Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e39 530D na prodej - a co dál?
Zdravím všechny příznivce značky a poprosím o názor.
V tuto chvíli mám e39 530D Touring, 1999, cca 380tis nalítáno.
Vzhledem ke změně práce už jej nebudu potřebovat a je na prodej.
A teď k té prosbě.
Doma teď přemýšlíme, jestli si necháme jen manželčino auto (A Classe), nebo co dál. Včera jsme se rozhodli, že to tak uděláme, ale pak jsme jeli e39 domů a to svezení a celkový komfort nám "Áčko" holt nenabídne. Také na dovolenou je to pro nás poněkud těsné. Takže zas přemýšlíme, že bychom prodali i "Áčko" a skočili do novějšího "bawora".
A zde bych Vás poprosil o názor, o radu. Všichni mi tvrdí, že slušná auta se dělala cca do r. 2004 a že pak se to už všechno šidilo. A že e39 je to "nej", co BMW vyrobilo.
Abych koupil nové BMW, na to mi kapsa nestačí - na krku hypoška a dvě malé děti, takže dám dohromady tak nějak dvě kila, plus mínus. Poradíte mi, po čem bych se měl podívat, co by tzv. "stálo za hřích" a jakému modelu se mám vyhnout?
Je tu ještě krajní varianta - koupit novou fábku v kombiku, což má nesporné výhody nového auta, ale jsem zmlsanej z báwa a bude-li alespoň nějaká vidina něčeho slušného za zmíněné peníze, raději bych zůstal věrný značce.
Díky za názory a konstruktivní rady.
Ještě více informací k nabízené e39:
- 530D Touring, 1999, cca 380 tis., automat (+ S a plně manuální režim)
- xenony, hagusy, BMW TV + navigace, orig sportovní sedadla
- automatická dvouzonová klima, na sklech tmavé folie 3M
- el. okna, zrcátka, dálk. centrál (dva klíče), dešťový senzor
- můj roční nájezd cca 20tis.
- 4 roky po generálce přední nápravy
- 3 roky po výměně napínacích kladek
- 2 roky po repasi turba
- 1 rok po repasi alternátoru
- půlrok nová pumpa (SKF?)
- loni opraveny tyčky v jednom světlometu. Druhou opravnou sadu mám připravenou a přidám ji k autu (ještě nebyla třeba)
- viskospojka, kotouče, destičky a další "drobnosti" ani nerozepisuji - viz další bod
- pravidelný servis, neznačkový, ale vše co potřebovalo opravu či výměnu , tak se dalo do kupy
- auto na zimácích Michelin (poslední sezona), na BMW elektronech
- k autu přidám další sadu BMW elektronů s letními gumami. dva ks Vredestein cca 5mm a dva ks loni nové Nankang
- já jsem neměl jedinou kolizi, ale majitel přede mnou lehce ťukl PP - pouze nárazník, blatník, v motorové části a náprava v pořádku. Opraveno ještě před tím, než jsem auto koupil
- v tuto chvíli je auto plně pojízdné (stále ho denně používám) s těmito vadami:
Vady:
- převodovka na pětce, při prudké akceleraci (typicky při předjíždění do kopce) podřadí na čtyřku a po chvilce spadne do nouzáku. Takhle jsem to před více jak pěti lety koupil, naučil se s tím jezdit a problémy nemám (nouzák tak 1x za měsíc-dva). Jinak neškube, tichounká, bez problémů. Po vypnutí klíčku a opětovném startu je zas vše OK.
- nefunguje nezávislé topení - s tím jsem to kupoval, ale jelikož mne to nevadilo, neřešil jsem opravu. Prý je problém někde v elektrice.
- nefunguje jeden PDC senzor - při zařazení zpátečky to píská - už neřeším
- zadní náprava je zralá na repasi (při seřízení geometrie je teď sice ještě v zeleném, ale "jestli se to ještě hne, už to nepůjde dál posunout a bude se to muset udělat" - neptejte se mne co, nerozumím tomu
- začínající koroze - spodní hrany dveří, sem tam roh blatníku - zatím jen puchýřky, žádné prorezliny. Patrné jen na zadních dveřích - ostatní jen při bližší prohlídce
To je asi vše, co mne napadlo. Další dotazy a případné foto na vyžádání.
Cena 40tis nebo nejvyšší nabídce.
V tuto chvíli mám e39 530D Touring, 1999, cca 380tis nalítáno.
Vzhledem ke změně práce už jej nebudu potřebovat a je na prodej.
A teď k té prosbě.
Doma teď přemýšlíme, jestli si necháme jen manželčino auto (A Classe), nebo co dál. Včera jsme se rozhodli, že to tak uděláme, ale pak jsme jeli e39 domů a to svezení a celkový komfort nám "Áčko" holt nenabídne. Také na dovolenou je to pro nás poněkud těsné. Takže zas přemýšlíme, že bychom prodali i "Áčko" a skočili do novějšího "bawora".
