
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e34 535i vs 530 V8
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 278
- Registrován: úte 06.10.2009 00:00
20ps je nesmysl. Možná u nového motoru,ale ne u motoru,který bude mít 200 a víc tisíc km. Bude rád,když na brzdě naměří sériový výkon.DestinyE34 píše:přesně tak, na víkendy a užít si trochu srandy...jinak 20l jsem přestřelil, myslel jsem po úpravách ale i tak to podle mě bude brát cca 15litru. Na více stránkách v zahraničí i čr jsem vyčetl, že chipem jde nahnat +- 20ps a 30Nm. Příjde vám to možné u atmosféry?
Only e34 
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40

e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 278
- Registrován: úte 06.10.2009 00:00
polinko do vohne
prestavil jse si 3,5pulu r6 do kombajna (ted me sezerete) no a s vykonem nic moc, rozhodl jsem se to znasilnit na zavodni jednotku a naucit na ethanol,myslim ze v dnesni dobe cen je to asi nejrozumensi,,,,,,
ale sem magor a ani netusim kolikatej je to muj bafson,alpina v kombajnu nesehnatelna za rozumny peniz takze sem se vydal touhle cestou, a co se tyce ty spotreby opravdu prumer je kolem 12L na seriovou jednotku. taky me trosku stve ze serie vstikuje 3x vstrik na jeden valec,,, tedy abych to upresnil na aute 6vstriku ale zapojene po 3kusech takze proto ta mrcha tolik zere
udelam vam foto dokument prestavby na tu jednotku at mate o cem premyslet. jednotka je kolem 30tis 




jedny z profesionálních čipů co se dělali na E34 byly EAT chipy.
http://www.bmwe34.net/E34main/Upgrade/Chip.htm
Tak můžeš přemýšlet. Jsou k sehnání na EBAY ale nejsou nejlevnější.
E.A.T. Ultrachips - BMW Performance Chips
a pak chip od firmy DINAN.
http://dinancars.com/product/d900-3532- ... &mid=1111/
pozor jde ale o to mít motor v perfektní kondici a ideálně spojit s dalšími upravami jako je ostrá vačka a další at motor moc netrpí.
Používání vysokooktanového benzínu beru samozřejmostí. Ikdyž je pravda že pro tak starej motor je i 95-98ka vysokooktanový
Tak hodně štěstí a raději si opravdu připlat za profi Chip co je pro BMW dělanej. A počítej že těch úprav musí bejt daleko více a chip je jen jedna z několika úprav.
http://www.bmwe34.net/E34main/Upgrade/Chip.htm
Tak můžeš přemýšlet. Jsou k sehnání na EBAY ale nejsou nejlevnější.
E.A.T. Ultrachips - BMW Performance Chips
a pak chip od firmy DINAN.
http://dinancars.com/product/d900-3532- ... &mid=1111/
pozor jde ale o to mít motor v perfektní kondici a ideálně spojit s dalšími upravami jako je ostrá vačka a další at motor moc netrpí.
Používání vysokooktanového benzínu beru samozřejmostí. Ikdyž je pravda že pro tak starej motor je i 95-98ka vysokooktanový

Tak hodně štěstí a raději si opravdu připlat za profi Chip co je pro BMW dělanej. A počítej že těch úprav musí bejt daleko více a chip je jen jedna z několika úprav.
asi bych si sedl s člověkem co auta už upravoval a udělal si na velkou A4 celej seznam úprav co by se mělo udělat na autě. Jak motor tak komplet výfuk tak sání atd. At vidíš kolik tě to postupně bude stát během roku např. Pak uvidíš tu částku a řekneš si proč jsi rovnou nevzal M5 nebo 540i na splátky.



protoze v8 beru jen stary mrchy americky, a ano vim bude to postupem casu stat balik,ale neni to moje prvni auto jak zvas citim, a za sebou taky neco mam od svareni nerezovych vyfuku, svodu apod.,as po mechanika vaska fejfara fabie autokros.
chci to na ethanol a basta, a rad zmerim sily jen po teto uprave s nejakou naslaplou v8 od bmw, jsem klasik, a rikam r6 litinovy blok je skoro nesmrtelny,

