Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
přidřený motor? M62
tak jsem po delší době zpět, rozvody jsem nastavil, motor seskládal a natočil bez chlazení a bez řemenů, běží a zvuk má dobrej, takže asi odešly jen nějaké kladky tím vedrem. Už mam objednána snad všechna těsnění a teď bych potřeboval nějakej tip na dobrou vodní pumpu kterou bych měl koupit, nebo mám vzít origo?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
tak jsem zas po delší době zpět
auto jezdí, ale mám tu dvě velký ALE:
1. auto na volnoběh má děsnej chod, tady přidávám screeny z diag a chci se zeptat jestli tohle může způsobovat to čidlo nebo je někde jinej problém
2. auto má strašnej tlak v chladícím okruhu, dvakrát se mi vyvlíkla hadice od chladiče ze spony, a teď mi praskla druhá když jsem tu jednu utáhl víc. mimochodem to byla asi příčina tohohle celýho vlákna proč jsem to uvařil, tlakem praskl chladič po obou stranách. Je možný aby měl termostat takovej vliv?

1. auto na volnoběh má děsnej chod, tady přidávám screeny z diag a chci se zeptat jestli tohle může způsobovat to čidlo nebo je někde jinej problém
2. auto má strašnej tlak v chladícím okruhu, dvakrát se mi vyvlíkla hadice od chladiče ze spony, a teď mi praskla druhá když jsem tu jednu utáhl víc. mimochodem to byla asi příčina tohohle celýho vlákna proč jsem to uvařil, tlakem praskl chladič po obou stranách. Je možný aby měl termostat takovej vliv?
- Přílohy
-
- tohle vypadá na čidlo teploty nasávanýho vzduchu a termostat, je to tak?
- Bez názvu 2.JPG (118.96 KiB) Zobrazeno 638 x
-
- Bez názvu.JPG (125.46 KiB) Zobrazeno 638 x
-
- hodnoty.JPG (121.51 KiB) Zobrazeno 638 x
Pokud budes schanet nove hlavy:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ight=m62tu
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ight=m62tu
Tak přátelé, nechal jsem změřit tlaky a vypadá to následovně:
studený motor
levá: 11 11 10,5 11,5
pravá 10,5 11 11 11
teplý motor
levá 10 10 10 10
pravá 9,5 9,5 10 10,5
motor má 410k km, všechno mám pořešený, ale stále tlačí do vody. kdybych ho nechal dobře zahřát a jel bych ostře, určitě by něco zase ruplo. Fakt mám ty palice sundavat? ani nevim která je blbá
studený motor
levá: 11 11 10,5 11,5
pravá 10,5 11 11 11
teplý motor
levá 10 10 10 10
pravá 9,5 9,5 10 10,5
motor má 410k km, všechno mám pořešený, ale stále tlačí do vody. kdybych ho nechal dobře zahřát a jel bych ostře, určitě by něco zase ruplo. Fakt mám ty palice sundavat? ani nevim která je blbá

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 325
- Registrován: čtv 15.12.2011 01:00
Cely to tu cist nebudu, je to dlouhy
, ale ses si jistej ze to tlaci do vody? Vis ze M62 je v tomhle unikat, pracovni teplota vody kolem 110°C = velky tlak. Hadice i chladice po letech praskaji ikdyz je vse OK. Naopak hlavy moc nepraskaji, ale samozrejme muze se stat.. Jinak se da provest test pritomnosti spalin ve vode.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1506
- Registrován: sob 16.02.2008 01:00
- Bydliště: Pacov
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
BMWX5power mě navedl na takovou skoro zapomenutou myšlenku... Chyba 139 z tvého výpisu chyb je "activation map cooling", teda chyba na elektronicky řízeném termostatu. Zjednodušeně - na termostatu je ještě "žhavička", která v případě poklesu teploty pod určitou mez ohřívá chladící kapalinu, aby se motor udržel na provozní teplotě.
Pokud tímhle prolíná nemrznoucí směs, může vyvzlínat po drátu až do ŘJ motoru a hned vedle jsou piny od koncových stupňů na cívky. Nemrznoucí směs rozežírá bužírky, zkrat je tedy dost snadný. Stejně tak může způsobovat problémy s motorovou elektrikou olej prolínající z vany do čidla hladiny oleje v ní.
Doporučuju teda mrknout aspoň zvenku na ŘJ motoru. Možná radši i dovnitř, jak vypadají ty koncové stupně.
Chyba 124 je teplota nasávaného vzduchu... S tím jsem se nesetkal, tak raději nesoudím.