A zde bych Vás poprosil o názor, o radu. Všichni mi tvrdí, že slušná auta se dělala cca do r. 2004 a že pak se to už všechno šidilo. A že e39 je to "nej", co BMW vyrobilo.
Abych koupil nové BMW, na to mi kapsa nestačí - na krku hypoška a dvě malé děti, takže dám dohromady tak nějak dvě kila, plus mínus. Poradíte mi, po čem bych se měl podívat, co by tzv. "stálo za hřích" a jakému modelu se mám vyhnout?
Je tu ještě krajní varianta - koupit novou fábku v kombiku, což má nesporné výhody nového auta, ale jsem zmlsanej z báwa a bude-li alespoň nějaká vidina něčeho slušného za zmíněné peníze, raději bych zůstal věrný značce.
Díky za názory a konstruktivní rady.
Ještě více informací k nabízené e39:
- 530D Touring, 1999, cca 380 tis., automat (+ S a plně manuální režim)
- xenony, hagusy, BMW TV + navigace, orig sportovní sedadla
- automatická dvouzonová klima, na sklech tmavé folie 3M
- el. okna, zrcátka, dálk. centrál (dva klíče), dešťový senzor
- můj roční nájezd cca 20tis.
- 4 roky po generálce přední nápravy
- 3 roky po výměně napínacích kladek
- 2 roky po repasi turba
- 1 rok po repasi alternátoru
- půlrok nová pumpa (SKF?)
- loni opraveny tyčky v jednom světlometu. Druhou opravnou sadu mám připravenou a přidám ji k autu (ještě nebyla třeba)
- viskospojka, kotouče, destičky a další "drobnosti" ani nerozepisuji - viz další bod
- pravidelný servis, neznačkový, ale vše co potřebovalo opravu či výměnu , tak se dalo do kupy
- auto na zimácích Michelin (poslední sezona), na BMW elektronech
- k autu přidám další sadu BMW elektronů s letními gumami. dva ks Vredestein cca 5mm a dva ks loni nové Nankang
- já jsem neměl jedinou kolizi, ale majitel přede mnou lehce ťukl PP - pouze nárazník, blatník, v motorové části a náprava v pořádku. Opraveno ještě před tím, než jsem auto koupil
- v tuto chvíli je auto plně pojízdné (stále ho denně používám) s těmito vadami:
Vady:
- převodovka na pětce, při prudké akceleraci (typicky při předjíždění do kopce) podřadí na čtyřku a po chvilce spadne do nouzáku. Takhle jsem to před více jak pěti lety koupil, naučil se s tím jezdit a problémy nemám (nouzák tak 1x za měsíc-dva). Jinak neškube, tichounká, bez problémů. Po vypnutí klíčku a opětovném startu je zas vše OK.
- nefunguje nezávislé topení - s tím jsem to kupoval, ale jelikož mne to nevadilo, neřešil jsem opravu. Prý je problém někde v elektrice.
- nefunguje jeden PDC senzor - při zařazení zpátečky to píská - už neřeším
- zadní náprava je zralá na repasi (při seřízení geometrie je teď sice ještě v zeleném, ale "jestli se to ještě hne, už to nepůjde dál posunout a bude se to muset udělat" - neptejte se mne co, nerozumím tomu
- začínající koroze - spodní hrany dveří, sem tam roh blatníku - zatím jen puchýřky, žádné prorezliny. Patrné jen na zadních dveřích - ostatní jen při bližší prohlídce
To je asi vše, co mne napadlo. Další dotazy a případné foto na vyžádání.
Cena 40tis nebo nejvyšší nabídce.
Ja som rozmyslal rovnako. Predat a kupit si nieco novsie. Bohuzial po zvezeni sa v e60 530d 160kw aj 170kw som ostal doslova zhnuseny. Odhlucnenie diesla v kabine este horsie jak v e39, materiali uplne nieco otrasne osuchane start tlacidlo, idrive, plasty jak vo favorite riadenie sa mi tiez moc nepacilo oproti e39. Jedine pozytivum u e60 bolo premna viac miesta na sirku a novsie auto. Radsej som si nechal e39 a dokupil 3rocnu ochcavku.
No zas taková hitparáda ta E39 taky nebyla...S odhlučněním nemám problém, když jsem seděl v E39 530d a v mojí E60 530d, neslyším výrazný rozdíl. Ano strohejší palubovka mě nejdřív taky moc neoslovila, ale zvykl jsem si a teď se mi i líbí.Navíc měkčené plasty všude okolo-to opravdu ve Favoritu nenajdešhesoyam25 píše:Ja som rozmyslal rovnako. Predat a kupit si nieco novsie. Bohuzial po zvezeni sa v e60 530d 160kw aj 170kw som ostal doslova zhnuseny. Odhlucnenie diesla v kabine este horsie jak v e39, materiali uplne nieco otrasne osuchane start tlacidlo, idrive, plasty jak vo favorite riadenie sa mi tiez moc nepacilo oproti e39. Jedine pozytivum u e60 bolo premna viac miesta na sirku a novsie auto. Radsej som si nechal e39 a dokupil 3rocnu ochcavku.

