Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Kotouce e60
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1513
- Registrován: stř 14.03.2007 01:00
- Bydliště: Olomouc - Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
dost záleží na tom, co tam máš za motor:) jiné kotouče má 525, jiné 550:)
jinak koukni třeba sem: http://www.bmwkrotil.cz/index.php?mname ... menu&id=11,
případně zavolej do nejbližšího bmw, nebo kluci z inzerce...super zkušenost mám s granex.cz
jinak koukni třeba sem: http://www.bmwkrotil.cz/index.php?mname ... menu&id=11,
případně zavolej do nejbližšího bmw, nebo kluci z inzerce...super zkušenost mám s granex.cz
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 267
- Registrován: stř 20.09.2006 00:00
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Vím akorát desky-na 2.5i E60 výrobce ATE 2900,-kč ,kotouče nevím ty jsem zatím neměl potřebu řešit,jinak na ex E38 mě vyšel komplet ATE 4Xkotouče-4Xdesky ATE na 16k,určitě bych volil rozumnej poměr cena/kvalita a nedával tam ty nejlacinější STARLINE a naopak pokud nejezdíš na okruhu a nepotřebuješ zabrzdit na místě je ZIMMERMAN zbytečnost,jinak k nim samozřejmě vždy palec nahoru
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 325
- Registrován: čtv 15.12.2011 01:00
Totic: to mě taky tvrdilo spoustu lidí a po pár tisících jeden přední kope.
chyba v montáži nebyla.
Reklamace v BMW je běh na dlouhou trať a podle člověka v renocaru je dost velká pravděpodobnost neuspěchu.
Verim tomu, ze chyba v montazi byla. Schvalne jakou hazivost jste namerili na naboji pri vymene? Jak jste brzdy zajeli?
Pokud naboj hazi vic nez 0.02mm nebo kdyz se brzdy zajizdeni s novyma destickama pozvolnym brzdenim, vzdy se do par tisic km zkrouti. Naopak, kdyz udelam vse jak mam, nezkrouti se ani nejlevnejsi kotouc z autokelly (v beznem provozu).
tanner: tady jsem celej příběh nerozepisoval,ale:
Naboj byl dávaný NOVÝ a tedy jsem necítil potřebu ho měřit
+ spoustu dalších věcí (silenbloky,uložení třmenů.....)
A k zajíždění brzd. Kam na tu pičovinu všichni chodíte. Někdo nasmolil nějaký text o zajíždění a hned jsou všichni odborníci na brzdy.
A: kamarád ve škodovce (myslím výrobu, ne servis) by ti popovídal co se dělá s brzdama na nových autech před exportem.
B: denně děláme 2,3,4 auta s brzdama. Myslíš, že zákazník , kterej je buď kravaťák, nebo blondýna má nějaké povědomí o zajíždění brzd? Hovno.
NIKDY se nic nevrátilo.

Naboj byl dávaný NOVÝ a tedy jsem necítil potřebu ho měřit

A k zajíždění brzd. Kam na tu pičovinu všichni chodíte. Někdo nasmolil nějaký text o zajíždění a hned jsou všichni odborníci na brzdy.



A: kamarád ve škodovce (myslím výrobu, ne servis) by ti popovídal co se dělá s brzdama na nových autech před exportem.
B: denně děláme 2,3,4 auta s brzdama. Myslíš, že zákazník , kterej je buď kravaťák, nebo blondýna má nějaké povědomí o zajíždění brzd? Hovno.
NIKDY se nic nevrátilo.




-
- Registrovaný
- Příspěvky: 325
- Registrován: čtv 15.12.2011 01:00
Naboj byl dávaný NOVÝ a tedy jsem necítil potřebu ho měřit...
Zahada zvlnenych kotoucu vyresena

BTW spravne by se mel zmerit naboj a pak i s nasazenym novym kotoucem. Klidne se muze pri montazi dostat pod kotouc bordel, coz timto lehce zjistis. Ale chapu ze to nikdo nedela, vzdyt to trva dlouhych 15s

