Nechapu, proc kazdy u e60 radi nebrat prvni rocniky. Pritom u nejrozsirenejsi a nejvyhledavanejsi motorizace 30d se jedna prave o nejspolehlivejsi verze - posledni R6 s litinovym blokem, i tovarni verze bez DPF atd... benzin to same, R6 bez primeho vstriku, temer bezporuchove motory, navic moznost namontovat LPG.
tezko radit co ? Taky zalezi na penezich a co se ti namane zrovna..
Ja sem jak slepej k houslim prisel temer pred rokem k E61 z roku 2008 po faceliftu. Ma najeto 342.xxx km a krom prevodovky ma puvodni vse a vse dobre funguje (krom teda termostatú, ktery resim v jinym topicu). Auto koupeny v CZ a vzdy zrejme dobre udrzovany..
jinak u e60/61 odchází hodně CCC stojí to 20tis vč dph u BMW.
Nebo se opravují za 400euro tady někdo na klubu. Docela drahá sranda.
Nevím zda všechny ročníky ale 03-04 a 05 určitě. U novějších netuším.
Takže já osobně bych volil co nejnovější model 2007- a idea mít benzín pak odpadne plno problému s desítkami serepetičkami co má nafta.
Rocnik 03,04, co se tyce 3,0d je nejpovedenejsi nafta od BMW, od 05 kdy byl nhrazen jinym blokem se zacal srat, takze ja bych se roku 03,04 vubec nebal
wenk2 píše:Rocnik 03,04, co se tyce 3,0d je nejpovedenejsi nafta od BMW, od 05 kdy byl nhrazen jinym blokem se zacal srat, takze ja bych se roku 03,04 vubec nebal
A jsou tam nejake rozdily v motorech (cislo nebo tak neco?) nebo celkove 3.0 v techto rocnicich jsou ok?
Filozof píše:jinak u e60/61 odchází hodně CCC stojí to 20tis vč dph u BMW. Nebo se opravují za 400euro tady někdo na klubu. Docela drahá sranda.
Nevím zda všechny ročníky ale 03-04 a 05 určitě. U novějších netuším. Takže já osobně bych volil co nejnovější model 2007- a idea mít benzín pak odpadne plno problému s desítkami serepetičkami co má nafta.
Motory a převodovky jsou držáky pokud mají péči.
A jak se chova benzin v těchto letech ? 2003/04/05
taky bych šel do LPG…
A taky bych určitě chtěl rok aspon 07, ale zatim na to nejsou penize, něco se pokazilo a pravě ta čast šla do větru takže tak no
Tak přímovstřik benzín >07 do LPG moc nejde, což mě překvapuje jako doporučení od vícenásobnýho LPG majitele. Spotřeba u N53B30 za 7l je dost utopie a vymyšlenej laboratorní údaj. Dle spritu se mě jeví, že žerou úplně stejně jak předchůdci.
Totic diky za rady…
Šel bych do benzinu když se něco sežene, což je hodně složity…
Spiše to vidim na tu naftu, protože itak nemohu nic sehnat (nechapu jak kdyby se ted vyprodaly všechny e60)
Mužeš ještě něco poradit u nafty?
Když něco najdu, tak určitě zajedu někam to auto napichnout aby se na něj podivali…A na co tak nejduležitějšího si mam dat pozor? Ted pravě nevim, jestli někdo bude mit čas si semnou zajet podivat na auto, tak abych věděl na co se divat opřipadě co by měli zkontrolovat v servise…
Protože kamarad ted našel pro sebe pěkny kousek, ale po napichnuti na PC tam vylezlo hodně stočenych km…
A další - třeba někdo doporučite kde ještě hledat auto - bazos,sbazar,sauto,sportovnivozy….? Na bazary moc nekoukam…
těch 400 tis. má 8 z 10 prodávaných pětic v týhle motorizaci. Jen jim to holt nesvítí na tachu. Mě se akorát na první pohled jen nelíbí ta příšerná barva zadního nárazníku. Ostatní části nejsou vidět, jak je to chytře nafocený.
Taky to HF je příšerný. Co je s originálem? No a konečně je otázkou co je pod tou folií na střeše (snad to je folie, jinak je to na přesdržku)