Navíc v autě nic nevrže a nemlátí. Řazení přesné a řízení při správně seřízené geometrii je taky přesné, na tak těžké auto velice dobře ovladatelné...V origo komplet mpaketu i pěkné. Současná nová pětka se mě na pohled líbí více, i vnitřek je lepší. Zatím ale za jiné peníze...
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
Jasne, nehovorim ze e39 je nejaka hitparada tiez je to pajta, ale zas berem ze je to stare auto. Riadenie mi oproti e39 prislo dost mrtve preposilovane a tie materialy ach... Mne sa e60 paci aj pacila nehovorim ani ze je to zle auto to nie, len pre mna v tom nevidim ziadny posun v pred. Kvalita odhlucnenia motoru tiez nebola najlepsia od podvozku sa mi to zdalo troska lepsie ako e39, taktuez viac miesta na sirku a plus hodnotim idrive.. inak u mna to vedie e39 hlavne materialy su tam o dost lepsie. Ale tak zas beriem aj to ze kazdemu sa jazdi v niecom lepsie a je to viacmenej vec nazoru.m.deejay píše:No zas taková hitparáda ta E39 taky nebyla...S odhlučněním nemám problém, když jsem seděl v E39 530d a v mojí E60 530d, neslyším výrazný rozdíl. Ano strohejší palubovka mě nejdřív taky moc neoslovila, ale zvykl jsem si a teď se mi i líbí.Navíc měkčené plasty všude okolo-to opravdu ve Favoritu nenajdešhesoyam25 píše:Ja som rozmyslal rovnako. Predat a kupit si nieco novsie. Bohuzial po zvezeni sa v e60 530d 160kw aj 170kw som ostal doslova zhnuseny. Odhlucnenie diesla v kabine este horsie jak v e39, materiali uplne nieco otrasne osuchane start tlacidlo, idrive, plasty jak vo favorite riadenie sa mi tiez moc nepacilo oproti e39. Jedine pozytivum u e60 bolo premna viac miesta na sirku a novsie auto. Radsej som si nechal e39 a dokupil 3rocnu ochcavku.![]()
Navíc v autě nic nevrže a nemlátí. Řazení přesné a řízení při správně seřízené geometrii je taky přesné, na tak těžké auto velice dobře ovladatelné...V origo komplet mpaketu i pěkné. Současná nová pětka se mě na pohled líbí více, i vnitřek je lepší. Zatím ale za jiné peníze...
Neco na tom bude,viz clanek:
http://www.autorevue.cz/vyplne-dveri-bm ... d-dva-vzad
MOD Francis: Odstraněna zbytečná citace na bezprostředně předcházející příspěvek.
http://www.autorevue.cz/vyplne-dveri-bm ... d-dva-vzad
MOD Francis: Odstraněna zbytečná citace na bezprostředně předcházející příspěvek.
Nechat si stávající e39 byla jedna z variant a vlastně stále je (obzvláště po každé jízdě, nutkání ponechat s jej, narůstá).
Pokaždé, když do ní sednu a rozjedu se, tak je znát, že je to prémiové auto.
Shodou okolností jsem jel v sobotu na otočku do Prahy (celkem cca 260km) a přestože byl silný vítr, mohl jsem po dálnici jet v klidu mých standardních 120km/h bez toho, abych se musel bát (krom těch, kteří mne v odhadem 150km/h rychlosti předjížděli).
V tuto chvíli uvažuji, jestli přidat 150tis. a koupit něco novějšího, nebo nějakých hezkých pár desítek tisíc vrazit ještě do e39 s tím, že už se mi ty peníze nikdy nevrátí a nevím, co kdy dalšího zásadního může odejít. I když je to stále moc pěkné, pohodlné a i relativně spolehlivé auto, je to prostě staré a riziko investic se každým rokem zvyšuje.
Kamarád má každé 3 roky nové firemní pětkové BMW a když jsem s ním párkrát jel, nepřipadalo mi jako kdovíco - alespoň soudě dle interiéru.
Tak nevím, na jednu stranu bych rád něco novějšího (13let je na auto přeci jen už věk), protože takhle se bojím jet někam dál (např. Chorvatsko). V mojí e39 sice nic nebouchá, neklepe a krom výše uvedených problémů je v pohodě, ale v něčem novějším (5-8 let), bych se cítil asi jistější.
Myslel jsem, že tu někdo nadhodí "hele, kup si tohle s tímhle motorem - to je pecka - je to vlastně vyladěná e39 s jiným kabátem a budeš spokojen" s tím, že ostatní budou souhlasně pokyvovat hlavou. Ale koukám, že opak je pravdou - že vlastně mám jedno z nejpovedenějších BMW (ne-li přímo nejpovedenější) a cokoliv jiného bude tak maximálně mladší, ale už ne tak dobré.
