Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

545i bazar - info

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#21 Příspěvek od kurevtor »

hahaha, nechceš malovat čerta na zeď, ale hned víš, že to jezdilo 3x-5x víc :-D :-D a když si to koupil někdo bohatej, proč to potřeboval stáčet? ;-)
ať už to byl služebák nebo ne, co je divnýho na tomhle nájezdu?
připadá mi to jako skvělá koupě, výbava je super, chyběl by mi asi jen softclose, ale i tak bych to za ty peníze koupil

a že nikdo nechce šest let starou neošoupanou kiu ani za sto papouchů... no, co dodat :-) :) :) :) :) :) :) :) :)
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#22 Příspěvek od Teddy »

Martyn, ano ojedinělý výjimky samozřejmě existují. Myslim ty skutečný. Těch jako výjimek jsou bohužel plný bazary. Všechno je to zaručeně po důchodcích, invalidech, nebo třetí auto v rodině apod.
Ale ANO. Je samozřejmě možný, že jsi najel tak málo. Proč ne.

kurevtor.... co k tomu říct? chytrému napověz.... :roll:
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#23 Příspěvek od kurevtor »

Teddy: nemyslel jsem to zle ;-) ale prostě proč by každý auto mělo bejt hned stočený? Že průměr 19 tisíc km za rok je málo? Můj děda si koupil nový auto a najezdil s nim za 10 let 16 tisíc :lol: :lol: Navíc 545i - to si asi lidi nekupujou aby v tom trávili svůj život na dálnicích, pravděpodobně to taky není jejich jediný auto.

Za 200 litrů skvělá koupě :P
Turkys
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: stř 15.10.2014 00:00

#24 Příspěvek od Turkys »

Pánové neberu to špatně a beru Váše názory, nicméně když jsem pro ní jel nepočítal jsem že má km kolik má, nicméně když jsem si prohlédl jaké všechny "kraviny" majitel dával řešit do original servisu, že říkal že poslední dva roky skoro nejezdil 2-3 roky to skoro nejezdilo protože měl jiné auto a tímhle měla jezdit manželka, neříkam, že je to topovka, nicméně po pár kontrolách od různých lidí to auto nemá po technické stránce problém a vzhledově ? Kůže se vyčistí, dodělá se pár drobností a já budu spokojen, je to každého pohled na věc když jsem tam jel byl jsem také dost skeptický, teď jsem rád, že jsem tenhle krok udělal. :)
Turkys
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: stř 15.10.2014 00:00

#25 Příspěvek od Turkys »

A abych nezapoměl auto tam dával 57 letý pán, který když mu v bazaru řekli, že na proti účet (bral si panameru to vezmou), odjel a vrátil se za 20min s plnou nádrží a dálniční známkou aby si to prý každý mohl ozkoušet než to koupí. Jak říkám, kdo neviděl nepochopí. :)
M4we
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
Bydliště: Praha

#26 Příspěvek od M4we »

Přidám svůj názor, 545i jsem koupil minulý týden od velice seriózního pána tady na fóru. Jasná historie a opravdu velmi dobrý stav. Výbavou shodné s tímto + nějaké fičury navíc. Spotřeba v Praze mi nejde přes 12 při svižné jízdě. Okresky/dálnice kolem 10ti. 530i/545i E60 vyjdou cenově podobně, pokud budeš chtít výbavu. Spotřebou to není takový rozdíl, jízdně bych řekl, že to rozdíl bude. Ale pokud chceš šetřit, kašli na E60 a poohlídni se raději po nějaké E39. Je to kvalitní auto a dnes za jiné peníze, zbude ti na nějaký servis atd. Jinak ten problém s N62 motory se týká prosakování vody kolem těsnění za blokem motoru. Pohledej sk fóra, je tam toho dost. Ale jak říkám. Než za každou cenu hrotit novější E60, tak raději starší E39, aby mělo max.péči. To je základ. Každé ojeté auto chce investice a péči.
Drroman
Registrovaný
Příspěvky: 134
Registrován: sob 04.05.2013 00:00

#27 Příspěvek od Drroman »

nevim nevim,ale mam petici s origo 180kkm se stejnym interierem a na interieru nejde poznat,ze v nem nekdo nekdy jel.kdyz se kouknu tady na tu tak musi mit podle te moji aspon o 200 vic.
Uživatelský avatar
Giovany1971
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: ned 11.05.2014 00:00
Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od Giovany1971 »

