Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Jaký benzínový motor do 5kové řady?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
civn
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: sob 17.05.2014 00:00

#1 Příspěvek od civn »

Jaká je nejvhodnější volba benzínového motoru do 5 řady E60/61.
Preferuji alespoň 250PS a rozumné provozní náklady. Zatím mi vychází nejlépe R6 3.0i verze 190 nebo 200kw nejlépe manuál.

Za doporučení a postřehy díky.
dave520
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: čtv 21.02.2013 01:00

#2 Příspěvek od dave520 »

já jdu do verze 200kw, obvolal jsem pár servisů s dotazem co mi řeknou o n53 a více méně mě potěšili, ikdyž je tam plno kurvítek tak pořád je to spolehlivější jak disel. Největší bolest jsou prý ty vstřiky ale jeden stojí 3000 tak to není tak hrozný.
civn
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: sob 17.05.2014 00:00

#3 Příspěvek od civn »

dave520 píše:já jdu do verze 200kw, obvolal jsem pár servisů s dotazem co mi řeknou o n53 a více méně mě potěšili, ikdyž je tam plno kurvítek tak pořád je to spolehlivější jak disel. Největší bolest jsou prý ty vstřiky ale jeden stojí 3000 tak to není tak hrozný.
plno kurvítek je bohužel u téměř každého motoru. Vstřiky jsou a budou spotřební věc sakum prásk vždy... Docela mě překvapila u tohoto motoru rozumná spotřeba. Jdeš do automatu, nebo manuálu?
tupaccz
Registrovaný
Příspěvky: 146
Registrován: stř 26.03.2008 01:00
Bydliště: Prostřední bečva

#4 Příspěvek od tupaccz »

Já bych taky koupil N52,tedy tří litr, ale dívej se až po upravené verzi tedy něco okolo roku 2007(začaly se dělat v roce 2005), tehdy proběhla modernizace motoru a hlavně spadla spotřeba pod 8 litů s normálním ježděním. Toto je nevídané na V6 3.0 i dnes.
Pak jedině 550i ale to už je jiný tahoun:-D i finančně:-D
No už se teším ještě tak dva roky, dojezdím tu svoji herku a rozhodně pujdu do benzínového třílitra:-)
Jinak sehnat toto auto v zadokolce a manuálu chce trpělivost tak držím palce.-)
dave520
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: čtv 21.02.2013 01:00

#5 Příspěvek od dave520 »

civn píše:
dave520 píše:já jdu do verze 200kw, obvolal jsem pár servisů s dotazem co mi řeknou o n53 a více méně mě potěšili, ikdyž je tam plno kurvítek tak pořád je to spolehlivější jak disel. Největší bolest jsou prý ty vstřiky ale jeden stojí 3000 tak to není tak hrozný.
plno kurvítek je bohužel u téměř každého motoru. Vstřiky jsou a budou spotřební věc sakum prásk vždy... Docela mě překvapila u tohoto motoru rozumná spotřeba. Jdeš do automatu, nebo manuálu?
jdu do automatu a je tam i xdrive
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#6 Příspěvek od pavproch »

to "nepojede"..... :twisted:

mám ten samý motor v 3er 6MT xD a má s těma 1715kg dost práce.... :wink:

imho 5er v benzínu si už zaslouží V8...
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city

#7 Příspěvek od Perunwit »

a teď sme se dostali do bodu, kde to vždycky skončí :twisted: :lol:
civn
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: sob 17.05.2014 00:00

#8 Příspěvek od civn »

Perunwit píše:a teď sme se dostali do bodu, kde to vždycky skončí :twisted: :lol:
pročetl jsem téměř celou tuto diskusi: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=106909

popravdě mě hodně překvapilo, že je provozně a servisně přijatelnější 7řada.Nemluvě o tom, že s tím jezdí kluci v LPG za 10-13L.Jen se obávám, že těch tisíce pí....n tě časem zrujnuje. Jinak je celkem ve hře i 750i v LPG.
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od matiz »

Pokud je pro tebe vstrebatelne design, klidne zvaz i e65. Ale je to uz parnik a je jich mnohem mene. Rekl bych ze vyborna petka je casteji k prodeji nez vyborna sedma.
Odpovědět