Pokaždé, když do ní sednu a rozjedu se, tak je znát, že je to prémiové auto.
Shodou okolností jsem jel v sobotu na otočku do Prahy (celkem cca 260km) a přestože byl silný vítr, mohl jsem po dálnici jet v klidu mých standardních 120km/h bez toho, abych se musel bát (krom těch, kteří mne v odhadem 150km/h rychlosti předjížděli).
V tuto chvíli uvažuji, jestli přidat 150tis. a koupit něco novějšího, nebo nějakých hezkých pár desítek tisíc vrazit ještě do e39 s tím, že už se mi ty peníze nikdy nevrátí a nevím, co kdy dalšího zásadního může odejít. I když je to stále moc pěkné, pohodlné a i relativně spolehlivé auto, je to prostě staré a riziko investic se každým rokem zvyšuje.
Kamarád má každé 3 roky nové firemní pětkové BMW a když jsem s ním párkrát jel, nepřipadalo mi jako kdovíco - alespoň soudě dle interiéru.
Tak nevím, na jednu stranu bych rád něco novějšího (13let je na auto přeci jen už věk), protože takhle se bojím jet někam dál (např. Chorvatsko). V mojí e39 sice nic nebouchá, neklepe a krom výše uvedených problémů je v pohodě, ale v něčem novějším (5-8 let), bych se cítil asi jistější.
Myslel jsem, že tu někdo nadhodí "hele, kup si tohle s tímhle motorem - to je pecka - je to vlastně vyladěná e39 s jiným kabátem a budeš spokojen" s tím, že ostatní budou souhlasně pokyvovat hlavou. Ale koukám, že opak je pravdou - že vlastně mám jedno z nejpovedenějších BMW (ne-li přímo nejpovedenější) a cokoliv jiného bude tak maximálně mladší, ale už ne tak dobré.
nyní budete kroutit hlavou a koulet očima.. e39 jsem neměl nikdy extra v oblibě,líbí se mi zřídka nějaký sedan v m paketu , jinak to považuju za velice šeredné auto.. měl jsem jich pár ale jen na byznis
sám bych v ní nějak nejezdil.. jezdí ke mě spoustu lidí ( dost majitelů e39tek ) a pokaždé slyším řeči ( když vidí mé auto ) " seš spokojenej s e60 ? prej se to jen sere a sere zlatá e39" a já musím s úsměvem odpovědět - "nevím , měl jsem e60/e61 celkem asi 6 a žádná se mi nějak nesrala..." což je pravda.. hold se nesmí kupovat několikrát stočené e60ky ale jen jednou či dvakrát a nebo vůbec stočené kusy.. každej koupí e60 dovoz s 170xxxkm a diví se že se sere..
ZA MĚ KLIDNĚ E60 / E61 POŘIĎ , NESMÍ TO BYT PELECH VYLÍTANEJ PŘED ROZPADEM , KOUPIT NĚCO SLUŠNÝHO A TRÁPIT SE NEMUSÍŠ... jinak třeba i ve 470000km může vypadat jako nová, ano volant už trochu začínal,jinak top.
jednalo se o e61 525d 120kw rok 05... stále s ní další majitel spokojeně jezdí ...



vasek: E39 je krásné auto, ale většině lidí se nelíbí a faktem je, že již působí starším dojmem... (i když - je to vůbec důležité zda se to někomu líbí nebo ne?
) kombíky nemusím, ale E61 vypadá podle mě hodně dobře, podle mě by sis hodně polepšil, E60/E61 vypadá přecejen moderněji. OK, nějaký věci jsou trochu na hlavu (např. to ovládání okýnek), ale celkově je to hezký auto a nezdálo se mi, že by to mělo problémy s hlukem uvnitř... problémem spíš bude, že E60 kombajn bude s cenou celkem vysoko a budou to vylítaný auta.....

Podle mě je hlavní problém v tom, že e60/61 se dá koupit za 150 000,- , ale i za 400 000,- a podle toho tak tak všude vypadá.
Druhá věc je to, že typickej čecháček vidí jen to, že to auto prostě chce a samozřejmě za co nejmíň, do 200 000 km, protože víc nemůže auto zvládnou žeo a ještě naprosto bez investic, což je u auta, které je napráskané elektronikou, plejádou čidel a drahých fičur a hlavně pomalu deset let staré nesmysl a občas si ani nedokáže uvědomit, co může přijít i u zachovalého kusu, který je v dobrém stavu. Navíc e60/61 je přesně to auto, ze kterého čouhá snad veškerej bazarnicjkej podvod, od stočení tachometru, což má 90% aut, maskované zbořky, čórky, nebo všeho dohromady...
A to je další věc... v dnešní době, kdy se přes web kupuje pomalu už i rohlík a dá se na něm najít naprosto vše, tak polovinu lidí ani nenapadne, aby si o tom autě pár večerů početli a třeba nakonec zjistili, že je to auto naprosto nad jejich možnosti a že takové auto nepotřebují a finančně nezvládnou, nebo zvládat nechtějí ...
