Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e39 kotouče
Tak to je snad jasny, proto jsem to ani nezminoval. Navic si nedovedu predstavit co bych musel posrat, aby kotouce vibrovaly pouze po ohrati. Slo to videt i na brzdove stolici. Studene kotouce rovny a jak se postupne ohrivaly, tak zacaly "hazet". Takze argument o spatny montazi..... jsou pase.
Proste kotouce stoji za vylizprdel.
Proste kotouce stoji za vylizprdel.

Moje taky byly z italie. Jinak to bude opravdu tak, jak psal Gsicbr. Koukal jsem v praci na brzdy co montujeme a jsou bez reklamaci a vsechno je Made in Germany. Takze se asi fakt do tyhle zumpy evropy vozi jen samy sracky. Zradlo,dily, elektronika (uz ani nevim kdyjsem koupil neco, co prezilo zaruku bez opravy). Zitra vezu na 3 opravu tv od lg, predtim 2x htc one, na varny desce jedou jen tri horaky, trouba nepipa, ticha pracka rachoti, disk v ntb dodiskoval, nerezovej kotel prorezl dva mesice po zaruce........
Nedokazu si predstavit jak to dopadne, az bude jen pulrocni zaruka, jak ti dementi schvalili.

Nedokazu si predstavit jak to dopadne, az bude jen pulrocni zaruka, jak ti dementi schvalili.




Já jsem nakupoval kotouče z Německa, ale nedávno jsem dostal tip na eshop jednoho BMW klubáka "badisak" a ten má fakt super ceny. Ptal jsem se ho odkud bere např. Zimmermany a má výrobu Německo, takže za mě určitě navštiv jeho stránky http://www.autorozvody.cz/ a tam si určitě vybereš za bezkonkurenční cenu.
Jen poupravim muj prispevek, ve kterem pisu o dvou reklamacich htc. To jsem kecal. Dneska umrel po treti. Takze celkove skore: 1x display (vymena za jiny kus) a ted po druhe reprak.
kolega z prace ma to stejny. X krat spadl na beton v dilne, kryt ma rozlamanej a jede. Ja se staram, nikdy nespadl a hovno. Jedinej rozdil je, ze on ho ma z rakouske distribuce a ja z cech.

Tak abych nějak osvětlil jak dopadly moje kotouče ATE na reklamaci. Reklamace UZNÁNA, peníze vráceny. Koupeny kotouče v RENOCARu.
Po toto v pohodě. Nyní po cca 6000km vibrace. Zkouška brzd na TK. Pravý přední kotouč vykazuje "ovalitu"(vím, že ovalita je u bubnů, ale nevím jak to nazvat u kotoučů). Na nápravě měněny všechny silenbloky, jedno rameno a na té pravé straně i ložisko. S kotouči měněno i uložení třmenů.
Chyba pří montáži vyloučena (dělal jsem sám).
Nyní to řeším s Renocarem a mám smolíka. Potřeboval bych faktur o montáži v nějakým "schváleným" servise. To by nebyl problém, ale potom chtějí auto na "test" a pak čekat na reklamaci onoho kotouče.
Takže nevím, kde může být chyba.
Já tu kurvu dám asi do inzerce a vrátím se k trojkám.

Po toto v pohodě. Nyní po cca 6000km vibrace. Zkouška brzd na TK. Pravý přední kotouč vykazuje "ovalitu"(vím, že ovalita je u bubnů, ale nevím jak to nazvat u kotoučů). Na nápravě měněny všechny silenbloky, jedno rameno a na té pravé straně i ložisko. S kotouči měněno i uložení třmenů.
Chyba pří montáži vyloučena (dělal jsem sám).
Nyní to řeším s Renocarem a mám smolíka. Potřeboval bych faktur o montáži v nějakým "schváleným" servise. To by nebyl problém, ale potom chtějí auto na "test" a pak čekat na reklamaci onoho kotouče.
Takže nevím, kde může být chyba.
Já tu kurvu dám asi do inzerce a vrátím se k trojkám.


