Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Co kvalitnějšího než Leamförder??

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#1 Příspěvek od EdyBoyS »

Kupoval jsem na svoji E39 530d facelift novou nápravu komplet od Leamforder. Sada obsahovala: 2x horní rameno, 2x spodní rameno, 2x čep řízení včetně axiálních táhel a 2x stabilizační tyčky. Montáž v BMW.
Ujeto cca 15tis km a už něco mlátí.. Na dálnicích ok, ale ve městě hlavně na kostkách nebo dírách se občas ozve dutá rána... Horní uložení nové, geometrie dělaná, ložiska obě nové fag i s nábojem a kotouče i desky taky nové... Jediné co jsem neměnil jsou tlumiče, ale ty netečou a auto se nehoupe tak by měly být ok...

Co meyle hd nebo febi?? Je to lepší nebo horší než leamforder??
A jaký vliv mají na tuhle nápravu kola 8,5"x18 s gumou 245/40?? To ta náprava opravdu vydrží jen 15 tis km na takových kolech??

A co silentbloky strongflex do ramen? Taky nepomůže?
Nebo koupit nśpravu z M5?? Fakt už nevím, jak zdokonalit výdrž aniž bych obouval gumu 205/55 R17.....
vlado42
Registrovaný
Příspěvky: 128
Registrován: úte 17.08.2010 00:00

#2 Příspěvek od vlado42 »

EdyBoyS píše:Kupoval jsem na svoji E39 530d facelift novou nápravu komplet od Leamforder. Sada obsahovala: 2x horní rameno, 2x spodní rameno, 2x čep řízení včetně axiálních táhel a 2x stabilizační tyčky. Montáž v BMW.
Ujeto cca 15tis km a už něco mlátí.. Na dálnicích ok, ale ve městě hlavně na kostkách nebo dírách se občas ozve dutá rána... Horní uložení nové, geometrie dělaná, ložiska obě nové fag i s nábojem a kotouče i desky taky nové... Jediné co jsem neměnil jsou tlumiče, ale ty netečou a auto se nehoupe tak by měly být ok...

Co meyle hd nebo febi?? Je to lepší nebo horší než leamforder??
A jaký vliv mají na tuhle nápravu kola 8,5"x18 s gumou 245/40?? To ta náprava opravdu vydrží jen 15 tis km na takových kolech??

A co silentbloky strongflex do ramen? Taky nepomůže?
Nebo koupit nśpravu z M5?? Fakt už nevím, jak zdokonalit výdrž aniž bych obouval gumu 205/55 R17.....

Myslim že nic něž LMI lepší není. Meyle HD nekdo piše , že supr a někdo nadáva že tragedie je to asi spíš kus od kusu. Další důležitá věc je jak ten člověk ty ramená montoval a utahoval. Ty ramená by se měla utahovat když je auto na kolech jinak se ten silenblok zničí a přesně jak píšeš za 15tis můžeš znovu na výměnu.
_milan_
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: sob 25.12.2010 01:00
Bydliště: HRUŠOVANY

#3 Příspěvek od _milan_ »

jestli nemlátí čepy tak přelisovat silenty , na e60 ani e90 které mají "stejné" nápravy jsem na to za rok ( 30-40tisic km) nehrábl na 19" .. pokud jsou čepy ko tak nové ramena :lol:
Soptiiik
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 25.02.2007 01:00

#4 Příspěvek od Soptiiik »

A nebo tam klepe něco uplně jiného. Nevěřím že Leamforder po 15 kleknul (i když nějaký zmetek se oběvit muže)
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#5 Příspěvek od EdyBoyS »

budu to muset hodit na zvedák a podívat se...
zmetek to asi nebude, protože beru díly přímo z německa, takže pochybuju, že bych koupil nějakou přebalenou čínu...

Jak to montovali opravdu nevím, akorát já si pak dotahoval jen jedno rameno, protože bylo asi po týdnu úplně volné... takže to asi posrali oni.. ale od té doby byl klid, začalo to až cca po 15 tis km. taky se mi to zdá divné
Soptiiik
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 25.02.2007 01:00

#6 Příspěvek od Soptiiik »

Ty vole cože sis? Kdo to prosímtě dělal? 8O Nemáš tím pádem zase něco volné? Překontroloval sis všechno ?
Cert
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: čtv 22.01.2009 01:00
Bydliště: Žďár n/Sáz

#7 Příspěvek od Cert »

a měnil jsi i uložení stabilizátoru- gumové lágry? Jen tyčky nestačí a často to pak zní nějak takto: trrrn---trrrn :wink:
chip
Registrovaný
Příspěvky: 393
Registrován: pát 06.01.2006 01:00

