Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Spotřeba 2.0 110kw Vanos
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 6
- Registrován: pát 12.09.2014 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 258
- Registrován: sob 22.02.2014 01:00
- Bydliště: Olomouc
Tak když jsem měl e34 bez vanos tak jsem měl spotřebu kolem 7litrů.
Pak jsem přesedl do e39 touring se samým motorem a spotřeba se pohybovala do 7litrů po městě byla průměrná 7,5litru max. na dálku jsem se dostal i níže 6 - 6,5litru.
Teď mám double vanos a spotřeba kolem 7,5 ale to jezdím jen krátké trasy
Pak jsem přesedl do e39 touring se samým motorem a spotřeba se pohybovala do 7litrů po městě byla průměrná 7,5litru max. na dálku jsem se dostal i níže 6 - 6,5litru.
Teď mám double vanos a spotřeba kolem 7,5 ale to jezdím jen krátké trasy

Praha centrum, obcas periferie, naprosto bez respektu a cca 10-11. Dalky za 8-9. Ve snehu a plny auto lidi, za autem vozejk za 13. Vzdycky tankovano do plny. Realne sem na nádrž nikdy neujel pres 800km a vzdycky vic nez 500. Dvapůle si vezme mimo dalek asi o litr vic, ale stoji to za to. Hlavne me u toho dvoulitru iritovaly kratky kvalty, na 5ku v kilu to tocilo 3k. Mel sem diferak s pomerem 3.64. S dvoulitrem sem najezdil asi 50tkm, takže docela vypovidajici. Ani nechci premejslet, kolik bych usetril, kdybych tam tehdy rovnou narazil plyn...
záleží kolik jezdíš ale bez LPG to nemá smysl.
Měl jsem 525i nejprve měsíc na benzín cca 10tis kč propálenov benzínu a to jezdilo za 9-11litrů podle nohy. pak koupen LPG a dalších 7let spokojeně jezdil na lpg 10-12litru LPG /100km podle nohy zase.
Pokud už 5er tak jedině 525i s vanosem 141KW. Nejlepší motorizace v 5er e34. Protože jezdil za to samé co 520i která nemá prostě ten výkon a krouták. Je to poznat když potřebuješ více zrychlit a předjet pár aut před tebou.
525i je prostě ideální a rozumnej kompromis mezi V8 a nejslabší 520i.
Pak zase budeš za rok přemýšlet proč jsi nešel do 525i a už bude pozdě. Potvrdí každej kdo oba motory zná.
A LPG je vždy fajn pokud chceš auto alespoň na více jak 20-30tis km. a 3roky a více nechat to pak ušetříš obrovské peníze.
Já u své e34 ušetřil za 7let skoro čtvrt mega jen rozdíl paliva LPG/benzín.
Vyber někde pěknou 525i s LPG rovnou pokud bude k sehnání.
Měl jsem 525i nejprve měsíc na benzín cca 10tis kč propálenov benzínu a to jezdilo za 9-11litrů podle nohy. pak koupen LPG a dalších 7let spokojeně jezdil na lpg 10-12litru LPG /100km podle nohy zase.
Pokud už 5er tak jedině 525i s vanosem 141KW. Nejlepší motorizace v 5er e34. Protože jezdil za to samé co 520i která nemá prostě ten výkon a krouták. Je to poznat když potřebuješ více zrychlit a předjet pár aut před tebou.
525i je prostě ideální a rozumnej kompromis mezi V8 a nejslabší 520i.
Pak zase budeš za rok přemýšlet proč jsi nešel do 525i a už bude pozdě. Potvrdí každej kdo oba motory zná.
A LPG je vždy fajn pokud chceš auto alespoň na více jak 20-30tis km. a 3roky a více nechat to pak ušetříš obrovské peníze.
Já u své e34 ušetřil za 7let skoro čtvrt mega jen rozdíl paliva LPG/benzín.
Vyber někde pěknou 525i s LPG rovnou pokud bude k sehnání.