Horan: kámo, já měl E36 a teď mám E39 a můžu tě v klidu ujistit, že mi házely kotouče na obou vozech a bylo úplně jedno jestli byl kotouč hladký, vrtaný nebo drážkovaný... jsou to prostě mrdky z nekvalitního materiálu...
Zajimavé ale je, že tento problém nikdo neřeší s koncernovým vozem... Znám spoustu lidí co mají např Golf GTI, Octavii RS, Fábii RS atd a když spolu jedeme na Ecce, tak mám vždycky na svém BMW po ostřejší jízdě kotouče k.o. a oni ne...
Vyzkoušel jsem už Brembo Max, Starline Sport, Febi, Zimmermann sport a obyč Ate. Všechny se zvlnily po prvním prudkém zabrždění... wtf...
to mám jako vyhazovat z kufru padák když chci zabrzdit?? prostě totální ****, na to se nedá nic říct...
Ty Zimmermany sem kupoval přímo z německa a stejně se mi po prvním prudkém zabrždění po 1000km začaly malinko vlnit a bylo to horší a horší, pak už nešlo ani jet 200 jak vibroval volant...
tak šly na soustruh a byly dobré asi 2 měsíce, vpodstatě do chvíle, než jsem začal intenzivněji šlapat na brzdu... teď už zase začínají kopat.. zvažuju jestli má vůbec cenu je dávat na soustruh nebo mám koupit něco jiného?? možná vyjde líp koupit nějaké mrdky za litr, ono se to zvlní tak či tak, akorát že mrdky stojí litr a zimmerman 6....
Kámoš má E92 Coupé 335d a mění kotouče každý druhý měsíc
Zajimavé ale je, že tento problém nikdo neřeší s koncernovým vozem... Znám spoustu lidí co mají např Golf GTI, Octavii RS, Fábii RS atd a když spolu jedeme na Ecce, tak mám vždycky na svém BMW po ostřejší jízdě kotouče k.o. a oni ne...
Vyzkoušel jsem už Brembo Max, Starline Sport, Febi, Zimmermann sport a obyč Ate. Všechny se zvlnily po prvním prudkém zabrždění... wtf...
to mám jako vyhazovat z kufru padák když chci zabrzdit?? prostě totální ****, na to se nedá nic říct...
Ty Zimmermany sem kupoval přímo z německa a stejně se mi po prvním prudkém zabrždění po 1000km začaly malinko vlnit a bylo to horší a horší, pak už nešlo ani jet 200 jak vibroval volant...
tak šly na soustruh a byly dobré asi 2 měsíce, vpodstatě do chvíle, než jsem začal intenzivněji šlapat na brzdu... teď už zase začínají kopat.. zvažuju jestli má vůbec cenu je dávat na soustruh nebo mám koupit něco jiného?? možná vyjde líp koupit nějaké mrdky za litr, ono se to zvlní tak či tak, akorát že mrdky stojí litr a zimmerman 6....
Kámoš má E92 Coupé 335d a mění kotouče každý druhý měsíc
Nevím jak stím jezdíte, už mám několikáté kotouče na e36 a ani s jedněma nebyl problém to samé na dvou e 30, na e39 mám najeto od té doby co jsem ji koupil skoro 40 tisíc teď budu akorát měnit desky a po nějakém zvlnění není ani památky. Nejezdím zrovna moc klidně brzdy dostávají dost na prdel. Za dobu co se hrabu v autech jsem ani jednou nemusel řešit zvlněné kotouče a že těch různých značek bylo.
No pravdepodobne se podaril problem vyresit. Nechci to zakriknout, ale vypada to tak. I po tom, co jsem udelal repas trmenu, tak se jeden kotouc po cca 5km jizdy bez brzdeni lehce hral. Ne moc (mel treba o 15℃ vic, nez druhy), ale otazka je, co to udela po brzdeni na dalnici a nasledne jizde.
To uz jsem tam mel na zkousku strachline kotouce, protoze jsem si nechtel zase zkurvit originaly. Ten kotouc, co se nehral se nezkroutil (po cca 5000km) ,zatimco druhy byl KO po cca 3000.
Sehnal jsem jiny trmen, dal jsem mu nove gumicky a problem je pryc. Oba kotouce uplne studene (na testovaci trase, kde neni potreba brzdit).
Nemam to jak overit, ale tusim, ze problem je v drazce pro gumicku. Je mozny, ze gumicka byla trosicku volnejsi a nezatahla pistek tak, jak by mela. Jine vysvetleni nemam.
To uz jsem tam mel na zkousku strachline kotouce, protoze jsem si nechtel zase zkurvit originaly. Ten kotouc, co se nehral se nezkroutil (po cca 5000km) ,zatimco druhy byl KO po cca 3000.
Sehnal jsem jiny trmen, dal jsem mu nove gumicky a problem je pryc. Oba kotouce uplne studene (na testovaci trase, kde neni potreba brzdit).
Nemam to jak overit, ale tusim, ze problem je v drazce pro gumicku. Je mozny, ze gumicka byla trosicku volnejsi a nezatahla pistek tak, jak by mela. Jine vysvetleni nemam.