Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
origo zvedáky BMW
už se vám někdy stalo u zvedáků, který používá především BMW E46 a E39 že by praskl??
Dneska sem zvedal auto na rovném povrchu, zařazený kvalt + zatažená ručka, klínek pod předníma kolama na obou stranách a zničeho nic se ozvala rána jako prase a jak je ten bílý plastový kus kterým leze závitová tyč tak praskl na sračku a auto mi sletělo na zem... zvedák se samozdřejmě zasekl do prahu, takže asi 2 hodiny sem se pokoušel auto nějak dostat nahoru a další 3 hodiny kitování lemu... teď se to pokouším nalakovat...
nechápu proč to dělají z plastu, když to má nosnost 1200kg...
není nějaký origo zvedák kterej to nemá z plastu ale z oceli?
Dneska sem zvedal auto na rovném povrchu, zařazený kvalt + zatažená ručka, klínek pod předníma kolama na obou stranách a zničeho nic se ozvala rána jako prase a jak je ten bílý plastový kus kterým leze závitová tyč tak praskl na sračku a auto mi sletělo na zem... zvedák se samozdřejmě zasekl do prahu, takže asi 2 hodiny sem se pokoušel auto nějak dostat nahoru a další 3 hodiny kitování lemu... teď se to pokouším nalakovat...
nechápu proč to dělají z plastu, když to má nosnost 1200kg...
není nějaký origo zvedák kterej to nemá z plastu ale z oceli?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
Zdenda530d píše:Tak to jsi mě docela vyděsil... předpokládám, že jsi zvedal předek. Já to také běžně zvedám tímto origo zvedákem a zatím je to OK. Jinak nevím, že by ten díl, ve kterém je závit byl někdy dělaný z jiného matroše; BMW, VW, Audi - stejný princip, stejný matroš.
Zvedal jsem pravou zadni stranu.
Postup: zatažená ručka, zařazený kvalt, taklínované obě přední kola.
Pak jsem povolil šrouby v kole, dal auto na zvedák a pomalinku zvedal. Až se kolo odlepilo od země, vyšrouboval jsem šrouby, ale auto bylo málo zvedlé, cca 50% výšky zvedáku, takže se kolo nevešlo pod auto.. No tak jsem ještě párkrát pootočil a najednou rána jako prase, ten plast praskl, zvedák se zasekl do prahu a auto spadlo na zem....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
Takhle podle tý fotky mi to přijde nějaký divný. Zdá se mi, jako by to bylo prasklý v opačnym směru. Mělo by to tlačit proti kloubu. Tohle je prasklý, jako by to tahalo za ten plastovej kus a ne tlačilo.
Nevim, jestli to popisuju srozumitelně, ale prostě mi to přijde, jako by to prasklo v opačnym směru, než je to namáhaný a na co je to konstruovaný.
P.S.
Řeči o nouzovym zvedáku teda fakt neberu. Jednou je to zvedák na zvedání auta. Naivně bych teda čekal, že to to auto taky uzvedne. Nebo je to snad v návodu zakázáno? Nebo je tam stanovená maximální doba po kterou to auto na heveru může bejt?
Sám používám hydraulickej, ale představa, že budu někde na cestě měnit píchlý kolo a nedej bože mi u toho prdne hever, neni zrovna příjemná!
Nevim, jestli to popisuju srozumitelně, ale prostě mi to přijde, jako by to prasklo v opačnym směru, než je to namáhaný a na co je to konstruovaný.
P.S.
Řeči o nouzovym zvedáku teda fakt neberu. Jednou je to zvedák na zvedání auta. Naivně bych teda čekal, že to to auto taky uzvedne. Nebo je to snad v návodu zakázáno? Nebo je tam stanovená maximální doba po kterou to auto na heveru může bejt?
Sám používám hydraulickej, ale představa, že budu někde na cestě měnit píchlý kolo a nedej bože mi u toho prdne hever, neni zrovna příjemná!
tak jsem se teď byl podívat na svuj hever. Opravdu to je dělaný tak, že to za ten plast táhne, nikoliv tlačí.
Zlatej hever z mýho prvního auta (Honda accord 82). Tam byl hever tak poctivej, že jsme s tim zvedali naloženou čtyřtunku valník.
Místo toho plastu tam byl poctivej kus železa a na druhý straně kuličkový ložisko.
Zlatej hever z mýho prvního auta (Honda accord 82). Tam byl hever tak poctivej, že jsme s tim zvedali naloženou čtyřtunku valník.

Tady souhlasim s jaraxem,páč zvedat auto timhle zvedákem je prostě o hubu
Se lidi nepoučí,ale spoustu lidí už origo zvedák zabil... Použil sem ho jednou když sem píchnul a naštěstí na rovině... Jinak pokaždý aspoň ten z lidlu...
A to,že paskl je sice smůla,ale občas se věci rozbijou no

A to,že paskl je sice smůla,ale občas se věci rozbijou no


BMW E34 540iA


Když on ten origo tak krásně pasuje do těch zvedacích míst
Ten červenej mam taky, ale co používáte aby jste si nezničili s nim ten plastovej vehement, jak do toho zapadne origo? Normálně kus dřeva, nebo rovnou bez ničeho?
Já mam právě u něho strach, že jak s tim autem trošku zahejbu, tak dřevo sjede z toho plastovýho držáku a slítne to na zem. Leda použít nějakej šikovnej kousek gumy

Ten červenej mam taky, ale co používáte aby jste si nezničili s nim ten plastovej vehement, jak do toho zapadne origo? Normálně kus dřeva, nebo rovnou bez ničeho?
Já mam právě u něho strach, že jak s tim autem trošku zahejbu, tak dřevo sjede z toho plastovýho držáku a slítne to na zem. Leda použít nějakej šikovnej kousek gumy

- Pavel 528
- Registrovaný
- Příspěvky: 1263
- Registrován: stř 09.07.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Angelos píše:Když on ten origo tak krásně pasuje do těch zvedacích míst![]()
Ten červenej mam taky, ale co používáte aby jste si nezničili s nim ten plastovej vehement, jak do toho zapadne origo? Normálně kus dřeva, nebo rovnou bez ničeho?
Já mam právě u něho strach, že jak s tim autem trošku zahejbu, tak dřevo sjede z toho plastovýho držáku a slítne to na zem. Leda použít nějakej šikovnej kousek gumy
normalni puk na hokej

Angelos píše:... co používáte aby jste si nezničili s nim ten plastovej vehement, jak do toho zapadne origo?...
Najprv som pouzival zo silonu vyrobeny medzikus na standardny zdvihak podlozeny osustruzenym pukom. Koli druhej E60 so sportovym podvozkom som musel kupit nizkoprofilovy zdvihak a na ten som kupil gumovy medzikus z ebay - musel som ho mierne osustruzit aby sa dal nasadit na zdvihak.