Drroman píše:nevim nevim,ale mam petici s origo 180kkm se stejnym interierem a na interieru nejde poznat,ze v nem nekdo nekdy jel.kdyz se kouknu tady na tu tak musi mit podle te moji aspon o 200 vic.
Nemusí to mít víc,,tady u teto světlé kůže stačí pokud někdo pravidelně kůži neošetřuje,,sedá v hadrech co pouští barvu a i po 150 tisících to může vypadat takhle. Navíc si myslím že 5 tka neni úplně typické ředitelské auto typu 7er či audi a8 s kterým se polykají obrovské porce km a navíc ještě v benzínu..Takže klidně ten nájezd sedět může a zřejmě i bude. Po letech praxe v Italli vím jednoznačně že auto i s 80 tis km může vypadat jako s 3 sty!!! Já mám přesně tenhle interier a vím jak je to náchylné na jaké koli ušpinění zasezení prachu do kůže,, čistím to a konzervuji co měsíc .
Uživatelský avatar
ada540i
Registrovaný
Příspěvky: 550
Registrován: pon 16.04.2012 00:00

#29 Příspěvek od ada540i »

U těchhle aut je nejlepší spotřebu moc neřešit a člověk bude spokojenej. Ale když čtu příspěvky typu svižná jízda po Praze 545i automat do 12l/100km, tak mi přijde, že se majitel se spotřebou ještě nesmířil :wink: Tím se nechci nikoho dotknout, ale přijde mi to zvláštní, když ostatním tyhle auta žerou po Praze 18l/100km což je tu napsánu v několika tématech.

Kolem spotřeby se rozhoří vždycky zajímavá debata. Kdyby sem ale lidi nepsali to co jim zrovna svítí na palubáku po dvacetikilometrové předpisové jízdě v noci na okresce jako dlouhodobou spotřebu, tak by to tu bylo mnohem přehlednější.

Zajímalo by mě kolik lidí z těch co tu psali spotřebu si píšou knihu jízd podle tankování. Mám e39 540i sedan/vanos/manuál a ve městě bez kolon se klidnou jízdou pod 12l nedostanu.

Tím chci pouze upozornit případného budoucího majitele, aby nepočítal s pohádkovou spotřebou u V8 s automatem ve městě.
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
Turkys
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: stř 15.10.2014 00:00

#30 Příspěvek od Turkys »

Já když jsem jí vezl z Prahy, poměrně svižnou jízdou musel jsem se držet za kamarádem v 335i :lol: cca 12l, jsem z Kutné Hory a po dní jezdění ve městě si bere 18-20l.... Ale dalo se s tím počítat :D
empeel
Registrovaný
Příspěvky: 152
Registrován: čtv 08.07.2010 00:00

#31 Příspěvek od empeel »

Turkys: sakra tys mi ji ve středu vyfoukl. Já se měl pro ní zastavit v bazaru dnes po čištění... no to je život...asi si ještě větší nadšenec než já...
Ale každopádně to potvrzuji, auto vypadalo fakt zachovale, volant neoleštěný, sedačky parádní, skutečnost lepší než fotka. Prolezl jsem to tedy jenom v rychlosti, ostatní jsem chtěl řešit dneska. Ale vše fungovalo, dokonce i šíbr, auto čisté i bez čistění :)
Story bazárníka o majiteli můžeme a nemusíme věřit, ale i on vypadal v pohodě a férově. Papíry - serviska vypadala taky origo. Brzdy nové, jenom ty kola fakt hnus..a světla popraskané...
Tak ať slouží Turkys k tvojí radosti, já jdu hledat dál... :(
Vesa88
Registrovaný
Příspěvky: 728
Registrován: pon 03.05.2010 00:00
Bydliště: Praha

#32 Příspěvek od Vesa88 »

bmwm3: Tak to fakt neumis jezdit, mam taky 540i a jezdim maximalne 13.5 kombinovanou...Kdyz jsem se fakt coural po meste tak tech 16 je realnejch, ale jinak prumer 12L
Uživatelský avatar
ada540i
Registrovaný
Příspěvky: 550
Registrován: pon 16.04.2012 00:00

#33 Příspěvek od ada540i »

Vesa88: Přesně takhle vypadají reálné hodnoty :bigups: Navíc ty máš manuál pokud se nepletu?