#8 Příspěvek od chip »

Origo BMW jsou určitě lepší než LMI, většinou vydrží 100k+ km. Jakmile se začne na podvozek cpát febi, meyle, lmi, ... tak se rozjede nekonečná vyměňovačka nějakých dílů, ale když to někomu za to stojí....
Soptiiik
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 25.02.2007 01:00

#9 Příspěvek od Soptiiik »

Jenže origo by měl být LMI otázka je jak je to s kvalitou pro nové vozy a pro druhovýrobu ale nemyslím si že by to dělali z jiných materialů. Každopádně po 15000 to odejít nemuže to je nesmysl
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#10 Příspěvek od EdyBoyS »

No dělal mi to přímo automechanik co pracuje v BMW.. Volné není nic, vše jsem dotáhnul... Ale něco dělá duté rány tak možná siláče na velkym stabilizátoru nebo fakt nevim
Btw origo bmw na e39 prý nevydrží tolik co leamforder, protože leamforder má ty ramena zesílené aby víc vydržely... Kdesi o tom psali článek
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#11 Příspěvek od Teddy »

Taky jsem se pořád babral s občasnym klepnutím od předku. Pak jsem to na chvilku pustil z hlavy a teď se ukázalo, že mam vůli v převodovce řízení. To občasný klepnutí je právě z tý převodovky. Dělalo to jen na kostkách.

Neříkám, že to je ono, navíc v E39 byly hřebeny ještě kvalitní, ale zkontrolovat to můžeš.
wehrwolf
Registrovaný
Příspěvky: 170
Registrován: sob 26.04.2014 00:00

#12 Příspěvek od wehrwolf »

EdyBoyS píše:No dělal mi to přímo automechanik co pracuje v BMW.. Volné není nic, vše jsem dotáhnul... Ale něco dělá duté rány tak možná siláče na velkym stabilizátoru nebo fakt nevim
Btw origo bmw na e39 prý nevydrží tolik co leamforder, protože leamforder má ty ramena zesílené aby víc vydržely... Kdesi o tom psali článek



Zdarec,...no já měnil komplet zadní ramena při 305 tis.,a to tam byly origo BMW,...dal jsem tam Moog,tak jsem zvěavej,jak dlouho to vydrží.Teď mám 323 tis. a přední ramena,samozřejmě mimo kosti stabilizátoru jsou všechna ještě origo,manžety kuláčů ok a zatím nemlátí.Na levé straně jsem před 2 lety měnil jedno to dlouhé kvůli utrženému silentbloku,...má najeto cca 40 tis a kuláč už je slyšet :-(. No jinak se zkus podívat na to dotažení,pokud to někdo dělal v nezatíženém stavu,tak se ty silentbloky rychle urvou a zkurví.Stačí pojízdný hyd. hever,a kolo opatrně přizvednout.
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#13 Příspěvek od EdyBoyS »

díky za rady, mrknu na to
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00

#14 Příspěvek od horan »

U me taky prevodka rizeni. Zrovna dnes probehla vymena.
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#15 Příspěvek od all »

přesně, měl jsem podobnej problém a dělalo mi to řízení, dal se repas a mám po problému.
matrose
Registrovaný
Příspěvky: 173
Registrován: sob 20.10.2007 00:00
Bydliště: jak kdy
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od matrose »

mam to stejný...uplne nova mayle hd ramena+tlumice+kotouce a když jedu po kostkách tak na pp kole ze ozyvaji razy. když jsou povytocena kola tak ještě raznejší... asi teda hreben,u E46 coupe jsem ho delal,ale tam nic nebouchalo,tam byla spis vule a když jsem delal volantem při vypnutym motoru-doprava doleva,tak boucháni. U e39 nic nebouchá. ale je pravda ze když jedu dalnici tak auto jako by jemne plave diky vuli v rizení,tak pujde repas jako u E46. Tam jsem tenkrat vymenil hreben,tlumice,ramena,ulození... a to bylo autíčko zase,nesrovnatelný rozdíl...
mechos mi rikal ze muzem ještě vyzkoušet aby byla jistota ze to mlati hreben-pritahnout jemne hreben...no nevím-)
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#17 Příspěvek od EdyBoyS »

a na kolik ten repas vyjde a jak dlouho to trvá?
mario2503
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: ned 14.12.2014 01:00

#18 Příspěvek od mario2503 »

Ahoj,jak to tak sleduju,tak kvalita dílů určená do prvovýroby je až o 30% lepší,než to co jde do neznačkových prodejen,ať to je lemfo nebo meyle,a to prosím na žádost automobilek,to vím docela jistě....howgh
Odpovědět