Ještě možnost koupit auto od fandy kterej stím už strávil stovky hodin práce a úprav. Zde jedna zajimavá alternativa pro fandu co chce výkon a auto na blbnutí a pro radost.
přestavba 335i e30.
http://auto.bazos.cz/inzerat/39760400/BMW-E30-335i.php
Muselo by se vidět jak je na tom výkon a v jakém je stavu auto. Ale vypadá na první pohled velice zajimavě.
přestavba 335i e30.
http://auto.bazos.cz/inzerat/39760400/BMW-E30-335i.php
Muselo by se vidět jak je na tom výkon a v jakém je stavu auto. Ale vypadá na první pohled velice zajimavě.
za kilo je to cena jak bejk, v tom aute je tak za 250 nasipano,,, vim co rikam protoze mam gabro a ty ceny rostou jak krava, kamos ma taky tripulu v 30 a je de to silene,, jenze zas na tu 30 je ten motor strasne tezkej,,ale pravda na co to auto vlastne chces na blbnuti nebo na jezdeni pro rohliky
a o to jde zas me v te petici,,, nenapadna potvora, us ten projekt mam v palici dlouho ale as ted sem se do toho pusitl,, zatim tam mam nerezovy svody a katiky pryc mysto toho nerezky truby, spis ted hledam kde sehnat slusne vacici a koniky,, koukal jse mpo strick ale nikde moc ceny nemaj

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 278
- Registrován: úte 06.10.2009 00:00
Jo jo pomalu na to začínám docházet sám, chtěl jsem řešit chip pouze přes brzdu přímo na můj motor a před tím se s někým kdo bmw upravuje pobavit, jaký hardware tam vyměnit. Co jsem zatím vyčetl je, že nesedí sání a výfuk, přesně řečeno těsnění a taky,že se jednotky ladí na 95 octanu benzín a to kouzlí těch cca 20ps nahoru. Peníze nejsou takový problém,ale zase nejsem tak nadšený,abych do 535i nasypal 50tis pro 50PS (zatím
) Můj cíl je za 20tis cca 30 PS nahoru, jestli se to povede se dozvíme tak do 1-2 měsíce.
edit: a pokud si postavím M30B35 co bude mít 250PS+ a 340NM, tak budu měnit jen kastle nebo z něj nakonec bude stolek až budem všichni jezdit na baterky,ale už mi zůstane...

edit: a pokud si postavím M30B35 co bude mít 250PS+ a 340NM, tak budu měnit jen kastle nebo z něj nakonec bude stolek až budem všichni jezdit na baterky,ale už mi zůstane...

presne, motor mi zustane, a kdys to rozstriknu a preziju tak to pujde do dalsi kastle,,fakt jsem zvedav jak to bude chlastat a co to udela s vikonem,, kamarad ma na e30 m20b25 prave tuhle jednotku a nic krom dobreho zakladu tj nove saly tlaky a pod, v poradku, tak ten rozdil stou jednotkou pro pdm je as nepochopitelny, no rikam uvidime 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 278
- Registrován: úte 06.10.2009 00:00
právě jsem dovezl 535i, má najeto 140tkm a kastle je trochu pohnilá,ale dálnice 150-170km.h za 10.6l/100km a cesta celkem ..svižnější za 11.6l/100km na 350 kilometrech což nechápu zase já. To by moje ex 525i nezvládla, vzala by víc. Takže motor bych řekl, že je okay
teď budu jen bojovat s časem a upravovat. Zajímaly by mě taky nějaké grafy z té řidící jednotky...a jede to fakt o dost líp. Jen mi bzučí v hlavě z toho řevu
koncák KO katy pryč
pure power of Bimmer!



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 10
- Registrován: ned 05.01.2014 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 278
- Registrován: úte 06.10.2009 00:00