Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Kolísání otáček při zatáčení (e39)

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Vodouch
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: čtv 15.05.2014 00:00

#1 Příspěvek od Vodouch »

Čau,
mám problém se svojí e39 523i 1997 když zatáčím a podřazuji na nižší stupeň, tak při vyšlápnutí spojky mi dost spadnou otáčky třeba na 500 a pak až se to vrátí na 900 otáček. Už dvakrát se mi stalo, že auto chcíplo a při zatáčení to neni moc sranda když se vypne servo a posilovač brzd. Jedině kdy je auto v poho je když vyhodim rychlost na neutral při jízdě rovně to se normálně držej otáčky na 900 a pak z neutrálu zařadim už v poho.. Na autě mám vůli na řízení a v servisu mi řekli, že za chvíli mě čeká výměna hřebenového řízení.. Myslíte že to má s tím nějaké dočinění? Je divný že to houpe je při zatáčení... Prostě když pomáhá servo.. Tak nevím no.. Prosím zkuste poradit..
mika_hakkinen
Registrovaný
Příspěvky: 530
Registrován: úte 18.03.2008 01:00
Bydliště: Brno/Znojmo
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od mika_hakkinen »

Tento podobny problem jsem mel taky na e34 tdsku.
Rano pri zatoceni klesnuli otacky motor zakuckal.
Odpoledne neslo bez pridani plynu zatocit aniz by chcipnul motor.
Vecer praskl remen.

Bylo to zadrenym cepem na rizeni :)
Vodouch
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: čtv 15.05.2014 00:00

#3 Příspěvek od Vodouch »

Taky si myslim, že to je tim řízením.. Už když v servisu říkali že má dost vůli, tak si myslím, že to bude od toho.. Uvidím.. Dnes jedu pro hřebenový řízení a nechám ho vyměnit. Pokud to bude i potom, tak budu muset dál hledat proč a to se mi teda fakt nechce :-D. Pak napíšu jak to dopadlo.
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Brátn Moderátor »

servopumpa je řemenem spojená s klikou a prostě když něco bere výkon motoru (servo nebo řízení) tak padají otáčky, zkontroluj hladinu ATF, popřípadě ho vyměň, pak vyměň pumpu a pak hřeben
Odpovědět