Zdarec,
přes celé léto se mi při prvním startu sepne sytič na cca minutu/dvě, po ohřátí už ne, právě si nevybavuju jestli to dělalo i dříve, při ohřátém motoru to v létě nedělá, ale je divné že se při okolní teplotě 30st. zapne..s autem moc nejezdím, tak jsem to neřešil, ale včera jsem auto nastartoval po měsíci asi v 11stupnich a sytič se nezapl - což je divné. Auto jsem zdechl asi po 20ti vteřinách a zkusil nastartovat znovu a sytič se zapl.
spíná se všem u face v8 sytič všem i přes léto?
popřípadně po čem mám jít?
čidlo teploty chlad. kapaliny jsem prostříknul kontakt sprejem a po opětovném zapojení auto ukazovalo vždy po startu max teplotu, což jsem taky nechápal, ale asi po 10ti startech a 50km se vzpamatovalo a ukazuje zas normálně..
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
kdy se má spínat sytič? 535V8ia 2002
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 46
- Registrován: stř 28.11.2012 01:00
Mně se pří chladném motoru, což je i letních 30, startuje vždy do zvýšených otáček. V létě pak auto po první jízdě vydrží zahřáté řadu hodin, takže každý další start je do volnoběžných. Teď, když už je chladněji a motor stačí vychládnout, tak startuji znovu do zvýšených. Je to jen o teplotě motoru.
Co se týká čídla, tak pokud se auto zapne s odpojeným čidlem teploty, tak jde ručička okamžitě do červeného a tak se chová i při opětovném připojení čidla, dokud se nevymaže chyba (odpojením bat, diag a je dost možné, že i opakovaným startem)
535i 2001
Co se týká čídla, tak pokud se auto zapne s odpojeným čidlem teploty, tak jde ručička okamžitě do červeného a tak se chová i při opětovném připojení čidla, dokud se nevymaže chyba (odpojením bat, diag a je dost možné, že i opakovaným startem)
535i 2001
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 46
- Registrován: stř 28.11.2012 01:00
Quido píše:Mně se pří chladném motoru, což je i letních 30, startuje vždy do zvýšených otáček. V létě pak auto po první jízdě vydrží zahřáté řadu hodin, takže každý další start je do volnoběžných. Teď, když už je chladněji a motor stačí vychládnout, tak startuji znovu do zvýšených. Je to jen o teplotě motoru.
Co se týká čídla, tak pokud se auto zapne s odpojeným čidlem teploty, tak jde ručička okamžitě do červeného a tak se chová i při opětovném připojení čidla, dokud se nevymaže chyba (odpojením bat, diag a je dost možné, že i opakovaným startem)
535i 2001
Tak to mame celkem podobny, to by sedelo, nicmene dnes jsem auto nakopl a sytic se zapl, ale po cca 5 vteřinách vypl, v lete to trva tak minutu a pul...,zhasl jsem motor/opet sytic a uz zustal bezet na tu standartni dobu když je chlad, nicmene cidlo jsem mel ještě jedno a před timto startem jsem ho vymenil, takze se to zachovalo stejne i s jinym cidlem, s tim, ze se akorát sytic zapl na par vterin, jak kdyby to ridilo ještě něco jiného nez teplotni cidlo..co hapruje...
jinak v peugeotu se mi chyba co nepretrvava vymaze po 3tim nastartovani, v bmw se to taky oživilo samo, ale mam pocit ze za jizdy, heh.