Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e39 netopí-vůbec
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 209
- Registrován: ned 11.08.2013 00:00
PříspěvekZaslal: st prosinec 03, 2014 6:49 am Předmět: e39 netopí-vůbec Citovat Upravit/Odstranit tento příspěvek
Dobrý večer,mám poměrně zásadní problemu u e39 vůbec netopí jakmile zapnu topení tak se neděje vubec nic ventilátor neběží a nefouká ani teplý ani studený vzduch mám auto krátce a předtím topilo ale déle mu to trvalo z panelu digiklimi se ozývá takový slabý zvuk-který zároven žere baterku což jsem usoudil že bude skoro na 100% vadný odpor-ježek topení který jsem objednal což si ale myslím že nemuže byt problem čislo jedna že topení nejde vubec zkoušel jsem to odvzdušnovat bez výsledku,netočí se mi vrtule za ledvinkama,ta slouží k čemu?Může to být jen tím ježkem nebo po čem bych měl jít dál? Díky 2.8 singlevanos 96
Dobrý večer,mám poměrně zásadní problemu u e39 vůbec netopí jakmile zapnu topení tak se neděje vubec nic ventilátor neběží a nefouká ani teplý ani studený vzduch mám auto krátce a předtím topilo ale déle mu to trvalo z panelu digiklimi se ozývá takový slabý zvuk-který zároven žere baterku což jsem usoudil že bude skoro na 100% vadný odpor-ježek topení který jsem objednal což si ale myslím že nemuže byt problem čislo jedna že topení nejde vubec zkoušel jsem to odvzdušnovat bez výsledku,netočí se mi vrtule za ledvinkama,ta slouží k čemu?Může to být jen tím ježkem nebo po čem bych měl jít dál? Díky 2.8 singlevanos 96
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 209
- Registrován: ned 11.08.2013 00:00
Ježek řídí otáčky ventilátoru, když se netočí ventilátor topení (v palubce), tak to přeci nemůže topit.
Ta elektrická vrtule hned za ledvinkama slouží k chlazení chladiče klimatizace a v nouzi pomáhá ochladit i motor. Když pustíš klimu, měla by hned sepnout, pokud ne, je špatný nějaký regulační odpor.
Mimochodem, když píšeš, že se auto zahřívá, zkoušel jsi se podívat do skrytého menu na skutečnou teplotu chladící kapaliny?
Ta elektrická vrtule hned za ledvinkama slouží k chlazení chladiče klimatizace a v nouzi pomáhá ochladit i motor. Když pustíš klimu, měla by hned sepnout, pokud ne, je špatný nějaký regulační odpor.
Mimochodem, když píšeš, že se auto zahřívá, zkoušel jsi se podívat do skrytého menu na skutečnou teplotu chladící kapaliny?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 209
- Registrován: ned 11.08.2013 00:00
Nezkoušel říkám mám auto chvilku a je to pro mě po e36 trošku jinej svět jak se to dělá to skryté menu?? čili říkáš že to že vubec nejde topení je dost možná hlavní vadou toho ježka předtím foukalo slabě a trvalo mu to po pár dnech co mám auto vubec takže asi odešel definitivně..Jde nějak zkontrolovat jeho funkčnost?
Tady máš návod - http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... bc&start=0
Však si psal, že už ho máš objednanej, tak je nejjednudušší zkusit jinýho.
Však si psal, že už ho máš objednanej, tak je nejjednudušší zkusit jinýho.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 530
- Registrován: úte 18.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno/Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
1. bud nefouka ventilator -> pri rychle jizde trochu fouka i do kabiny naporovy vzduch
2. ventilator fouka na plno -> problem elektroventilu co pousteji vodu do radiatoru, nebo zavdusneni, nebo problem cirkulace vody v celem motoru
bmw vetsinou uz slabe topi i kdyz je rucicka teplomeru v modrem useku.
2. ventilator fouka na plno -> problem elektroventilu co pousteji vodu do radiatoru, nebo zavdusneni, nebo problem cirkulace vody v celem motoru
bmw vetsinou uz slabe topi i kdyz je rucicka teplomeru v modrem useku.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 209
- Registrován: ned 11.08.2013 00:00
Ventilátor vubec nefouka prostě topení naplno zaplý a neděje se vubec ale vubec nic prostě jak kdyby tam nebylo nebo bylo vyplí ježek přijde co nevydět ještě před 3 dnama to šlo normalně no snad to bude tím,vubec přijde mě že většina starších bmw blbě topí e36 taky žádná sláva e46 tam jakš takš e39 no šlo to dosud
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 209
- Registrován: ned 11.08.2013 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 530
- Registrován: úte 18.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno/Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
e39 zadne rele k ventilatoru nema. Ma tam pouze regulacniho jezka. Je to baterka -> pojistka -> jezek -> motor ventilatoru. Jednotka IHKR/A posila do jezka napeti a tim se ovladaji otacky ventilatoru. Jeste bych se zameril na uhliky ve ventilatoru. Nebo i cely motor. Budes muset sundat horni cast palubky.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 209
- Registrován: ned 11.08.2013 00:00
S dovolením si přihřeju polívku.
Mám E39 523i Tour z roku 98 a trošku mě zlobí topení. U spolujezdce to topí krásně, ale u řidiče to na volnoběh netopí, topí mi to jen za jízdy a když jedu z delšího kopce bez plynu, tak vzduch pomalu chladne, až je úplně studený. U spolujezdce samo pořád krásně teploučko...
Mám to vypozorované i teď, jak byla ta ledovka, ráno jsem natočil auto, pustil maxi ofuk na přední sklo a šel škrábat. Po nějaké době to u spolujezdce začínalo tát, ale u řidiče ani prd. Až když jsem se pak rozjel, začalo to foukat teplý i u řidiče.
Auto jinak drží teplotu bez problému, motor se taky ohřívá normálně...
Víte někdo, co by s tím mohlo být?
Díky.
Mám E39 523i Tour z roku 98 a trošku mě zlobí topení. U spolujezdce to topí krásně, ale u řidiče to na volnoběh netopí, topí mi to jen za jízdy a když jedu z delšího kopce bez plynu, tak vzduch pomalu chladne, až je úplně studený. U spolujezdce samo pořád krásně teploučko...

Mám to vypozorované i teď, jak byla ta ledovka, ráno jsem natočil auto, pustil maxi ofuk na přední sklo a šel škrábat. Po nějaké době to u spolujezdce začínalo tát, ale u řidiče ani prd. Až když jsem se pak rozjel, začalo to foukat teplý i u řidiče.
Auto jinak drží teplotu bez problému, motor se taky ohřívá normálně...
Víte někdo, co by s tím mohlo být?
Díky.