Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Rada: koupě F11
Jakej je vlastně rozdíl mezi motorama v 535D a 740D v generaci F11 a F01? Udávaný výkon je úplně stejnej. Nebude to jen jiný značení?? To stejný je 750D který stojí o min 10 tisíc E více a má o 50kw víc. Tam bude stejnej motor s 550D ne (oba mají 280kw).
Jinak motor 535 E60 E61 je tedy úplně jinej motor než 535 F11? nebo tam došlo jen k pár úpravám?
Jinak motor 535 E60 E61 je tedy úplně jinej motor než 535 F11? nebo tam došlo jen k pár úpravám?
Vždyť je toho plnej internet ...JaraX píše:jinak nová pětka G33 bude vyrobená v základu z tenčích plechů, až po dosažení nějaké výbavy(motorizace) nebo za příplatek, to ještě nevím, dostanete lehčí pětku. dokonce bude i nová karosářká varianta, ale todle info sem nemužu psat, sou to docela tajné informace, tak jen lehké nastínění.
no hlavně se mi líbí že auta půjdou s váhou dolu podstatně. u 6er až o 250kg což je super místo 2,1tuny bude mít 1850kg to už jsme někde jinde.
Ještě by to chtělo 200kg dolu ale i tak je to mnohem lepší.
Stejné a podobné to bude u 7er která je taky těžká kráva 1935–2250 kg u modelu F01 by to mělo spadnout nevim o kolik ale taky půjde dolů s váhou.
No a líbí se mi novej model M2 kterej jakoby vrací ke kořenům (BMW e30 M3). Prostě malé BMW coupé , váha bude pěkná a motor divize M uvidíme jak stím bude cvičit.
Ted už jen otázka kvality a výdrže. Ta je ve hvězdách.
Ještě by to chtělo 200kg dolu ale i tak je to mnohem lepší.
Stejné a podobné to bude u 7er která je taky těžká kráva 1935–2250 kg u modelu F01 by to mělo spadnout nevim o kolik ale taky půjde dolů s váhou.
No a líbí se mi novej model M2 kterej jakoby vrací ke kořenům (BMW e30 M3). Prostě malé BMW coupé , váha bude pěkná a motor divize M uvidíme jak stím bude cvičit.
Ted už jen otázka kvality a výdrže. Ta je ve hvězdách.
Rosi_TH: co se tyce headup displaye, jde nastavit vys, kdyz sundas displej idrive tak za nim je sroub a tim to nastavis. Sam mam sedacku taky na nejniz a po zvednuti pres sroub uz na neho vidim.
Jinak headup je super, mas tam rychlost, navigaci, tempomat, chybove hlasky, vse co potrebujes za jizdy...
Jinak headup je super, mas tam rychlost, navigaci, tempomat, chybove hlasky, vse co potrebujes za jizdy...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 8
- Registrován: úte 01.07.2014 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 8
- Registrován: úte 01.07.2014 00:00
Ahoj, pises blaboly pretoze bud nemas na F10, alebo si v zivote nesedel v E65 a v F10. Ina moznost neexistuje.JaraX píše:- 535D V e60 a v F10 je uplně jinej motor, cela konstrukce je jinde
- na na rětězy trpí všechny BMW od roku 2008, teda krom X5 n62 který se ještě chvilku dělal, ja řešil třeba X5 2011 130najeto, první majitel motor KO
nejde jen o řetězy,
ty novy motory stojí uplně zaprd, malo kterej najede přes 200tkm.
mam par kamaradu co dělaj přímo v BMW a řeší to tam dnes a denně. není problem aby měl 3.0d najeto 80tkm a motor KO,
navíc F10 je hroznej kostřitřas, ted jsem byl s F11 2014 v Mnichově, najeto 10 000km, cenikova cena 2,2 mega a nechapal jsem jak je to auto nepohodlny vuči E60, natož E65, takže si asi koupím E66 750i poFL a pak až i8, jsem z těch nových BMW dost smutnej
F10 nepohodlne voci E60? natoc E65?
Jazdim uz dlhsiu dobu na 535i F10 s adaptivnym podvozkom na 20" kolach a zarucujem ti ze je to komfortom na mile vzdialene E60 a E65.
