Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

filtr pevných částic

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#261 Příspěvek od rooc »

to jsem si rejpl :-) chtěl jsem k tomu napsat vtřiky a turbo původní.., po těch slintách tady o plg a bezproblémovém provozu.. :-) horší bude.., a´t to budu schtít prodat..., tak se tu bude vykládat o tom., že jsme to o 650 stáhnul :D
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#262 Příspěvek od rooc »

a za 9...jem s tím nejel ani nepamatuju :D
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#263 Příspěvek od matiz »

Ja na svojem taky ne :P :P :P
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#264 Příspěvek od JaraX »

rooc píše:to jsem si rejpl :-) chtěl jsem k tomu napsat vtřiky a turbo původní.., po těch slintách tady o plg a bezproblémovém provozu.. :-) horší bude.., a´t to budu schtít prodat..., tak se tu bude vykládat o tom., že jsme to o 650 stáhnul :D


až na to že ma pravdu ty slinte.
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#265 Příspěvek od rooc »

JaraX píše:
rooc píše:to jsem si rejpl :-) chtěl jsem k tomu napsat vtřiky a turbo původní.., po těch slintách tady o plg a bezproblémovém provozu.. :-) horší bude.., a´t to budu schtít prodat..., tak se tu bude vykládat o tom., že jsme to o 650 stáhnul :D


až na to že ma pravdu ty slinte.


ježiš....já mám takovou radost.., že to vím :-)
pukos26
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: pon 21.07.2014 00:00

#266 Příspěvek od pukos26 »

a nevie niekde poradit po kde by som zohnal v lepsej cene original dpf filter eberspracher .... samozrejme niekde ine nez v original servise ... skorej sa mií jedna ci neviete o predajcovi kto to ma za lepsiu cenu
dakujem
Uživatelský avatar
Pilifo
Registrovaný
Příspěvky: 301
Registrován: ned 29.09.2013 00:00

#267 Příspěvek od Pilifo »

Zaujímalo by ma, či ste už fakt počuli o prípade, že by v ČR rozdávali policajti pokuty za tie vykuchané DPF. Aj v tejto téme sa to riešilo už pred 3 rokmi, ale žiadny posun som zatiaľ nezaznamenal...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#268 Příspěvek od JaraX »

v ČR zatím pokuty nedávaj, jen vyhazujou z STK, pokuty zatím dávaj Němci a Rakušáci.
frenkie98
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: sob 28.05.2016 00:00

#269 Příspěvek od frenkie98 »

Mám dotaz . Jak se čistí filtr pevnych častic?
Někde jsem četl že to některy auta dovedou čistit samy.
Mimo to že tomu někdy pořadně vytneš :))
diky
rhinos
Registrovaný
Příspěvky: 353
Registrován: pon 16.03.2015 01:00

#270 Příspěvek od rhinos »

ma nekdo konkretni pripad ze dpf off znamenalo smrt na STK?
Ja mam naopak nekolik pripadu kdy auto v tomto stavu proslo bez ztraty kyticky
Polish
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: ned 01.06.2014 00:00
Bydliště: Pardubicko

#271 Příspěvek od Polish »

to rhinos: Pokud tam fyzicky je a soft čistej projdeš... teda pokud nemaš motor ko a nehulí jak avie ;)
Zdenda530d
Registrovaný
Příspěvky: 464
Registrován: ned 18.08.2013 00:00

#272 Příspěvek od Zdenda530d »

Tak tak, nesmí to jít poznat v jednotce, jinak na STK "naměří" velký kulový... zatím.
Dawes
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: stř 01.06.2016 00:00

#273 Příspěvek od Dawes »

Zdravím,nastal mi problém.Cca po ujetí 8km se mi rozsvítí kontrolka DPF a sníží se výkon.Včera to bylo na diagnostice,kde skoro nic nezjistil,vymazal chybu a byl 100km klid.Dnes se opět rozsvítila.Měnil jsem nedávno žhavičky,kde byl 3 špatné.Nevíte,kde by mohl být problém?Mechanik má podezření na jednotku žhavení,ale pokusí se to zjistit až o vejku,kdy bude mít lepší diagnostiku.Může se s autem do té doby jezdit? Předem děkuji za odpovědi (BMW 525D 145kw e61 LCI).
Polish
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: ned 01.06.2014 00:00
Bydliště: Pardubicko

#274 Příspěvek od Polish »

