Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Chyby e39,535i-180kw
Zdravím.Dnes jsem byl na diagnostice a vyplivlo mi to 3 chyby.Nevíte někdo,co ty chyby znamenají a co mám vyměnit?Auto se chová tak,že pokud je venku více jak -7 ,tak nastartuju a jak spadne sytič,tak nedrží volnoběh a musím auto držet pod plynem a třepe se to.Když se teplota dostane alespoň za modrou,tak je vše vpořádku a auto se chová tak,jak má.Dělá to tak každou zimu.Nezávisle na to jsem už měnil váhu vzduchu,těsnící "brýle" pod sáním-a tu membránu za sáním.
Porádí někdo?
Porádí někdo?
- Přílohy
-
- Uj_xXIZG7q6se9IIlBLpgkZE5J5jCeX9w0eYZfESaRAGc4cQebVjC7kMw9ZFGE_i4CTb7h4.jpg (22.58 KiB) Zobrazeno 1051 x
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Chyba 140 = termostat (nefunguje v něm vyhřívací tělísko)
Chyba 5 = celkem výmluvné, asi bych prvně zkontroloval vedení
Chyba 85 = ventil pumpy sekundárního vzduchu. Pumpa je před kolem v PP podběhu, od ní vede hadice k ventilu a ten je napojen k hlavě motoru. První odchází ten ventil a pak to bere s sebou pumpu.
Chyba 5 = celkem výmluvné, asi bych prvně zkontroloval vedení
Chyba 85 = ventil pumpy sekundárního vzduchu. Pumpa je před kolem v PP podběhu, od ní vede hadice k ventilu a ten je napojen k hlavě motoru. První odchází ten ventil a pak to bere s sebou pumpu.
Termostat jsem dával BEHR THERMOT-TRONIK a k tomu hned vodní pumpu Meyle.Ten problém mám už snad druhou zimu a diagnostiku jsem dělal až teď.Moc toho přes zimu nenajezdím,takže nevím,jak dlouho tam ty chyby můžu mít.Ale jak jsem říkal-to čerpadlo s termostatem jsem měnil v létě loňského roku.Zkusím smazat,ale nechce se mi věřit,že by se mi tím vyřešil problém s těma otáčkama
.

-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Zajímavé, že se ti tam objevují jenom tyhle chyby. Svíčky a cívky jsi kontroloval? U tohoto motoru je časté špatné těsnění pod víky ventilů (často kvůli separátoru oleje), pak se svíčky a fajfky cívek koupou v oleji.
Membránu jsi měnil jak? Dával jsi nové těsnění pod ten dekl? A co přední dekl s klapkou, přetěsňoval jsi?
Membránu jsi měnil jak? Dával jsi nové těsnění pod ten dekl? A co přední dekl s klapkou, přetěsňoval jsi?
Svíčky s cívkama jsem nekontroloval-to mě samého nenapadlo a ani mi to nikdo zatím nedoporučil
.Těsnění jsem měnil jenom ty "brýle" 4x těsnění, koleno sacího potrubí Victor Reinz.Jinak jsem měnil
http://www.profesionalni-autodily.cz/ve ... 66766.html
s hrozně špatným přístupem

http://www.profesionalni-autodily.cz/ve ... 66766.html
s hrozně špatným přístupem

