou chybu.
Nicméně auto výýýýrazně líp jede od spoda. Fakt výrazně. Znatelně taky narostl zátah ve středních otáčkách.
Super je, že mi zmizela díra ve výkonu. Jsem jezdil jak začátečník. Jsem trochu přidal plyn, motor zabral, během zlomku vteřiny umřel a za další zlomek vteřiny zase zabral. Asi jako když prase šape na plyn.
Co je ale nejlepší je, že už neučim starý avie, jak maji řádně kouřit. Občas jsem ve zpětnym zrcátku viděl jen černou stěnu a skrz prosvítaly světla aut jedoucích za mnou. Kouřilo to jen občas. Když to kouřilo, tak stačilo ubrat plyn a pak hned plnej knedlík a bylo to bez kouře. Zvláštní že? Nejhorší bylo přidání plynu jen tak velmi z lehka.
No nebudu psát romány. Zatim jsem bez EGR najel asi 200 km a zatim to kouření úplně zmizelo. Tak snad to tak vydrží. Když to bude dobrý, tak jen pořešim, kdo mi to odstraní i v SW, aby to nehlásilo chybu.
Asi po 100km mi to začalo hlásit chybu motoru. Stejně jsem si přišel nesvůj, že mi to už 2 měsíce nehlásí žádnou chybu.

Nicméně auto výýýýrazně líp jede od spoda. Fakt výrazně. Znatelně taky narostl zátah ve středních otáčkách.
Super je, že mi zmizela díra ve výkonu. Jsem jezdil jak začátečník. Jsem trochu přidal plyn, motor zabral, během zlomku vteřiny umřel a za další zlomek vteřiny zase zabral. Asi jako když prase šape na plyn.
Co je ale nejlepší je, že už neučim starý avie, jak maji řádně kouřit. Občas jsem ve zpětnym zrcátku viděl jen černou stěnu a skrz prosvítaly světla aut jedoucích za mnou. Kouřilo to jen občas. Když to kouřilo, tak stačilo ubrat plyn a pak hned plnej knedlík a bylo to bez kouře. Zvláštní že? Nejhorší bylo přidání plynu jen tak velmi z lehka.
No nebudu psát romány. Zatim jsem bez EGR najel asi 200 km a zatim to kouření úplně zmizelo. Tak snad to tak vydrží. Když to bude dobrý, tak jen pořešim, kdo mi to odstraní i v SW, aby to nehlásilo chybu.