Potom to dopadá tak, že auto jako e60/61 kupují lidé sami, bez diag a s předchozí zkušeností třeba z focusu, kterej je asi tak o milion procent jednodušší a servisně naprosto nesrovnatelnej
Potom na servis e60 nejsou buď prachy, nebo to servisuje "pepík", co celej život dělá Octavie a Fabie atp a z e60 je v pasti. Lidi to potom nedávaj, auta se zbavujou rychle na bazar a všude pak jen píší, že e60 je mrdka atp...
Nepopiratelnej fakt ale je, že e60/61 vznikla v době, kdy se muselo na všem co nejvíc šetřit a prostě je to občas znát, tohle musí vzít člověk taky do úvahy...
Já osobně bych s e60/61 neměl vůbec problém. S hlediska designu se mi líbí, ani s interiérem nemám problém. Ano, e39 se mi líbí v interiéru víc, ale to by pro mě nebyl důvod zavrhnout e60.
Druhá věc je to, že typickej čecháček vidí jen to, že to auto prostě chce a samozřejmě za co nejmíň, do 200 000 km, protože víc nemůže auto zvládnou žeo a ještě naprosto bez investic, což je u auta, které je napráskané elektronikou, plejádou čidel a drahých fičur a hlavně pomalu deset let staré nesmysl a občas si ani nedokáže uvědomit, co může přijít i u zachovalého kusu, který je v dobrém stavu. Navíc e60/61 je přesně to auto, ze kterého čouhá snad veškerej bazarnicjkej podvod, od stočení tachometru, což má 90% aut, maskované zbořky, čórky, nebo všeho dohromady...
A to je další věc... v dnešní době, kdy se přes web kupuje pomalu už i rohlík a dá se na něm najít naprosto vše, tak polovinu lidí ani nenapadne, aby si o tom autě pár večerů početli a třeba nakonec zjistili, že je to auto naprosto nad jejich možnosti a že takové auto nepotřebují a finančně nezvládnou, nebo zvládat nechtějí ...
Potom to dopadá tak, že auto jako e60/61 kupují lidé sami, bez diag a s předchozí zkušeností třeba z focusu, kterej je asi tak o milion procent jednodušší a servisně naprosto nesrovnatelnej
Potom na servis e60 nejsou buď prachy, nebo to servisuje "pepík", co celej život dělá Octavie a Fabie atp a z e60 je v pasti. Lidi to potom nedávaj, auta se zbavujou rychle na bazar a všude pak jen píší, že e60 je mrdka atp...
Nepopiratelnej fakt ale je, že e60/61 vznikla v době, kdy se muselo na všem co nejvíc šetřit a prostě je to občas znát, tohle musí vzít člověk taky do úvahy...
Já osobně bych s e60/61 neměl vůbec problém. S hlediska designu se mi líbí, ani s interiérem nemám problém. Ano, e39 se mi líbí v interiéru víc, ale to by pro mě nebyl důvod zavrhnout e60.
E60, E61 zavhrni sou to opravdu poruchová auta a navíc hodně drahá, do 250 pěknou nekoupíš
E65 je sice za ty prachy pěkná, ale pokud ti brnkla myšlenkou fabie, tak bych do toho nešel,
jako ideálního nástupce E39 bych viděl 3er E90,E91, není to tak spolehlivé auto jako sedma(odchází ložiska kol, zámky, stahovačky, relátka), ale pořád je spolehlivější a levnější na servis jak E60,E61,
E65 je sice za ty prachy pěkná, ale pokud ti brnkla myšlenkou fabie, tak bych do toho nešel,
jako ideálního nástupce E39 bych viděl 3er E90,E91, není to tak spolehlivé auto jako sedma(odchází ložiska kol, zámky, stahovačky, relátka), ale pořád je spolehlivější a levnější na servis jak E60,E61,
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 237
- Registrován: úte 13.08.2013 00:00
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
"Ještě stále patříte k těm, kteří na základě marketingových frází a internetových povídaček věří tomu, že každá novinka znamená zlepšení…?"cabatomas píše:Neco na tom bude,viz clanek:
http://www.autorevue.cz/vyplne-dveri-bm ... d-dva-vzad
Jj no

Tak E39 sedan poface v Mpaketu je jedna z nejhezčích - eště poctivě správnej vypasenej žralok.kurevtor píše:vasek: E39 je krásné auto, ale většině lidí se nelíbí a faktem je, že již působí starším dojmem...

Ale jak říkám z novších vám E91 musí stačit a hotovo.

Naproti tomu E60 vypadá ještě OK, je lehčí jak E39 skrz hliník a kufr má 520litrů. Ale možná zbytečně drahý a velký a mají dost namotáno.
Preferuju benziny, tam se to motorově u těchto předfaců nějak extra nesere.