Čidlo jsem měnil tohle.
http://www.granex.cz/autodily/vyhledava ... 4+810+0001
http://www.granex.cz/autodily/vyhledava ... 4+810+0001
Taky se připojím k tématu.. Taky mám M62TU (shodou okolností 3.5 jako BMW750 - dotaz na něj: Odkud jsi?)
Naprosto stejné symptomy jsem měl i já (a možná ještě mám, protože od posledního zásahu do motoru bylo dnes pro studený start poprvé pod nulou -1,5 a zatím zlepšení).
Souviset to může se spoustou věcí. Samozřejmě membrána a netěsnosti v sání jsou na prvním místě. Jediné, co mně ještě v tomto chybí jsou právě ty brýle, tedy 4 x dvoutěsnění.
Pak to taky může být ta "supervychytávka" pumpa vzduchu, která se aktivuje právě za studených teplot a fučí vzduch do výfuku. S tím počítá i lambda. Podle tvých chyb tam asi nějakej problém je. Může to být podtlakově ovládaný ventil, pumpa samotná nebo hadice. K tomuto mám dotaz na místní guru: Kdyby se ta cesta kudy teče vzduch do výfuku zaslepila a pumpa odstavila, dala by se řídící jednotka nastavit tak, aby s touto funkcí nepočítala? Tzn. nečekela by víc kyslíku na lambdě, když má fučet pumpa? Chyba v rejstříku by mě až tak nevadila. Katy tam stejně nemám a podle mně je to celé myšleno tak, aby se kat rychleji dostal do provozního stavu.
K těsnění pod sáním (brýle):
Kdybych je chtěl vyměnit, stačilo by odpojit benzínovou lištu a kabely k cívkám a celé to zvednout? Jak jsou potom uchycené vstříky? Jen nasunuté s tím okroužkem?
Co správné smazání adaptačních hodnot? Asi by se ta jednotka měla postupně donastavit, ale v případě odstranění nějaké netěsnosti to podle mě význam má..
Naprosto stejné symptomy jsem měl i já (a možná ještě mám, protože od posledního zásahu do motoru bylo dnes pro studený start poprvé pod nulou -1,5 a zatím zlepšení).
Souviset to může se spoustou věcí. Samozřejmě membrána a netěsnosti v sání jsou na prvním místě. Jediné, co mně ještě v tomto chybí jsou právě ty brýle, tedy 4 x dvoutěsnění.
Pak to taky může být ta "supervychytávka" pumpa vzduchu, která se aktivuje právě za studených teplot a fučí vzduch do výfuku. S tím počítá i lambda. Podle tvých chyb tam asi nějakej problém je. Může to být podtlakově ovládaný ventil, pumpa samotná nebo hadice. K tomuto mám dotaz na místní guru: Kdyby se ta cesta kudy teče vzduch do výfuku zaslepila a pumpa odstavila, dala by se řídící jednotka nastavit tak, aby s touto funkcí nepočítala? Tzn. nečekela by víc kyslíku na lambdě, když má fučet pumpa? Chyba v rejstříku by mě až tak nevadila. Katy tam stejně nemám a podle mně je to celé myšleno tak, aby se kat rychleji dostal do provozního stavu.
K těsnění pod sáním (brýle):
Kdybych je chtěl vyměnit, stačilo by odpojit benzínovou lištu a kabely k cívkám a celé to zvednout? Jak jsou potom uchycené vstříky? Jen nasunuté s tím okroužkem?
Co správné smazání adaptačních hodnot? Asi by se ta jednotka měla postupně donastavit, ale v případě odstranění nějaké netěsnosti to podle mě význam má..
Ahoj.Jsem z Ostravy.ty "brýle" jsem myslím měnil zbytečně-ikdyž nic není zbytečně,ale byl to před lety první typ,co mám udělat.Ikdyž jsem to prostříkával tím start sprayem a nijak to na otáčkách nebylo znát.Podle těch názorů to opravdu vidím na tu pumpu-ikdyž mi to napsalo "aktivace" ventilu sekundárního vzduchu,tak nejprve zkusím prohlédnout ty hadice v podběhu,jak mi poradil Fx.
Fx píše:Chyba 140 = termostat (nefunguje v něm vyhřívací tělísko)
Chyba 5 = celkem výmluvné, asi bych prvně zkontroloval vedení
Chyba 85 = ventil pumpy sekundárního vzduchu. Pumpa je před kolem v PP podběhu, od ní vede hadice k ventilu a ten je napojen k hlavě motoru. První odchází ten ventil a pak to bere s sebou pumpu.
Mohl bych Tě poprosit o poslání originálních čísel toho ventilu a té pumpy (popřípadě i těch hadic)? Hledám to na RealOEM a nemůžu to najít.
Jestli by jsi měl takovou možnost a chuť,tak můj vin je WBADN 21090 GR71595