Přiložené foto je ze staršího typu jednotky pro bezvanos motory.
Pokud tímhle prolíná nemrznoucí směs, může vyvzlínat po drátu až do ŘJ motoru a hned vedle jsou piny od koncových stupňů na cívky. Nemrznoucí směs rozežírá bužírky, zkrat je tedy dost snadný. Stejně tak může způsobovat problémy s motorovou elektrikou olej prolínající z vany do čidla hladiny oleje v ní.
Doporučuju teda mrknout aspoň zvenku na ŘJ motoru. Možná radši i dovnitř, jak vypadají ty koncové stupně.
Chyba 124 je teplota nasávaného vzduchu... S tím jsem se nesetkal, tak raději nesoudím.
Přiložené foto je ze staršího typu jednotky pro bezvanos motory.
- Přílohy
-
- jednotka.jpg (44.3 KiB) Zobrazeno 298 x
-
- 740dme_zpsfbbc873b.jpg (116.47 KiB) Zobrazeno 297 x
chlapi a co je to ten parametr: needed air i.s. controler? dokážete mi to někdo vysvětlit?
nechci to tu kolegovi zbytečně zasírat, ale mám taky tento parametr vysoko plus hodnota na váze je taky celkem vysoká a když přidám rukou lehce plyn, jde i hodnota na váze vzduchu do maxima.
váha je rok stará, taky svíčky a čidlo otáček vačky.
mohou toto způsobit vadné lambdy? jednu už jsem vyměnil, druhou se chystám snad ted o víkendu jestli ji už budu mít. čidlo otáček kliky vyměním pro jistotu. to už mám objednané. mám taky M62B44 v e39
díky a ještě jednou se omlouvám že to tu zasírám, ale třebas ti to taky k něčemu pomůže.
nechci to tu kolegovi zbytečně zasírat, ale mám taky tento parametr vysoko plus hodnota na váze je taky celkem vysoká a když přidám rukou lehce plyn, jde i hodnota na váze vzduchu do maxima.
váha je rok stará, taky svíčky a čidlo otáček vačky.
mohou toto způsobit vadné lambdy? jednu už jsem vyměnil, druhou se chystám snad ted o víkendu jestli ji už budu mít. čidlo otáček kliky vyměním pro jistotu. to už mám objednané. mám taky M62B44 v e39
díky a ještě jednou se omlouvám že to tu zasírám, ale třebas ti to taky k něčemu pomůže.
Fx píše: . . . . Zjednodušeně - na termostatu je ještě "žhavička", která v případě poklesu teploty pod určitou mez ohřívá chladící kapalinu, aby se motor udržel na provozní teplotě. . . .
len taký detail, je to naopak, tá žhavička prihrieva termostat, aby sa skôr otváral, keď dostáva motor vyššiu záťaž (podlaha na diaľnici, dlhé stúpanie do kopca, atď., a vtedy sa termostat otvorí vplyvom toho výhrevného telesa a zníži teplotu na cca 90-95st. aby sa predišlo možnému prehriatiu
Fx píše:BMWX5power mě navedl na takovou skoro zapomenutou myšlenku... Chyba 139 z tvého výpisu chyb je "activation map cooling", teda chyba na elektronicky řízeném termostatu. Zjednodušeně - na termostatu je ještě "žhavička", která v případě poklesu teploty pod určitou mez ohřívá chladící kapalinu, aby se motor udržel na provozní teplotě.
Pokud tímhle prolíná nemrznoucí směs, může vyvzlínat po drátu až do ŘJ motoru a hned vedle jsou piny od koncových stupňů na cívky. Nemrznoucí směs rozežírá bužírky, zkrat je tedy dost snadný. Stejně tak může způsobovat problémy s motorovou elektrikou olej prolínající z vany do čidla hladiny oleje v ní.
Doporučuju teda mrknout aspoň zvenku na ŘJ motoru. Možná radši i dovnitř, jak vypadají ty koncové stupně.
Chyba 124 je teplota nasávaného vzduchu... S tím jsem se nesetkal, tak raději nesoudím.
Přiložené foto je ze staršího typu jednotky pro bezvanos motory.
Teorii s vyhříváním termostatu můžu potvrdit. V podstatě to za čas udělá každý termostat, protože chladící kapalina prožere plášť topného tělíska a dostane se na elektriku, kde způsobí zkrat. Mně takhle zahořely dráty v celé liště vstřiků. Pokud je tam nějaký zkrat např s napájením cívek, tak to budě dělat pěknou neplechu..
- Přílohy
-
- IMAG0644.jpg (135.66 KiB) Zobrazeno 274 x