Sháním e39 540i touring v manuálu, za celej rok jsem viděl v čechách ke koupi jenom 3 kousky, tak mě zajímá, co je to zač. Podle těch nárazníků až na zem cosi tuším , ale radši bych si tenhle dojem nechal potvrdit/vyvrátit od někoho, kdo ho zná.
Dík
Ale je třeba to brát tak že 540 v Touru a navíc v manualu je jako šafránu a kdo hledá vyloženě tuhle kombinaci tak na výběr moc nemá. Určitě bych to omrkl a pokud je to po technické stránce relativně ok tak bych se pokusil majitele sklepat co nejvíc to pujde a pak tomu vrátit sériový vzhled.Otázka je co všechno tam tím tuzingem dojebal a kolik to bude ve výsledku stát.
Pokud je kastle a motorově ok tak už zase není velký problém dát M nárazníky které bych tam já osobně dal. Samozdřejmě lepší kola a bude to sakra rozdíl.
no reknu to jeste jednou - snizenej podvozek se samozrejme da vymenit za seriovej... ale pokud to auto na tom podvozku jezdi prilis dlouho, tak bude vymlacenej, hlucnej a i kdyz se to hodi do serie, nebude to pevny tak jak clovek od BMW ocekava.. proste snizenej podvozek degraduje ostatni pruzny casti a pokud to chcete vsechno menit, tak prosim
Tak ono to není jenom o podvozku veškeré gumové části podvozku se při nájezdech a letech co tyhle auta mají prostě opotřebí změkne a pak už to nefunguje jak má i když tomu na první pohled nic není viz velké siláče v zadní nápravnici atd. Ale tvrdý podvozek dokáže hlavně spolehlivě rozmrdat a rozvarzat interier atd.
Prostě bych se na to auto zajel podívat projed se pořádně odskoušet a pokud bude motoricky ok bude to řadit a nebude to schnilé tak bych to za 70 vzal Je to M62 bez vanosu v manualu takže základ na bezdnou díru na požírání peněz je to slušné
Pokud myslíš jenom to abys to dostal zpátky nahoru tak předek
-Tlumič Sachs cca 1700-4500/ks (záleží na značce)
-Horní uložení cca 700/ks
-Prachovka + doraz cca 300/ks
-Pera bych zvolil asi originál použité
Zadní náprava ta závisí na tom jak je to snížené jestli jenom na měchách což moc nepředpokládám a nebo spíš jsou měchy off a v tom případě máš možnost tam pouze strčit origo pera a tlumiče což je tvrdé jak prase a nebo tam vrátit měchy kompresor vedení vzduchu kabeláž atd záleží co tam všechno zustalo.
-
Ja nejak nechapu co resite na podvozku, predek je evidentne origo, kdyby to bylo snizeny, tak neuvidis hranu pneu za blatnikem a pokud to je trochu dole treba pruzinama, tak se daji za par stovek sehnat origa a zadek je na vzduchu, takze vyska je jen otazkou hrani si s diagnostikou..
Pokud chce nekdo resit co stoji nove tlumice, ulozeni, prachovky atd., tak asi bude delat na aute vse nove a je pak jedno co to stoji, protoze to u stareho auta nikdy nekonci a casem te to sezere nez pochopis, ze se stareho auta nove neudelas
Taky se divím co se tady stále řeší ten podvozek.Jde vidět že to vypadá opticky hodně nízko díky těm podspoilerům které na autě jsou.Pokud tě to auto zajímá tak volej majiteli a zjisti podrobnosti přímo od něj.Taky se může stát než se rozhoupeš že bude v pr....