Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
DDE kontrolka -> e39 530d 135kw
Obcas se stane, ze okolo 3 tisic na vice jak pul plynu, ztrati vykon a behem cca 3s zase ok.
Ted se malokdy jeste stane (po vymene cidla vacky/klikovky) nad cca 3000 otacek, hlavne pri brzdeni motorem, se potom stane, ze pri pridani plynu mezi 1500-2200 ma motor jiny zvuk (roztelovane ventyly, nevim jak to presne popsat) a na volnobeh se auto klepe. Vypnu/zapnu je to zase ok. Pred vymenou cidel to delal temer porad. Ted jen obcas.
Je pravdou, ze se mi cca 2x stalo, pri zapnuti klicku, pod ridicem sel divny, celkem i neprijemny zvuk.
Ted se malokdy jeste stane (po vymene cidla vacky/klikovky) nad cca 3000 otacek, hlavne pri brzdeni motorem, se potom stane, ze pri pridani plynu mezi 1500-2200 ma motor jiny zvuk (roztelovane ventyly, nevim jak to presne popsat) a na volnobeh se auto klepe. Vypnu/zapnu je to zase ok. Pred vymenou cidel to delal temer porad. Ted jen obcas.
Je pravdou, ze se mi cca 2x stalo, pri zapnuti klicku, pod ridicem sel divny, celkem i neprijemny zvuk.
- shadou
- Registrovaný
- Příspěvky: 781
- Registrován: ned 25.11.2007 01:00
- Bydliště: Kolín 3
- Kontaktovat uživatele:
badbear píše:Ahoj,
mam e39 530d 135kw a sviti mi DDE kontrolka. Diagnostika mi pise dva kody:
1) 1190 - Ridici ventil tlaku rozdelovaci palivove lesty
2) 1612 - Neznamy chybovy kod :/
Vedel by prosim nekdo co s tim? Dekuji moc.
obě hlášení jsou o špatném dávkování paliva. Třeba se pletu, ale zdá se mi že ti do válců jde špatná směs, Lambda protestuje, řídící jednotka koriguje co to jde a pak odpojí vstřik a jde to tak pořád dokola.
Horší bude najít příčinu.
Začni u vstřiků- Live data, korekce,...
můžeš překontrolovat podtlak, tlak paliva před vstřikama.
Tam toho je prostě moc
BMW je vždy srdeční záležitost -takovej velkej kardiostimulátor !


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1458
- Registrován: pát 23.05.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
badbear píše:Obcas se stane, ze okolo 3 tisic na vice jak pul plynu, ztrati vykon a behem cca 3s zase ok.
Ted se malokdy jeste stane (po vymene cidla vacky/klikovky) nad cca 3000 otacek, hlavne pri brzdeni motorem, se potom stane, ze pri pridani plynu mezi 1500-2200 ma motor jiny zvuk (roztelovane ventyly, nevim jak to presne popsat) a na volnobeh se auto klepe. Vypnu/zapnu je to zase ok. Pred vymenou cidel to delal temer porad. Ted jen obcas.
Je pravdou, ze se mi cca 2x stalo, pri zapnuti klicku, pod ridicem sel divny, celkem i neprijemny zvuk.
podle toho, co popisujes, je to urcite stredotlake cerpadlo pod ridicem. a kup original pierburg, neoriginal mi vydrzel rok a nedojel jsem s nim potom ani k mechanikovi pro nove, jak mi rychle odeslo

ako píšu chalani, čerpadlo pod šoférom, dá sa ale otestovať
na diagnostike ti ukáže hodnotu tlaku paliva v palivovom filtry cca 4 bary, ked to zmeriaš napriamo manometrom na výstupe čerpadla, malo by natlačiť až k 8mim barom, ešte si skontroluj či máš nad 15 litrov nafty v nádrži a funguje ti prečerpávačka na pravej strane nádrže, pokiaľ nefunguje, to stredotlaké si natiahne občas vzduch a motoru to zrovna neprospieva, a už vobec nie tým čerpadlám
na diagnostike ti ukáže hodnotu tlaku paliva v palivovom filtry cca 4 bary, ked to zmeriaš napriamo manometrom na výstupe čerpadla, malo by natlačiť až k 8mim barom, ešte si skontroluj či máš nad 15 litrov nafty v nádrži a funguje ti prečerpávačka na pravej strane nádrže, pokiaľ nefunguje, to stredotlaké si natiahne občas vzduch a motoru to zrovna neprospieva, a už vobec nie tým čerpadlám
shadou píše:badbear píše:Ahoj,
mam e39 530d 135kw a sviti mi DDE kontrolka. Diagnostika mi pise dva kody:
1) 1190 - Ridici ventil tlaku rozdelovaci palivove lesty
2) 1612 - Neznamy chybovy kod :/
Vedel by prosim nekdo co s tim? Dekuji moc.
obě hlášení jsou o špatném dávkování paliva. Třeba se pletu, ale zdá se mi že ti do válců jde špatná směs, Lambda protestuje, řídící jednotka koriguje co to jde a pak odpojí vstřik a jde to tak pořád dokola.
Horší bude najít příčinu.
Začni u vstřiků- Live data, korekce,...
můžeš překontrolovat podtlak, tlak paliva před vstřikama.
Tam toho je prostě moc
E39 530d 135kw lambdu nemá.