Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

DDE kontrolka -> e39 530d 135kw

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
badbear
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: pát 14.06.2013 00:00
Bydliště: Praha / Bochov

#1 Příspěvek od badbear »

Ahoj,
mam e39 530d 135kw a sviti mi DDE kontrolka. Diagnostika mi pise dva kody:

1) 1190 - Ridici ventil tlaku rozdelovaci palivove lesty
2) 1612 - Neznamy chybovy kod :/

Vedel by prosim nekdo co s tim? Dekuji moc.
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od milo »

jede to normalne? mozna cerpadlo pod ridicem nedava dostatecny tlak.
badbear
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: pát 14.06.2013 00:00
Bydliště: Praha / Bochov

#3 Příspěvek od badbear »

Obcas se stane, ze okolo 3 tisic na vice jak pul plynu, ztrati vykon a behem cca 3s zase ok.

Ted se malokdy jeste stane (po vymene cidla vacky/klikovky) nad cca 3000 otacek, hlavne pri brzdeni motorem, se potom stane, ze pri pridani plynu mezi 1500-2200 ma motor jiny zvuk (roztelovane ventyly, nevim jak to presne popsat) a na volnobeh se auto klepe. Vypnu/zapnu je to zase ok. Pred vymenou cidel to delal temer porad. Ted jen obcas.

Je pravdou, ze se mi cca 2x stalo, pri zapnuti klicku, pod ridicem sel divny, celkem i neprijemny zvuk.
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#4 Příspěvek od Foldas »

Zkoušel jsi live data jak se chová tlak paliva na středotlaku a na railu?
badbear
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: pát 14.06.2013 00:00
Bydliště: Praha / Bochov

#5 Příspěvek od badbear »

Ahoj, nezkousel, zkusim se domluvit z mechanikem, aby se mi na to podival. Diky za tip.
Uživatelský avatar
shadou
Registrovaný
Příspěvky: 781
Registrován: ned 25.11.2007 01:00
Bydliště: Kolín 3
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od shadou »

badbear píše:Ahoj,
mam e39 530d 135kw a sviti mi DDE kontrolka. Diagnostika mi pise dva kody:

1) 1190 - Ridici ventil tlaku rozdelovaci palivove lesty
2) 1612 - Neznamy chybovy kod :/

Vedel by prosim nekdo co s tim? Dekuji moc.


obě hlášení jsou o špatném dávkování paliva. Třeba se pletu, ale zdá se mi že ti do válců jde špatná směs, Lambda protestuje, řídící jednotka koriguje co to jde a pak odpojí vstřik a jde to tak pořád dokola.
Horší bude najít příčinu.
Začni u vstřiků- Live data, korekce,...
můžeš překontrolovat podtlak, tlak paliva před vstřikama.
Tam toho je prostě moc
BMW je vždy srdeční záležitost -takovej velkej kardiostimulátor !

Obrázek
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od milo »

badbear píše:Obcas se stane, ze okolo 3 tisic na vice jak pul plynu, ztrati vykon a behem cca 3s zase ok.

Ted se malokdy jeste stane (po vymene cidla vacky/klikovky) nad cca 3000 otacek, hlavne pri brzdeni motorem, se potom stane, ze pri pridani plynu mezi 1500-2200 ma motor jiny zvuk (roztelovane ventyly, nevim jak to presne popsat) a na volnobeh se auto klepe. Vypnu/zapnu je to zase ok. Pred vymenou cidel to delal temer porad. Ted jen obcas.

Je pravdou, ze se mi cca 2x stalo, pri zapnuti klicku, pod ridicem sel divny, celkem i neprijemny zvuk.


podle toho, co popisujes, je to urcite stredotlake cerpadlo pod ridicem. a kup original pierburg, neoriginal mi vydrzel rok a nedojel jsem s nim potom ani k mechanikovi pro nove, jak mi rychle odeslo :-( kdyz odchazi, chova se to presne jak popisujes
sklenus
Registrovaný
Příspěvky: 180
Registrován: ned 19.12.2010 01:00
Bydliště: Brno/SR

#8 Příspěvek od sklenus »

ako píšu chalani, čerpadlo pod šoférom, dá sa ale otestovať
na diagnostike ti ukáže hodnotu tlaku paliva v palivovom filtry cca 4 bary, ked to zmeriaš napriamo manometrom na výstupe čerpadla, malo by natlačiť až k 8mim barom, ešte si skontroluj či máš nad 15 litrov nafty v nádrži a funguje ti prečerpávačka na pravej strane nádrže, pokiaľ nefunguje, to stredotlaké si natiahne občas vzduch a motoru to zrovna neprospieva, a už vobec nie tým čerpadlám
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#9 Příspěvek od Foldas »

8 baru tam budeš mít jenom když ucpeš výstup z čerpadla. v dnešní době kdy ma diagnostiku každý druhý v ulici a někteří stím i umí dělat je to jediná možnost jak hledat tyhle závady. Doba pokus omyl už je dávno pryč
badbear
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: pát 14.06.2013 00:00
Bydliště: Praha / Bochov

#10 Příspěvek od badbear »

Mechanik zatim na me nemel cas, dneska jsem sehnal INPU, rozchodil ji, sehnal kabel, ale redukci jsem zapomnel v praci. Tak to jiz snad zitra poradne zmerim.
DaweTDS
Registrovaný
Příspěvky: 705
Registrován: sob 10.11.2012 01:00
Bydliště: Šumperk

#11 Příspěvek od DaweTDS »

shadou píše:
badbear píše:Ahoj,
mam e39 530d 135kw a sviti mi DDE kontrolka. Diagnostika mi pise dva kody:

1) 1190 - Ridici ventil tlaku rozdelovaci palivove lesty
2) 1612 - Neznamy chybovy kod :/

Vedel by prosim nekdo co s tim? Dekuji moc.


obě hlášení jsou o špatném dávkování paliva. Třeba se pletu, ale zdá se mi že ti do válců jde špatná směs, Lambda protestuje, řídící jednotka koriguje co to jde a pak odpojí vstřik a jde to tak pořád dokola.
Horší bude najít příčinu.
Začni u vstřiků- Live data, korekce,...
můžeš překontrolovat podtlak, tlak paliva před vstřikama.
Tam toho je prostě moc

E39 530d 135kw lambdu nemá.
Odpovědět