Ahoj, Ja jsem vzdy měnil oboje.. Pro jistotu :)... Tak nevím... Ale tak vim ze bez zhaveni to huli a klepe se to pri startu, ale nevim co to muze udelat... Ja sem to hned měnil.. Asi bych to vyměnil, jen jedtli ti jednotka neodpalila znova zhavicky... Pisu z mobilu, tak sry za chyby..
Dawes
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: stř 01.06.2016 00:00

#275 Příspěvek od Dawes »

Moc děkuji,zkusím to vyměnit.Mám to měsíc a furt se něco sere.Opravím jednu chybu a hned skočí další :D
MadButcher
Registrovaný
Příspěvky: 159
Registrován: čtv 29.01.2015 01:00

#276 Příspěvek od MadButcher »

Ja menil vsech 6 zhavicek pred rokem a pul, 3 hlasily chyby. O tom ze je dobre pri tom vymenit i jednotku jsem tenkrat nevedel. No a ted koukam ze zhavicka 1 a 5 jsou zase spatne... chyby vyresetovany a druhy den jsou tam zase... a to mam jit za mesic na technickou - sakra :D
Dawes
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: stř 01.06.2016 00:00

#277 Příspěvek od Dawes »

:D Na technické jsem na to právě přišel ještě tam bylo napsáno plný DPF,vyměnil jsem taky všech 6 a doufal,že to zregeneruje,a ono je to ještě horší.
madmarty
Registrovaný
Příspěvky: 353
Registrován: stř 03.12.2014 01:00

#278 Příspěvek od madmarty »

Lidi používáte aditiva do té naší kvalitní nafty ? Do všech aut kde jsem měl DPF jsem lil aditiva, na dálnicích výfukovou soustavu hezky prohřál a žádný problémy s DPF jsem neměl.

Až vyřezávačům DPF bude někdo umírat na rakovinu, nebo oni sami, pak si možná vzpomenou... DPF tam není jen tak jako kurvítko, nebo zdroj zisků pro výrobce. EURO4 a výše produkuje tam malé části sazí, že nám pronikají nejen do plic, ale až do krve a následně prochází buněčnou stěnou do buněk, kde způsobují rakovinu.

Vzpomeňte si až budete přemýšlet o vyřezání DPF, může to být člen vaší rodiny, vy, nebo jen váš pes. Na rakovinu zcela zbytečně umíráme všichni. Vyřezané DPF ta rizika zcela zbytečně navyšují.


Sice plno lidí tvrdí, že to nedýchají, že to dýchají ty za nimi... Ale čím víc lidí to vyřeže, tím vyšší pravděpodobnost že to bude dýchat i ten který hulí těm ostatním.

Tvrzení, že byla verze motoru bez DPF a stejná s DPF je dle všeho liché, minimálně mají jiné SW mapy. Jinak spalují. Stejně tak tvrzení o tom, jak Avie hulí a nemusí mít DPF. Jde o velikost sazí ! Velké nám neškodí jako ty malinké.

Úplně nejhorší jsou ti, kteří najezdí pár tis km ročně kolem komína, ale musí mít slavné TDI (a jiné) protože to je IN. Pak zanesou DPF a nemají na to aby si koupili nový, tak nechají vyřezat. A už ani vůbec nepřemýšlejí že tu naftu mají zbytečně, protože díky malému nájezdu se jim vůbec nevyplatí.

Mimo to, člověk vyřezávači zaplatí dost peněz, ten dostane další za obsah DPF který prodá do sběrných surovin. Nejvíc to propagují tito velice pěkně placení vyřezávači :(
rhinos
Registrovaný
Příspěvky: 353
Registrován: pon 16.03.2015 01:00

#279 Příspěvek od rhinos »

asi je zbytecne to resit stale dokola...ale zeptej se horniku jak velke saze a celkove castice prachu nevadi....
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#280 Příspěvek od JaraX »

rhinos píše:asi je zbytecne to resit stale dokola...ale zeptej se horniku jak velke saze a celkove castice prachu nevadi....


je vidět jak o tom nic nevíš, myslíš že při spalování nafty při tlaku 2000 baru vznikaji velke saze?
ale asi nema smysl to řešit, protože tady 90 procent lidi o DPF nic nevi, pulka si mysli že saze sbira a vysype je za městem a druha pulka si mysli že to zachyti velke saze a male projdou.
souhlasím s madmartym
Odpovědět