Turkys: Gratuluju ke krásnýmu autu! Spotřeba ti časem o něco spadne až si na auto zvykneš.
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#34 Příspěvek od Filozof »

je velkej rozdíl jezdit s automatem nebo manuálem...po praze nebo venkově. S lehkou nohou nebo těžkou nohou.

Kamoš takto měl 540iA jezdil po Brně a prodal protože by vykrvácel na spotřebě jezdil 17-19litrů...ted má 325i s manuálem a je v pohodě. rozdíl snad 5-6litrů. město jezdí do 12L navíc má LPG.

ale novej 545i je super motor ten je zase o něco úspornější jak předchozí 4,4ka.

u 740i e38 je psáno 18,6 město / 8,9 mezi město / a 12,5litru průměr.
ale to je nové auto s manuálem.
u 540i bude rozdíl pár deci max.
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#35 Příspěvek od Teddy »

kurevtor píše:Teddy: nemyslel jsem to zle ;-)
Sorry, měl jsem za sebou další stupidní prohlídku auta.
Přijel zájemce i s technikem. Auto se jim moc líbilo. Technik potvrddil, že je v perfektnim stavu a že všechny díly jsou fakt origo. Motor šlape jak hodinky atd. Prostě libovka. Nakonec majitel i přes technikovy rady prohlásil, že už to má moc najeto a že to nechce. Přetekl mi pohár. Tak jsem mu řekl, že jestli chce, tak hned vytáhnu kabel, noťas a nastavim mu tam klidně 20km místo 190 tis. Technik se popadal za břicho, ale zájemce to nepochopil.

Přesně jak se tu všude píše. Auto se nekupuje podle tachometru, ale podle technickýho stavu. Bohužel tomu pořád hromada lidí nerozumí.

Chlapi, jestli to auto má 180 tis., nebo 380 tis. je jedno. Jestli je v dobrym stavu, tak vám bude sloužit.... ať slouží!
RomanM3
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
Bydliště: Beskydy

#36 Příspěvek od RomanM3 »

pánové prosím, když jsem psal že je to super svezení a mluvil o podvozku, tak jsme mluvil o podvozku a ne o řízení! každá V8 od bmw má šneka - to ví i malé dítě. a i malé dítě ví, že šnek není tak přesný jako hřeben. z počátku jsem z toho šneka taky nebyl na větvi hlavně když je někde málo místa - kdo zná úsek Nový jičín - Příbor asi chápe o čem mluvím. ty lana jsou dost blízko. ale po ujetí pár tisíc km jsem si na to zvykl a ted když sednu do jinýho auta, tak z těch hřebenových řízení taky nejsem uplně odvařenej, pue přesnější je, to ano, ale šnek ja zase pohodlnější jakoby. a to celá pointa tohodle auta. pohodlná rychlá limuzína. v mém případě pohodlný velký rychlý kombík....ale není to žádná závodnička. Prostě naložím manželku. děti a jedu pohodlně luxusně. a za luxus se platí. tady by každej chtěl všecko zadarmo, prostě klasika, češi. jo, v parkovišti je šnek taky na hovno, pue furt volantuje a volantuješ....prostě ten převod není tak ostrý.
