Takže čtu toto vlákno a musím reagovat.... nedávno jsem prodal e39 530d facelift full M-packet manuál, upřímně mohu říci že jsem zatím neměl lepší auto !! před tím jsem měl e60 530d Manuál a e61 530d automat... e39 i po chipu na 167kw/510nm, spotřeba 7 litrů a to já jezdím stylem, že když to je ohřáté , tak jedu... spolehlivost maximální, jízdní vlastnosti bez chyby ! tomu autu nemám co vytknout... nyní jsem pořídil e60 530d 3/2005 full Mpacket (podvozek,židle,strop,volant,oplatování) je to auto orig z fabriky, bez jaké koli úpravy ... 1.majitel, serviska, najeto 370tis.. auto lítalo dálky, německo belgie atd atd.. auto v krásném stavu, odservisuju prá věcí a spokojenost, ovšem v porovnání s e39 o litr a půl větší spotřeba a náklady na servis přeci jen vyšší, jízdní vlastnosti stejná úroveň... ale co jsem opravdu šťastný a dlouho jsem sháněl tuto konfiguraci : manuál, full M-packet, nemá navi,nemá aktivní řízení, nemá měchy - což asi sedany nemívají běžně, nemá head up a podobný "luxusní věci" a proč jsem rád?? protože se bez toho hravě obejdu a krásně se vyhnu drahýmu servisu !! v e61 jsem měl vše , tu na foru jsem četl krásné přirovnání cituji "to auto má snad vše... i odvětrání prdu ze sedačky" a to bylo to moje auto...ovšem podělalo se na něm úplně vše co mohlo, opravil jsem jedno a doešlo další... jediné co bych ale podotknul, že auto jsem kupoval za pár peněz a po xxx mladších majitelích a podle toho vypadalo

dal jsem ho do kupy a prodal... co se týče automatu, tak u e60 6hp je spolehlivější než 5hp u e39, ale e39 prostě lépe řadí a klidně mě ukamenujte

v e60 mě ty převodovky nenadchly... ale oproti DSG je to stejně luxus

závěrem?? za 200se dá koupit auto, ale je to hraniční limit, 250 je reálnějších ! a motor?? jednoznačně 530d, co se týče agility a nákladů na držbu ( oproti 535d, ko malý turbo, ko automat,ko měnič a další a další) tak člověk pošetří kapsu... pokud narazíte na top 535d a nevadí vám jezdit za 10-11 nafty, tak máte slušný monstrum se supr výbavou

benzín a rvát ho do plynu je krvina... ten hliníkovej motor, sám o sobě jednou chcípne a plyn mu akorád pomůže... není to z mé hlavy jen... a sám mám plynová auta rád a měl jsem jich mraky... ale litinové bloky... to je ale zas jiná debata
