Lidi používáte aditiva do té naší kvalitní nafty ? Do všech aut kde jsem měl DPF jsem lil aditiva, na dálnicích výfukovou soustavu hezky prohřál a žádný problémy s DPF jsem neměl.
Až vyřezávačům DPF bude někdo umírat na rakovinu, nebo oni sami, pak si možná vzpomenou... DPF tam není jen tak jako kurvítko, nebo zdroj zisků pro výrobce. EURO4 a výše produkuje tam malé části sazí, že nám pronikají nejen do plic, ale až do krve a následně prochází buněčnou stěnou do buněk, kde způsobují rakovinu.
Vzpomeňte si až budete přemýšlet o vyřezání DPF, může to být člen vaší rodiny, vy, nebo jen váš pes. Na rakovinu zcela zbytečně umíráme všichni. Vyřezané DPF ta rizika zcela zbytečně navyšují.
Sice plno lidí tvrdí, že to nedýchají, že to dýchají ty za nimi... Ale čím víc lidí to vyřeže, tím vyšší pravděpodobnost že to bude dýchat i ten který hulí těm ostatním.
Tvrzení, že byla verze motoru bez DPF a stejná s DPF je dle všeho liché, minimálně mají jiné SW mapy. Jinak spalují. Stejně tak tvrzení o tom, jak Avie hulí a nemusí mít DPF. Jde o velikost sazí ! Velké nám neškodí jako ty malinké.
Úplně nejhorší jsou ti, kteří najezdí pár tis km ročně kolem komína, ale musí mít slavné TDI (a jiné) protože to je IN. Pak zanesou DPF a nemají na to aby si koupili nový, tak nechají vyřezat. A už ani vůbec nepřemýšlejí že tu naftu mají zbytečně, protože díky malému nájezdu se jim vůbec nevyplatí.
Mimo to, člověk vyřezávači zaplatí dost peněz, ten dostane další za obsah DPF který prodá do sběrných surovin. Nejvíc to propagují tito velice pěkně placení vyřezávači