a věčné téma spotřeba: já mám E39 toura 4,4 automat před fl, tedy bezvanos. aktuálně se mi průměr motá kolem 12l/100km. ááno, když s tím pojedu ráno v zimě do práce 6km tak to se budu muset hoooodně snažit abych se dostal pod dvacet! a to jedu z vesnice do malýho města a jsem tam tak za 10 minut včetně ometání sněhu z auta. když jedu dálku, tak jezdím okolo 10l/100km. ale to znamená že jedeš piánko 130 po dálnici. mám vyzkoušenou cestu na východ slovenska 300 tam a 300 zpět kdy kdo jste byli v poslední době na slovensku tak víte že dálnice jsou tak horko těžko 50% cesty a taky cesta tam a zpět dokupy průměr možná tak 10,2l/100km. je ale samozřejmě jasné, že po praze, brně ostravě, plzni a podobných městech to asi za 5l na sto jezdit nebude. není to nějaké zasraté TéDéííííí, taky ten luxus svezení je uplně někde jinde, než kde jsou všecky TDi
další moje poznámka je k výroku filozofa: naprosto s tebou souhlasím, že kdyby všichni tak nečuměli na stav tachometru ale raději na stav auta a servisní hostorii, tak by se ty tachometry tolik nestáčely. jenže on každej chce auto. jenže nemá na nový tak si koupí jetý 10-15let starý ale každej by chtěl aby to mělo najeto co nejmíň nejlíp pod 100tis. a jste spadli z višně? klidně at to má třeba natočenej milion, když mi doloží servisní historii a shledám že je to auto ok, tak proč ne? na autě co má půl míče natočeno je už tolik věcí vyměněných, že se tam už toho moc neposere, pokud to opravoval člověk co to umí nedal tam díl od starline, který by mohl na díly psát datumy expirace jak jsou na vajcach z kauflandu.
a pak mám jednu otázku pro technofily a zapřísáhlé zastánce hřebenového řízení a podobně. tak proč jezdíte v bmw? proč si nekoupíte třeba audi RS6? stará RS6 stojí stejně jako M5 e39. ALE: RS6 má V8 4,2 se 40ti ventily dvě turba, hřebenové řízení, tuším šesti pístkové brzdy vpředu, přední nápravu složitou jak žebřiňák, hlinikovou kastli, kerá přeci nezhnije, je lehčí a pevnější, pohon na všecky kola...a hlavně, je to přece turbooo, kerý si za osmičku čípneš a bude to mít 600koní přece....tak proč si někdo vůbec koupí auto jako M5 e39??to musí být úplní tupci....ne nesjou to tupci. já vám řeknu proč: protože je nás sice málo, ale pořád jsou lidi co si auto kupují taky trošku srdcem a ne jen podle toho kolik to žere, datumu výroby a stavu tachometru!
já třeba mám malé děti, tak potřebuju kombíka - volba rozumu. volba motorizace byla srdcem = V8. a BMW? protože Audi, nezlobte se na mě, ale audi je prostě tupé a jak vidím pod volantem páčky z ochcávky tak mě jímá hrůza, mercedes je pro snoby a to ostatni stojí za prd prostě. a že to žere?ano žere to a je to dost komplikované auto, tedy se i kazí občas něco. před koupí jsem měl strach z pofl, že je tam těch věcí k posrání ještě víc. ted toho trošku lituju, že jsem nešel do pofl. M5 e39 se v kombíku nedělala a stejně bych ani do ní nešel, protože po zkušenostech s M3 vím, že tam je ten servis ještě trošku náročnější a ted, když mám děti malé a manželku na mateřské, tak bych to asi neutáhnul.
tak a teď mě třeba ukamenujte.
a adminům se omlouvám za můj emoční výlev, který je povětšinou OT...tak to třeba smažte
lofuughu
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: stř 05.02.2014 01:00