Vážení, děkuji moc za Vaše názory, ať už jsou jakékoliv. Mám e39 6 let a abych pravdu řekl, jedním z důvodů, proč vůbec uvažuji o tom nechat si ji, nebo pokračovat v dalším BMW, je tato komunita.
Nejsem z těch, kteří se "zblázní", vybrakují konto a letí do prvního bazaru, kde na to či ono auto narazili. Když kupuji auto, tak vždy z privátu - ať už v CZ nebo D. Pokud si přijedu pro auto k někomu domů, tak hned na první dobrou vidím, jak pečuje o barák a okolí, jaká je "pečlivka", a podle toho si udělám první představu o autě. Mám s sebou samozřejmě svého dvorního mechanika, který se mi stará o vozový park. Je to sice vyučený "forďák", ale neštítí se ani mého BMW, manželčina "medvídka" či mého "staříka" Subaru. Diagnostiku na BMW má k dispozici a zatím všechno na mé e39 dal do pucu. Pokud je něco nad jeho síly, tak má kamaráda, který se specializuje na BMW - a krom jiného, kousek ode mne bydlí KamilFKH, který už také s lecčíms poradil. Takže BMW tým je výtečný.
Máte pravdu, že si mnozí neuvědomují, že zaplacením kupní ceny teprve ta správná vydání začínají. Čím dražší (prémiovější) a novější auto, tím dražší a náročnější servis. To je také jeden z důvodů, proč si stále ještě pohrávám s myšlenkou nechat si e39, udělat velký servis (alespoň tu lakovnu a zadní nápravu) a dalších pár let si ji ještě užít. V podstatě vše zásadní (krom motoru, převodovky a řídicích jednotek) jsem už snad měnil/repasoval, takže si myslím, že bych těch 100 tis. mohl ještě klidně natočit.
Tu e60/61 mám určitě v plánu si projet, stejně jako model z trojkové řady, který tu někdo zmínil. Ano, vím, že se modely postupně zvětšují a trojka z 2008-10 bude zas o dost blíže mé pětce. Pravdou je, že jelikož nejsem žádný trpaslík a ten metrák živé váhy se také leckam špatně pasuje, líbí se mi pohodlí e39 o to více. Někde se mačkat nebo drncat, na to už jsem starej...
Je mi také více-méně fuk, jak auto vypadá (i když se mi e39 osobně velmi líbí), podstatné je, aby bylo spolehlivé, bezpečné a cítil jsem se v něm dobře. No a také aby mi nesežralo peněženku, to je samozřejmé. Z toho také vyplývá, proč mám naftu - jezdím v dlouhodobém průměru za cca 7,3. dálky umím pod 6 (5,8-5,9), město kolem 9.
Jak je to vůbec se spotřebou u e60/61 a té "trojky", co zde byla zmiňována? Nevím, jestli skočit do benzínu (jak zde někdo doporučoval), protože nějakých 9/100, to se mi moc dávat nechce. Jak to tedy máte s reálnou spotřebou?
Nejsem z těch, kteří se "zblázní", vybrakují konto a letí do prvního bazaru, kde na to či ono auto narazili. Když kupuji auto, tak vždy z privátu - ať už v CZ nebo D. Pokud si přijedu pro auto k někomu domů, tak hned na první dobrou vidím, jak pečuje o barák a okolí, jaká je "pečlivka", a podle toho si udělám první představu o autě. Mám s sebou samozřejmě svého dvorního mechanika, který se mi stará o vozový park. Je to sice vyučený "forďák", ale neštítí se ani mého BMW, manželčina "medvídka" či mého "staříka" Subaru. Diagnostiku na BMW má k dispozici a zatím všechno na mé e39 dal do pucu. Pokud je něco nad jeho síly, tak má kamaráda, který se specializuje na BMW - a krom jiného, kousek ode mne bydlí KamilFKH, který už také s lecčíms poradil. Takže BMW tým je výtečný.

Máte pravdu, že si mnozí neuvědomují, že zaplacením kupní ceny teprve ta správná vydání začínají. Čím dražší (prémiovější) a novější auto, tím dražší a náročnější servis. To je také jeden z důvodů, proč si stále ještě pohrávám s myšlenkou nechat si e39, udělat velký servis (alespoň tu lakovnu a zadní nápravu) a dalších pár let si ji ještě užít. V podstatě vše zásadní (krom motoru, převodovky a řídicích jednotek) jsem už snad měnil/repasoval, takže si myslím, že bych těch 100 tis. mohl ještě klidně natočit.
Tu e60/61 mám určitě v plánu si projet, stejně jako model z trojkové řady, který tu někdo zmínil. Ano, vím, že se modely postupně zvětšují a trojka z 2008-10 bude zas o dost blíže mé pětce. Pravdou je, že jelikož nejsem žádný trpaslík a ten metrák živé váhy se také leckam špatně pasuje, líbí se mi pohodlí e39 o to více. Někde se mačkat nebo drncat, na to už jsem starej...