Auto o generaciu novsie a je kostitras?

Ahoj, pises blaboly pretoze bud nemas na F10, alebo si v zivote nesedel v E65 a v F10. Ina moznost neexistuje.JaraX píše:- 535D V e60 a v F10 je uplně jinej motor, cela konstrukce je jinde
- na na rětězy trpí všechny BMW od roku 2008, teda krom X5 n62 který se ještě chvilku dělal, ja řešil třeba X5 2011 130najeto, první majitel motor KO
nejde jen o řetězy,
ty novy motory stojí uplně zaprd, malo kterej najede přes 200tkm.
mam par kamaradu co dělaj přímo v BMW a řeší to tam dnes a denně. není problem aby měl 3.0d najeto 80tkm a motor KO,
navíc F10 je hroznej kostřitřas, ted jsem byl s F11 2014 v Mnichově, najeto 10 000km, cenikova cena 2,2 mega a nechapal jsem jak je to auto nepohodlny vuči E60, natož E65, takže si asi koupím E66 750i poFL a pak až i8, jsem z těch nových BMW dost smutnej
F10 nepohodlne voci E60? natoc E65?
Jazdim uz dlhsiu dobu na 535i F10 s adaptivnym podvozkom na 20" kolach a zarucujem ti ze je to komfortom na mile vzdialene E60 a E65.
Auto o generaciu novsie a je kostitras?

pro tvoji informaci mam BMW servis, (http://www.jarax.net), servisuju přes 40 kusu e65, sam i jednu mam, f10 a F11 servisuju asi 6ks a zatím žadna nebyla pohodlnější.bikemann píše:Ahoj, pises blaboly pretoze bud nemas na F10, alebo si v zivote nesedel v E65 a v F10. Ina moznost neexistuje.JaraX píše:- 535D V e60 a v F10 je uplně jinej motor, cela konstrukce je jinde
- na na rětězy trpí všechny BMW od roku 2008, teda krom X5 n62 který se ještě chvilku dělal, ja řešil třeba X5 2011 130najeto, první majitel motor KO
nejde jen o řetězy,
ty novy motory stojí uplně zaprd, malo kterej najede přes 200tkm.
mam par kamaradu co dělaj přímo v BMW a řeší to tam dnes a denně. není problem aby měl 3.0d najeto 80tkm a motor KO,
navíc F10 je hroznej kostřitřas, ted jsem byl s F11 2014 v Mnichově, najeto 10 000km, cenikova cena 2,2 mega a nechapal jsem jak je to auto nepohodlny vuči E60, natož E65, takže si asi koupím E66 750i poFL a pak až i8, jsem z těch nových BMW dost smutnej
F10 nepohodlne voci E60? natoc E65?
Jazdim uz dlhsiu dobu na 535i F10 s adaptivnym podvozkom na 20" kolach a zarucujem ti ze je to komfortom na mile vzdialene E60 a E65.
Auto o generaciu novsie a je kostitras?
Mám aktuální zkušenost porovnání F11 a E66. O víkendu jsme jezdili v F11 535D s adaptivním podvozkem a komfortnímy sedačkami a shodli jsme se s 3 lidmi, že E66 má výrazně pohodlnější podvozek i sedačky. Já jsem možná trošku ovlivněn tím, že vlastním E66 760Li, ale ty ostatní 3 lidi, kteří tvrdí to samé, mají trojky a pětky. Pokud by jsi jel náhodou bikemanne někdy přes Hradec Králové, tak není problém se svézt v E66 a porovnat to. Budeš ale asi trošku zklamanej, stejně jako jsem já z F11....