#37 Příspěvek od lofuughu »

@turkys...Ať slouží k plné spokojenosti..
Uživatelský avatar
Giovany1971
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: ned 11.05.2014 00:00
Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od Giovany1971 »

RomanM3 píše:pánové prosím, když jsem psal že je to super svezení a mluvil o podvozku, tak jsme mluvil o podvozku a ne o řízení! každá V8 od bmw má šneka - to ví i malé dítě. a i malé dítě ví, že šnek není tak přesný jako hřeben. z počátku jsem z toho šneka taky nebyl na větvi hlavně když je někde málo místa - kdo zná úsek Nový jičín - Příbor asi chápe o čem mluvím. ty lana jsou dost blízko. ale po ujetí pár tisíc km jsem si na to zvykl a ted když sednu do jinýho auta, tak z těch hřebenových řízení taky nejsem uplně odvařenej, pue přesnější je, to ano, ale šnek ja zase pohodlnější jakoby. a to celá pointa tohodle auta. pohodlná rychlá limuzína. v mém případě pohodlný velký rychlý kombík....ale není to žádná závodnička. Prostě naložím manželku. děti a jedu pohodlně luxusně. a za luxus se platí. tady by každej chtěl všecko zadarmo, prostě klasika, češi. jo, v parkovišti je šnek taky na hovno, pue furt volantuje a volantuješ....prostě ten převod není tak ostrý.
a věčné téma spotřeba: já mám E39 toura 4,4 automat před fl, tedy bezvanos. aktuálně se mi průměr motá kolem 12l/100km. ááno, když s tím pojedu ráno v zimě do práce 6km tak to se budu muset hoooodně snažit abych se dostal pod dvacet! a to jedu z vesnice do malýho města a jsem tam tak za 10 minut včetně ometání sněhu z auta. když jedu dálku, tak jezdím okolo 10l/100km. ale to znamená že jedeš piánko 130 po dálnici. mám vyzkoušenou cestu na východ slovenska 300 tam a 300 zpět kdy kdo jste byli v poslední době na slovensku tak víte že dálnice jsou tak horko těžko 50% cesty a taky cesta tam a zpět dokupy průměr možná tak 10,2l/100km. je ale samozřejmě jasné, že po praze, brně ostravě, plzni a podobných městech to asi za 5l na sto jezdit nebude. není to nějaké zasraté TéDéííííí, taky ten luxus svezení je uplně někde jinde, než kde jsou všecky TDi
další moje poznámka je k výroku filozofa: naprosto s tebou souhlasím, že kdyby všichni tak nečuměli na stav tachometru ale raději na stav auta a servisní hostorii, tak by se ty tachometry tolik nestáčely. jenže on každej chce auto. jenže nemá na nový tak si koupí jetý 10-15let starý ale každej by chtěl aby to mělo najeto co nejmíň nejlíp pod 100tis. a jste spadli z višně? klidně at to má třeba natočenej milion, když mi doloží servisní historii a shledám že je to auto ok, tak proč ne? na autě co má půl míče natočeno je už tolik věcí vyměněných, že se tam už toho moc neposere, pokud to opravoval člověk co to umí nedal tam díl od starline, který by mohl na díly psát datumy expirace jak jsou na vajcach z kauflandu.
a pak mám jednu otázku pro technofily a zapřísáhlé zastánce hřebenového řízení a podobně. tak proč jezdíte v bmw? proč si nekoupíte třeba audi RS6? stará RS6 stojí stejně jako M5 e39. ALE: RS6 má V8 4,2 se 40ti ventily dvě turba, hřebenové řízení, tuším šesti pístkové brzdy vpředu, přední nápravu složitou jak žebřiňák, hlinikou kastli, kerá přeci nezhnije, je lehčí a pevnější...a hlavně, je to přece turbooo, kerý si za osmičku čípneš a bude to mít 600koní přece....tak proč si někdo vůbec koupí auto jako M5 e39??to musí být úplní tupci....ne nesjou to tupci. já vám řeknu proč: protože je nás sice málo, ale pořád jsou lidi co si auto kupují taky trošku srdcem a ne jen podle toho kolik to žere, datumu výroby a stavu tachometru!
já třeba mám malé děti, tak potřebuju kombíka - volba rozumu. volba motorizace byla srdcem = V8. a BMW? protože Audi, nezlobte se na mě, ale audi je prostě tupé a jak vidím pod volantem páčky z ochcávky tak mě jímá hrůza, mercedes je pro snoby a to ostatni stojí za prd prostě. a že to žere?ano žere to a je to dost komplikované auto, tedy se i kazí občas něco. před koupí jsem měl strach z pofl, že je tam těch věcí k posrání ještě víc. ted toho trošku lituju, že jsem nešel do pofl. M5 e39 se v kombíku nedělala a stejně bych ani do ní nešel, protože po zkušenostech s M3 vím, že tam je ten servis ještě trošku náročnější a ted, když mám děti malé a manželku na mateřské, tak bych to asi neutáhnul.
tak a teď mě třeba ukamenujte.
a adminům se omlouvám za můj emoční výlev, který je povětšinou OT...tak to třeba smažte
My Češi jsme odborníci nad odborníky,, učíme ty auta jezdit za menší spotřeby .Výrobci by to měli přehodnotit a nepsat tam hlouposti když se to nezakládá na pravdě,,navíc si tím mohou kazit prodej :D

Jinak souhlas pokud mluvíme o v8 atm.. tak BMW jede líp jako audi...RS6 jsem neměl možnost řídit netuším jak by dopadla s e39 M5
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#39 Příspěvek od kurevtor »

empeel: na tyhle auta se čeká. S touhle výbavou a za tuhle cenu ho prostě musíš vzít hned jinak tě někdo předběhne.
RomanM3
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
Bydliště: Beskydy

#40 Příspěvek od RomanM3 »

nedělejme si iluze, myslím že RS6 by E39 M5 ve sprintu vypráskala, obzvlášť když by byla čipnutá. jak by to bylo v zatáčkách je otázkou, ale ruku na srdce, kdo z vás by měl ty koule jet na hranu s M5 v zatáčkách....myslím že tak sotva třetina jejích vlastníků a jakože i vlastník M5 je vzácnost. na dračení v klikatých uličkách je M3, ne M5...
Odpovědět