Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Co kvalitnějšího než Leamförder??
Kupoval jsem na svoji E39 530d facelift novou nápravu komplet od Leamforder. Sada obsahovala: 2x horní rameno, 2x spodní rameno, 2x čep řízení včetně axiálních táhel a 2x stabilizační tyčky. Montáž v BMW.
Ujeto cca 15tis km a už něco mlátí.. Na dálnicích ok, ale ve městě hlavně na kostkách nebo dírách se občas ozve dutá rána... Horní uložení nové, geometrie dělaná, ložiska obě nové fag i s nábojem a kotouče i desky taky nové... Jediné co jsem neměnil jsou tlumiče, ale ty netečou a auto se nehoupe tak by měly být ok...
Co meyle hd nebo febi?? Je to lepší nebo horší než leamforder??
A jaký vliv mají na tuhle nápravu kola 8,5"x18 s gumou 245/40?? To ta náprava opravdu vydrží jen 15 tis km na takových kolech??
A co silentbloky strongflex do ramen? Taky nepomůže?
Nebo koupit nśpravu z M5?? Fakt už nevím, jak zdokonalit výdrž aniž bych obouval gumu 205/55 R17.....
Ujeto cca 15tis km a už něco mlátí.. Na dálnicích ok, ale ve městě hlavně na kostkách nebo dírách se občas ozve dutá rána... Horní uložení nové, geometrie dělaná, ložiska obě nové fag i s nábojem a kotouče i desky taky nové... Jediné co jsem neměnil jsou tlumiče, ale ty netečou a auto se nehoupe tak by měly být ok...
Co meyle hd nebo febi?? Je to lepší nebo horší než leamforder??
A jaký vliv mají na tuhle nápravu kola 8,5"x18 s gumou 245/40?? To ta náprava opravdu vydrží jen 15 tis km na takových kolech??
A co silentbloky strongflex do ramen? Taky nepomůže?
Nebo koupit nśpravu z M5?? Fakt už nevím, jak zdokonalit výdrž aniž bych obouval gumu 205/55 R17.....
EdyBoyS píše:Kupoval jsem na svoji E39 530d facelift novou nápravu komplet od Leamforder. Sada obsahovala: 2x horní rameno, 2x spodní rameno, 2x čep řízení včetně axiálních táhel a 2x stabilizační tyčky. Montáž v BMW.
Ujeto cca 15tis km a už něco mlátí.. Na dálnicích ok, ale ve městě hlavně na kostkách nebo dírách se občas ozve dutá rána... Horní uložení nové, geometrie dělaná, ložiska obě nové fag i s nábojem a kotouče i desky taky nové... Jediné co jsem neměnil jsou tlumiče, ale ty netečou a auto se nehoupe tak by měly být ok...
Co meyle hd nebo febi?? Je to lepší nebo horší než leamforder??
A jaký vliv mají na tuhle nápravu kola 8,5"x18 s gumou 245/40?? To ta náprava opravdu vydrží jen 15 tis km na takových kolech??
A co silentbloky strongflex do ramen? Taky nepomůže?
Nebo koupit nśpravu z M5?? Fakt už nevím, jak zdokonalit výdrž aniž bych obouval gumu 205/55 R17.....
Myslim že nic něž LMI lepší není. Meyle HD nekdo piše , že supr a někdo nadáva že tragedie je to asi spíš kus od kusu. Další důležitá věc je jak ten člověk ty ramená montoval a utahoval. Ty ramená by se měla utahovat když je auto na kolech jinak se ten silenblok zničí a přesně jak píšeš za 15tis můžeš znovu na výměnu.
budu to muset hodit na zvedák a podívat se...
zmetek to asi nebude, protože beru díly přímo z německa, takže pochybuju, že bych koupil nějakou přebalenou čínu...
Jak to montovali opravdu nevím, akorát já si pak dotahoval jen jedno rameno, protože bylo asi po týdnu úplně volné... takže to asi posrali oni.. ale od té doby byl klid, začalo to až cca po 15 tis km. taky se mi to zdá divné
zmetek to asi nebude, protože beru díly přímo z německa, takže pochybuju, že bych koupil nějakou přebalenou čínu...
Jak to montovali opravdu nevím, akorát já si pak dotahoval jen jedno rameno, protože bylo asi po týdnu úplně volné... takže to asi posrali oni.. ale od té doby byl klid, začalo to až cca po 15 tis km. taky se mi to zdá divné
No dělal mi to přímo automechanik co pracuje v BMW.. Volné není nic, vše jsem dotáhnul... Ale něco dělá duté rány tak možná siláče na velkym stabilizátoru nebo fakt nevim
Btw origo bmw na e39 prý nevydrží tolik co leamforder, protože leamforder má ty ramena zesílené aby víc vydržely... Kdesi o tom psali článek
Btw origo bmw na e39 prý nevydrží tolik co leamforder, protože leamforder má ty ramena zesílené aby víc vydržely... Kdesi o tom psali článek
Taky jsem se pořád babral s občasnym klepnutím od předku. Pak jsem to na chvilku pustil z hlavy a teď se ukázalo, že mam vůli v převodovce řízení. To občasný klepnutí je právě z tý převodovky. Dělalo to jen na kostkách.
Neříkám, že to je ono, navíc v E39 byly hřebeny ještě kvalitní, ale zkontrolovat to můžeš.
Neříkám, že to je ono, navíc v E39 byly hřebeny ještě kvalitní, ale zkontrolovat to můžeš.
EdyBoyS píše:No dělal mi to přímo automechanik co pracuje v BMW.. Volné není nic, vše jsem dotáhnul... Ale něco dělá duté rány tak možná siláče na velkym stabilizátoru nebo fakt nevim
Btw origo bmw na e39 prý nevydrží tolik co leamforder, protože leamforder má ty ramena zesílené aby víc vydržely... Kdesi o tom psali článek
Zdarec,...no já měnil komplet zadní ramena při 305 tis.,a to tam byly origo BMW,...dal jsem tam Moog,tak jsem zvěavej,jak dlouho to vydrží.Teď mám 323 tis. a přední ramena,samozřejmě mimo kosti stabilizátoru jsou všechna ještě origo,manžety kuláčů ok a zatím nemlátí.Na levé straně jsem před 2 lety měnil jedno to dlouhé kvůli utrženému silentbloku,...má najeto cca 40 tis a kuláč už je slyšet

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 173
- Registrován: sob 20.10.2007 00:00
- Bydliště: jak kdy
- Kontaktovat uživatele:
mam to stejný...uplne nova mayle hd ramena+tlumice+kotouce a když jedu po kostkách tak na pp kole ze ozyvaji razy. když jsou povytocena kola tak ještě raznejší... asi teda hreben,u E46 coupe jsem ho delal,ale tam nic nebouchalo,tam byla spis vule a když jsem delal volantem při vypnutym motoru-doprava doleva,tak boucháni. U e39 nic nebouchá. ale je pravda ze když jedu dalnici tak auto jako by jemne plave diky vuli v rizení,tak pujde repas jako u E46. Tam jsem tenkrat vymenil hreben,tlumice,ramena,ulození... a to bylo autíčko zase,nesrovnatelný rozdíl...
mechos mi rikal ze muzem ještě vyzkoušet aby byla jistota ze to mlati hreben-pritahnout jemne hreben...no nevím-)
mechos mi rikal ze muzem ještě vyzkoušet aby byla jistota ze to mlati hreben-pritahnout jemne hreben...no nevím-)