Ahoj. Neuměl by někdo poiradit. Mám e39 530d 2003 touring automat. Auto po Praze jezdí pořad kolem 13-14 ale i15 litrů. A jezdim jak důchodce. Diagnostika žádnou vadu neukázala. Vše je v normálu. Nikdo si s tim neví rady.
Převodovka je v pohodě. Teplota dobrá. Teď se dělalo nějaký čidlo teploty někde u sání, protože to v programu ukazovalo pořád kolem 30C. Je to ale pořád stejný. Termostaty nikdo neřešil. Tak nevim, když to chodí. Ještě je prej varianta, že by mohl být přicpaný katalyzátor.
radikator píše:Převodovka je v pohodě. Teplota dobrá. Teď se dělalo nějaký čidlo teploty někde u sání, protože to v programu ukazovalo pořád kolem 30C. Je to ale pořád stejný. Termostaty nikdo neřešil. Tak nevim, když to chodí. Ještě je prej varianta, že by mohl být přicpaný katalyzátor.
radikator píše:Převodovka je v pohodě. Teplota dobrá. Teď se dělalo nějaký čidlo teploty někde u sání, protože to v programu ukazovalo pořád kolem 30C. Je to ale pořád stejný. Termostaty nikdo neřešil. Tak nevim, když to chodí. Ještě je prej varianta, že by mohl být přicpaný katalyzátor.
jak vis ze vstriky jsou v norme ?
Diagnostika ukazuje tři vstřiky úplně dobrý, a tři kolem hodnoty 2. Některý plus, některý minus. Když sem auto koupil, tak měli kolem 1 až 1,5. A žralo to taky.
Takže protože ten díl co tam mám byl dost ucpaný, tak se na zkoužku vykuchal. Výsledek je ten, že je spotřeba jetě větší. Díl číslo 2 co psal starML je OK. Dál budu pokračovat výměnou za origo kat a uvidí se.
Aaha, nepřijemny...
Vykuchat ven...
Jakou barvu má koncovka výfuku, není ve vnitř černá jakokdyby s bílošedým povlakem? Ten povlak většinou znamená propálenej filtr... Ale zas to by asi nezvedlo tak rapidně spotřebu, leda že by byl ucpanej, ale to by si měl poznat na chování auta...