Jak je to vůbec se spotřebou u e60/61 a té "trojky", co zde byla zmiňována? Nevím, jestli skočit do benzínu (jak zde někdo doporučoval), protože nějakých 9/100, to se mi moc dávat nechce. Jak to tedy máte s reálnou spotřebou?
u té E90 (3ka 2004-2012) je volbou spíše nafta, benzíny sou nedostupné a plynování problém
320d v manuálu umí jezdit kolem 5ti litru (nekupovat 130kW 2.0d motor!!) 120kW je dobrá volba. já bych ovšem do manualu nešel. u automatu je 320d dlouhodobá spotřeba většinych mých zákazníku kolem 7.5l.
325d je asi nejlepší volba, ten automat žere mín jak 320d automat, cca kolem 7mi, hold 320d nemá tolik síly na to tahat ten automat, 325d chce trošku hledat, dynamiku má dostatečnou a spolehlivost je z dieselů nejlepší.
335d je nejlepší volba pro ty co chcou výkon.
tu E60, E61 bych vážně zavhrnul, servisoval jsem jich docela dost a je s tím tolik problému že jsem se na servis těchto aut vykašlal (večně zlomené kabely jak u sedana tak u kombíka), zatíkání do světel, zátíká do elektroinstalace, odcházející napájení DDE, odcházející navigace, především u prvních ročníků.
když bych si přece jen E60,e61 měl pořídit tak nejlepší bude 545i, výborný osmiválec který s LPG umí jezdit jezdit za 10L LPG (jako 5 litru benzínu) a 333koní. ¨
dále není špatná volba 535d, bohužel nafty v E60, né li v E61 většinou každej kupuje jako pracanta a dá dost práce najít pěknej kousek. ale i kousky které mají najeto do 150 000km trpí dosti závdama.
celkem hodně o problemu e60 a e61 je tady
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=106909
320d v manuálu umí jezdit kolem 5ti litru (nekupovat 130kW 2.0d motor!!) 120kW je dobrá volba. já bych ovšem do manualu nešel. u automatu je 320d dlouhodobá spotřeba většinych mých zákazníku kolem 7.5l.
325d je asi nejlepší volba, ten automat žere mín jak 320d automat, cca kolem 7mi, hold 320d nemá tolik síly na to tahat ten automat, 325d chce trošku hledat, dynamiku má dostatečnou a spolehlivost je z dieselů nejlepší.
335d je nejlepší volba pro ty co chcou výkon.
tu E60, E61 bych vážně zavhrnul, servisoval jsem jich docela dost a je s tím tolik problému že jsem se na servis těchto aut vykašlal (večně zlomené kabely jak u sedana tak u kombíka), zatíkání do světel, zátíká do elektroinstalace, odcházející napájení DDE, odcházející navigace, především u prvních ročníků.
když bych si přece jen E60,e61 měl pořídit tak nejlepší bude 545i, výborný osmiválec který s LPG umí jezdit jezdit za 10L LPG (jako 5 litru benzínu) a 333koní. ¨
dále není špatná volba 535d, bohužel nafty v E60, né li v E61 většinou každej kupuje jako pracanta a dá dost práce najít pěknej kousek. ale i kousky které mají najeto do 150 000km trpí dosti závdama.
celkem hodně o problemu e60 a e61 je tady
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=106909
e65 - 745i stále stejná pohádka:)
no ale k tématu...Vašku asi si nejdřív srovnej sám v sobě, co chceš - jednou píšeš, že e39 už není "in", podruhé píšeš, že je ti jedno, jak vypadá...jednou píšeš, že chceš dál, pak že nechceš:) není to buzerace, naprosto ti rozumím, řešil jsem podobné dilema, když jsem měl (mám) e36ku...taky jsem pocitově věděl, že to chce změnu, větší, že jsem z coupé zkrátka vyrostl:)...ale chce to fakt nechat "sednout"...
jinak k tvému dotazu já s 535d jezdím někde mezi 7.5-9l / 100km...
no ale k tématu...Vašku asi si nejdřív srovnej sám v sobě, co chceš - jednou píšeš, že e39 už není "in", podruhé píšeš, že je ti jedno, jak vypadá...jednou píšeš, že chceš dál, pak že nechceš:) není to buzerace, naprosto ti rozumím, řešil jsem podobné dilema, když jsem měl (mám) e36ku...taky jsem pocitově věděl, že to chce změnu, větší, že jsem z coupé zkrátka vyrostl:)...ale chce to fakt nechat "sednout"...
jinak k tvému dotazu já s 535d jezdím někde mezi 7.5-9l / 100km...
- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Kontaktovat uživatele:
Jedno se dá podepsat..e 39 je fakt povedený model..několik mi jich prošlo rukama..poslední před 4 lety co jsem dovezl tu si vzal bratr,,na 300 tisíc je to pořad super auto,,samozřejmně že to chce svuj servis,,ale na motor prakticky nešahl vyjma trysek, termostatů,a nějaké díly nápravy,, jinak o korozi to neví,,páč ihned po dovozu z Italie bylo vše řádně ošetřeno voskem,, automat od GM top..oleje mu délám po 30 tisících.