Zdravím chlapi,
tak si to tady pročítám a je to všechno bohužel pravda.Motory se serou,díky EU kvalita klesa no hold dobře už bylo. Ale stěmi řetězy jsem měl stejný problém také na E90 LCI 330i. Stejně ikdyž ted každý říká ne ne a ne tak časem si ty F11 koupite. Já jsem taky moc nechtěl vůli motoru ale prostě je to BMW a nic jiného nechci takže jsem šel a koupil jsme si f11. Mám najeto 60Tkm a říkám si v servise co chci udělat vždy navíc a mimo intervaly.Kdybych to nechával na jejich long-live servise tak už mi asi nebo určitě motor nejezdi. Jinak co se týče kvality tak to zase malinko postoupilo ale na ukor jiných věci.Interier není špatný ale jsou i lepší navíc veškerý menegment co je v F10/11 je starý asi 6 let s BMW 7.Plechy to je těžko jelikož dnes díky různým kombinaci materiálů tak je asi lepší než tam mít 5.Kg blatnik.Vem te si třeba karbonový kardan na M4,to je bomba,jezdil jsem sní v Mostě na okruhu. Kdyby to šlo dám si ten kardan i do F11.No a podvozek,tak chlapi jste tu všichni zruční a ne jelita tak co měchy?Já bych už Bmw bez měchu taky nechtěl. Ale mám taky doma ještě na litačku caddynu a taky se to dá ,na to pivo a tak.Jen tím celým článkem chci říct, že dobrá auta už byla a tak bereme to co je musíme se stím popprat.Hlavně lidi každý jsme jiní takže máme jiný pohled na svět tak mě tu nesežerte.Tak se měj te.
tak si to tady pročítám a je to všechno bohužel pravda.Motory se serou,díky EU kvalita klesa no hold dobře už bylo. Ale stěmi řetězy jsem měl stejný problém také na E90 LCI 330i. Stejně ikdyž ted každý říká ne ne a ne tak časem si ty F11 koupite. Já jsem taky moc nechtěl vůli motoru ale prostě je to BMW a nic jiného nechci takže jsem šel a koupil jsme si f11. Mám najeto 60Tkm a říkám si v servise co chci udělat vždy navíc a mimo intervaly.Kdybych to nechával na jejich long-live servise tak už mi asi nebo určitě motor nejezdi. Jinak co se týče kvality tak to zase malinko postoupilo ale na ukor jiných věci.Interier není špatný ale jsou i lepší navíc veškerý menegment co je v F10/11 je starý asi 6 let s BMW 7.Plechy to je těžko jelikož dnes díky různým kombinaci materiálů tak je asi lepší než tam mít 5.Kg blatnik.Vem te si třeba karbonový kardan na M4,to je bomba,jezdil jsem sní v Mostě na okruhu. Kdyby to šlo dám si ten kardan i do F11.No a podvozek,tak chlapi jste tu všichni zruční a ne jelita tak co měchy?Já bych už Bmw bez měchu taky nechtěl. Ale mám taky doma ještě na litačku caddynu a taky se to dá ,na to pivo a tak.Jen tím celým článkem chci říct, že dobrá auta už byla a tak bereme to co je musíme se stím popprat.Hlavně lidi každý jsme jiní takže máme jiný pohled na svět tak mě tu nesežerte.Tak se měj te.
Uvidíme s čím přijde nová řada G. Budou mít menší hmotnost tvrdí jak 7er tak 6er o cca 200-300kg váhově dolů. A nějaké novinky tam budou taky jistě takže uvidíme. Hodně se ted snaží protlačit všichni hybridní auta takže kombinace spalovacího a elektrického motoru v součinnosti. viz například BMW i8.
Pokud budou zavedeny nové technologie baterií které dokáží využívat rychlonabíjení do 80procent kapacity během minuty dvou a desetinásobnou kapacitu baterií bude to zase někde jinde....čekáme v řádu pár let bude doufejme v autech.
uvidíme co vše přijde ...akorát spotřební doba nás nutí stále více servisovat a měnit zbytečnosti které před roky fungovali a vydrželi životnost auta dneska se počítá životnost 5let a pak aby člověk vyměnil polovinu auta
Pokud budou zavedeny nové technologie baterií které dokáží využívat rychlonabíjení do 80procent kapacity během minuty dvou a desetinásobnou kapacitu baterií bude to zase někde jinde....čekáme v řádu pár let bude doufejme v autech.
uvidíme co vše přijde ...akorát spotřební doba nás nutí stále více servisovat a měnit zbytečnosti které před roky fungovali a vydrželi životnost auta dneska se počítá životnost 5let a pak aby člověk vyměnil polovinu auta
