Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E34 530i V8, renovace

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Jirke
Registrovaný
Příspěvky: 1176
Registrován: pon 22.05.2006 00:00
Bydliště: F11

#41 Příspěvek od Jirke »

rozhodne schvaluju se toho zbavit, resp. nepokracovat v trapeni se... a kouknout se do SRN a privyst si neco co bude v co nejvic original stavu.

Jinak s tou prevodovkou to bude na 99% jednotka... ktera by se traba dala nechat orpavit levne v Polsku..
Uživatelský avatar
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141
Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Kontaktovat uživatele:

#42 Příspěvek od paveld »

Kdybys chtěl něco dost podobnýho, tak mám E34 touring se stejnym motorem a v manuálu k dodělání.
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#43 Příspěvek od Kail »

Zbavit se toho a to co nejdřív.
Když jsem viděl tu podlahu tak už mi bylo jasný jak tohle dopadne,ale nechtěl jsem to sem psát...Cpát prachy a čas do takovýho šrotu je nesmysl,všechno se dá řešit ale základ je mít zdravou kastli,stavět auto (s náběhem na veterána do budoucna) na sežraný kastli je nesmysl.
Bozzek
Registrovaný
Příspěvky: 41
Registrován: sob 01.11.2014 01:00
Bydliště: Praha

#44 Příspěvek od Bozzek »

Cením si všech názorů a docházím k tomu samému. Předběhl jsem sám sebe svojí nedočkavostí a mládeneckou zaslepeností. Měl jsem to udělat uplně jinak. Nejdřív si sehnat daily car (to mám v plánu ted) a pak teprv pokukovat po autě na víkendy a pro zábavu, vybrat co nejlepší kus.

Chybama se člověk učí, už jsem v životě prodělal horší prachy :D
To ponaučení je k nezaplacení a jak jsem již uvedl dříve, tohle auto mi dalo víru v sebe sama.

Každopádně zůstávám u BMW, jen už koukám po nějakém autě na běžné ježdění. Závoďáka bych měl stavět, až do toho trochu víc dozraju :D
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city

#45 Příspěvek od Perunwit »

no... a je to. Dalo se to čekat... asi každej si timhle tady už taky prošel. Na tohle auto se vyprdni, v podstatě na něm ani nebylo nic zásadního, proč tohle zachránit.

jinak co se týče kabinového filtru, E34 bez klimy ho neměly, i já jsem ho na svojí marně hledal tam kde má pod palubkou být, až sem se pozvolna dopátral, že tam není. tomu autu jsem o pár let taky prodlužoval život, ale pak jsem ho poslal dál a to byl jeho konec... během dvou let šrot.
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#46 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Záleží jako vždy kolik máš na to love a s tím třeba spojený moct mít druhý auto na lítačku. Byla to holt past no. Taky bych se přiznal, že na tom automatu a starýmu dvouventilu nebylo zas tak moc záviděníhodnýho. Když už jsem za jít rovnou do 540i v manualu.. :idea: "toe taky amerika" 8)
Bozzek
Registrovaný
Příspěvky: 41
Registrován: sob 01.11.2014 01:00
Bydliště: Praha

#47 Příspěvek od Bozzek »

Totic píše:Záleží jako vždy kolik máš na to love a s tím třeba spojený moct mít druhý auto na lítačku. Byla to holt past no. Taky bych se přiznal, že na tom automatu a starýmu dvouventilu nebylo zas tak moc záviděníhodnýho. Když už jsem za jít rovnou do 540i v manualu.. :idea: "toe taky amerika" 8)
Ted už to tak vidim taky. Určitě už chci jen manuál a k tomu osmiválci se časem snad dopracuju znova. Měl bych se ted držet při zemi, sbírat zkušenosti a radši si jezdit v něčem "běžném". Učit se na tom zvládnout komplet servis sám a pak třeba i ty složitější věci už zvládnu taky.

Pořádný hovádko až na to bude klídek a prachy, abych ho mohl koupit už v opečovaném stavu a ne pět minut před smrtí :D

Hážu to za hlavu a beru to jako zkušenost do života, ty nejbolestnější taky bývají ty nejpřínosnější. Prachy vem čert, hlavně se ponaučit a hnout se zas dál.
Odpovědět