Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e39 530D velká spotřeba

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#21 Příspěvek od Teddy »

Filozof píše:tady je asi něco špatně 530d jezdí mezi 7,5-9litry průměr. 8O :lol:
čéče jak jsi na takovou převratnou myšlenku přišel? To tu všechny diskutující ještě nenapadlo, že je něco špatně. :D
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#22 Příspěvek od Teddy »

Jak ti to auto jede? Nemá kromě vysoký spotřeby i malej výkon?
Jestli tam máš dodělávaný DPF, jak se ti regeneruje? Nemůže to bejt totálně ucpaný? Dalo by se zkusit to projet s odpojenym vejfukem?
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#23 Příspěvek od Filozof »

Teddy : Píše že měl předtím spotřebu 14-15L i to se mi zdá nějak moc. To jezdí právě ta M5 za tolik. A ne 530d.

No bude tam toho asi hodně. A po netu to tady nikdo neopraví. To chce komplet diagnostiku auta a všech členů co se podílí na spotřebě a mohlo by mít vliv.
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#24 Příspěvek od Teddy »

Tak já jsem si myslel, že si děláš legraci, proto jsem se stejnou legrací odpověděl. Teď vidim, že to myslíš vážně. :( To je přeci jasný, že tam bude něco špatně. Jsou tu o tom 2 stránky diskuze.

P.S. všiml sis, že hned na začátku psal, že mu diagnostika nic neukázala? Je samozřejmě otázkou kdo a čim to diagnostikoval.
radikator
Registrovaný
Příspěvky: 213
Registrován: čtv 28.02.2008 01:00
Bydliště: Praha

#25 Příspěvek od radikator »

Takže včera jak to házelo tu spotřebu 21L tak byla chyba v prasklý hadici co vede od vývěvy. A to bylo hned po tom vykuchání toho DPF. Teď je tam zatím kolem 9L. Zkoušené po okruhu v Praze. Večer budu jezdit po centru, tak dám vědět. Teď se bude řešit ten výkon. Zjištěno, že turbo nedává to co má. Stáří turba dva roky. Nové Geret. Cena 28tis. Je tady ta možnost, že je buď to špatné, nebo co by byla lepší varianta, že jsem před čtyřmi roky hned nechával dělat čip. A že je možný, že to dělá nějaký blbosti. Tak zejtra jedu tady k jednomu z fóra. Všichni ho určitě znáte. Ten na tom dělá a zjišťuje závady. Zatím díky všem za reakce.
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#26 Příspěvek od Teddy »

Kdo ti dělal tu první diagnostiku, když jste až teď zjistili, že turbo netlačí jak má? Nebo to předtim bylo OK?
Možná jen regulace turba? Podtlak?

P.S. v praze na okruhu (když to neni ucpaný) mi 3.0d při 90km/h baští do 5l, takže pořád ještě nejásej
Butchi
Registrovaný
Příspěvky: 268
Registrován: pát 20.06.2014 00:00
Bydliště: Olomoucko

#27 Příspěvek od Butchi »

I těch 9 je "hodně"...

Já když jezdím jen město a svižně, tak mám max 8.5... A údaj z B.C. mi sedí i podle tankování...

Jsem zvědavej,co to nakonec bude, ale to info, že je tam čip je zajímavé, protože bůh ví co ti tam kdo nahrál a s tím může souviset i to ko turbo...

Asi si to neměl na brzdě před a po úpravě co :?:
radikator
Registrovaný
Příspěvky: 213
Registrován: čtv 28.02.2008 01:00
Bydliště: Praha

#28 Příspěvek od radikator »

To sem neměl. Ten kdo to čipoval měl dobrý reference. Uvidíme. Jestli to bude kolem těch 9l tak budu moc spokojen. 15 a 9 je dost rozdíl.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#29 Příspěvek od Filozof »

Jsi na dobré cestě ... :) držím palce ... multimetr, diagnostika a hodně odhodlání....ještě manuál kde nastuduješ jak změřit jakej odpor či napětí atd. Jistě doladíš poslední drobnosti. Ale prasklá hadice to muselo chc.t někde ven ? Louže pod autem. Pokud máš někoho kdo má 530d tak zkus přeměřit obě auta a kde máš rozdíly bude jasnej problém.

Ideální service manual Bentley na BMW e39. Zkus mrknout na netu pokud ho tedy nemáš.

Já si stím vždy pomohl u auta. Nebo stáhnout na uloz.to něco tam je taky.
Odpovědět