Co se týká e60 potažmo e 61 tak se dříve nikdy nelíbila..byla drahá,,a proto jsem odešel k A8..Po nějaké době a laborování jsem jsem se dostal k e61 535d po face 2008..samozřejmně jsem nechtěl paštiku za 2 kila,,protože tam je sice velký vyběr ,,ale to jen zdánlivě! Kdo chce kvalitu ten si ji prostě musí zaplatit a to v mém připadě bylo dost přes 3 kila!! a to byly ještě dražší kusy to je fakt. Nevim snad mimo to řízení,obligatního servisu,,jako termostaty,vodní pumpa,řemeny,olej a filtr v AT, mi to zatím jezdí a nemám s tím zádný problém.Na kvalitu zpracování nadávat nemohu ,neřikám že bych neměl vyhrad ,,třeba nemá to držák nápojů!!
To mne přivádí k šílenství nemohu pochopit proč taková blbost neni standart!
Jinak motor je jedním slovem bomba,,spotřeba..no tu jsem čekal teda fakt větší..dlouhodobě 7.4
Je to ověřeno i dotankováváním do plna.
Chci to shrnout..neříkam že e60-61 je to nej co bmw udělalo,,ale rozhodně si to nezaslouží takovou kritiku.
A pokud některým mechanikům chodí e60 61 do ruk tak často a v takovych stavech že je přestali opravovat,,aby nezbláznili a napsali na vrata e60-61 neopravuji,,tak si nedovedu představit ty auta.
Až se tady v Česku lidi naučí si kvalitu prostě zaplatit ,,tak potom nebudou psát blbé příspěvky o tom jaké jsou to vraky.Holt za málo peněz málo muziky!!! A to platí obecně o všem,,nejéénom o e60-61.
Co se týká e60 potažmo e 61 tak se dříve nikdy nelíbila..byla drahá,,a proto jsem odešel k A8..Po nějaké době a laborování jsem jsem se dostal k e61 535d po face 2008..samozřejmně jsem nechtěl paštiku za 2 kila,,protože tam je sice velký vyběr ,,ale to jen zdánlivě! Kdo chce kvalitu ten si ji prostě musí zaplatit a to v mém připadě bylo dost přes 3 kila!! a to byly ještě dražší kusy to je fakt. Nevim snad mimo to řízení,obligatního servisu,,jako termostaty,vodní pumpa,řemeny,olej a filtr v AT, mi to zatím jezdí a nemám s tím zádný problém.Na kvalitu zpracování nadávat nemohu ,neřikám že bych neměl vyhrad ,,třeba nemá to držák nápojů!!
To mne přivádí k šílenství nemohu pochopit proč taková blbost neni standart!
Jinak motor je jedním slovem bomba,,spotřeba..no tu jsem čekal teda fakt větší..dlouhodobě 7.4

Chci to shrnout..neříkam že e60-61 je to nej co bmw udělalo,,ale rozhodně si to nezaslouží takovou kritiku.
A pokud některým mechanikům chodí e60 61 do ruk tak často a v takovych stavech že je přestali opravovat,,aby nezbláznili a napsali na vrata e60-61 neopravuji,,tak si nedovedu představit ty auta.
Až se tady v Česku lidi naučí si kvalitu prostě zaplatit ,,tak potom nebudou psát blbé příspěvky o tom jaké jsou to vraky.Holt za málo peněz málo muziky!!! A to platí obecně o všem,,nejéénom o e60-61.
není to pravda, E60 a E61 sou poruchlový i v dobrým stavu, mám lidi co to maj už třeba 8 let, moc s tím nejezdí a cpou tam peníze vrchem spodem,
do toho mi jezdí E65 který maj najeto 800, 900, mega, auta ktery stali třeba 140, 150 tisic a stejne maj menší pourchovost jak ty E60, E61,
ale to ti řekne i Snejk a spousta dalších mechaniků,
Snejk tam měl E61 kterou měl jeden majitel od novoty a za 100 tkm vyměnil 3 sady světel protože mu do nich vždy nateklo, vždy to bylo origo nový světlo. kamarád co dělá v BMW referuje na E60, E61 uplně stejně.
nebo si myslíš že si to všichni co servisujeme BMW výmýšlíme?
do toho mi jezdí E65 který maj najeto 800, 900, mega, auta ktery stali třeba 140, 150 tisic a stejne maj menší pourchovost jak ty E60, E61,
ale to ti řekne i Snejk a spousta dalších mechaniků,
Snejk tam měl E61 kterou měl jeden majitel od novoty a za 100 tkm vyměnil 3 sady světel protože mu do nich vždy nateklo, vždy to bylo origo nový světlo. kamarád co dělá v BMW referuje na E60, E61 uplně stejně.
nebo si myslíš že si to všichni co servisujeme BMW výmýšlíme?