A: kamarád ve škodovce (myslím výrobu, ne servis) by ti popovídal co se dělá s brzdama na nových autech před exportem.
Nevim co tak muze delat s brzdama, snad brzdit? I kdyz nevim jak presne funguji brzdy ve skodovce, treba je pouzivaji k pohonu auta...
Tanner: kdyz se povznesu na ten lehce arogantni ton, tak bych ti rad sdelil, ze jsi vedle a zajimal by me tvuj dalsi nazor.
Kotouce stoceny, vymeneny OBE loziska (FAG) , zmereno hodinkama (0.00prd) , namontovany kotouce (zmereno), srovnany desky, slozeno.
Zkusebni jizda a clovece jako novy auto.
Bohuzel jen 2500km. Pote se zacaly objevovat lehounke vibrace pri brzdeni kolem 120km/h. Nyni po 3000km uz je to neprijemny. Dnes jsem si to hodil na brzd. stolici a opet pravy predni kotouc kotouc haze.
Muzes tedy kouknout do tve kristalove koule a obstastnit me nejakou novou radou?
Me uz napady opustily. Stejne jako kolegy. Podvozek bez vuli.
Kotouce stoceny, vymeneny OBE loziska (FAG) , zmereno hodinkama (0.00prd) , namontovany kotouce (zmereno), srovnany desky, slozeno.
Zkusebni jizda a clovece jako novy auto.
Bohuzel jen 2500km. Pote se zacaly objevovat lehounke vibrace pri brzdeni kolem 120km/h. Nyni po 3000km uz je to neprijemny. Dnes jsem si to hodil na brzd. stolici a opet pravy predni kotouc kotouc haze.
Muzes tedy kouknout do tve kristalove koule a obstastnit me nejakou novou radou?
Me uz napady opustily. Stejne jako kolegy. Podvozek bez vuli.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 325
- Registrován: čtv 15.12.2011 01:00
Osobne kotouce nikdy stacet nenechavam, malokdo je schopny orovnat obe strany na jedno upnuti, navic aby bezely se stredem v max 0,01mm. (Uz i ta jedna setina muze na vrchnim prumeru kotouce udelat klidne 3setiny..). Pokud mas nova loziska a nic nehaze, dej novy kotouce a uvidis ze to bude ok. (A bohate staci nejaky kvalitni aftermarket).
Nebo je jeste jedno reseni, stocit kotouce primo na aute, ale potrebny pristroj maji malo kde ( treba poradi nekdo jiny kde).
Nebo je jeste jedno reseni, stocit kotouce primo na aute, ale potrebny pristroj maji malo kde ( treba poradi nekdo jiny kde).
Kotouce byly stoceny na jedno upnuti. Podle mereni na vnitrni strane (dosedaci plocha na naboj) se dal do "nuly" a zaroven se potom dosedaci plocha jeste "liznula", takze tohle sedi. A kdyby byl problem v dosedaci plose kotouc-> kolo, ak by to muselo vibrovat porad. Hlavne proc zase haze ten stejny kotouc na stejne strane jako predtim. Tak nejak uz nemam chut do toho auta kupovat novy kotouce, kdyz uz sezralo troje. Prvni jsem sice vyreklamoval, ale za ty origa dostanu max par korun ve srotu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 325
- Registrován: čtv 15.12.2011 01:00
A odkud si?
Nejefektivnejsi reseni by bylo opravdu orovnat kotouc primo na aute, ale jak rikam, malokdo tohle dela. Pokud je tohle jiz 3ti zkrouceny kotouc, ocividne bude neco spatne na aute. Nekdy je to opravu problem najit, zvlast kdyz se treba vule v naboji (coz asi nebude tvuj problem, kdyz je novy) projevi az po ohrati.
Takhle to prave nefungule. Pokud treba kotouc "bezi" ve 3 setinach s nabojem, nic vibrovat nebude, ale po zatezi se zkrouti vic.. mam vyzkouseno
Nejefektivnejsi reseni by bylo opravdu orovnat kotouc primo na aute, ale jak rikam, malokdo tohle dela. Pokud je tohle jiz 3ti zkrouceny kotouc, ocividne bude neco spatne na aute. Nekdy je to opravu problem najit, zvlast kdyz se treba vule v naboji (coz asi nebude tvuj problem, kdyz je novy) projevi az po ohrati.
..kdyby byl problem v dosedaci plose kotouc-> kolo, ak by to muselo vibrovat porad..
Takhle to prave nefungule. Pokud treba kotouc "bezi" ve 3 setinach s nabojem, nic vibrovat nebude, ale po zatezi se zkrouti vic.. mam vyzkouseno

Popíšu ti svojí anabázi s kotoučema: Za poslední 2 roky tam mám třetí, teď originál BMW za originál peníze. Nedávno začly kopat při brždění, nejdřív míň, pak víc. Zkusil jsem párkrát ostře zabrzdit a rozpálit je, aby se očistily. Výrazně se to zlepšilo, ale po nějaké době to začlo znova. Tak jsem se naštval, rozebral jsem celé brzdy, všechno rozchodil a hlavně z těch kotoučů omlátil veškerou rez na okrajích. Očistil jsem kotouče bremzákem, celý to složil. Výsledek je, že ani neťuknou a to maj najeto 45 tis. km. Začínám si myslet, že za všechny ty BMW starosti s brzdama nemůžou kotouče, ale blbý destičky, respektive jejich napékající se materiál a špatné rozměry (zejména šířka - tj. aby ta deska šla co nejblíže k vnějšímu okraji kotouče) některých aftermarketů. Zkus tenhle postup, nic to nestojí a uvidíš...