Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

výkon u BMW E39 530d facelift 142KW

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#121 Příspěvek od Teddy »

tanner540i
Přesně tak!!!
Kde jsi to nechal ladit? 200kW zní dobře. Je to před, nebo po face?
Weismann
Registrovaný
Příspěvky: 79
Registrován: čtv 12.02.2009 01:00

#122 Příspěvek od Weismann »

a jak poznám odborníka? já sem koukal třeba na http://www.autochip.eu/cz/chiptuning/ta ... p/?#detail

mají tam graf průbéhu výkonu, a vypadá to skoro stejně jako originál, jestli je to pravdivý...

Vím že All dělá chip, ale nevím jak...
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#123 Příspěvek od Teddy »

Mě odradila ta hora hvězdiček a dodatků k podmínkám. Tam bych nejel už z principu.
DaweTDS
Registrovaný
Příspěvky: 705
Registrován: sob 10.11.2012 01:00
Bydliště: Šumperk

#124 Příspěvek od DaweTDS »

Weismann píše:a jak poznám odborníka? já sem koukal třeba na http://www.autochip.eu/cz/chiptuning/ta ... p/?#detail

mají tam graf průbéhu výkonu, a vypadá to skoro stejně jako originál, jestli je to pravdivý...

Vím že All dělá chip, ale nevím jak...
normálně.. dá Ti tam soft a půjdeš to projet... Jak bude naladěno,tak pojedeš domů s úsměvem :lol: a mrtnou spojkou :lol: :lol: :lol: :lol: můj případ :D
Jestli máš auto Ok,tak tam klidně zajeď.
Jinak ten graf určitě není pravdivý.
tanner540i
Registrovaný
Příspěvky: 325
Registrován: čtv 15.12.2011 01:00

#125 Příspěvek od tanner540i »

Teddy píše:tanner540i
Přesně tak!!!
Kde jsi to nechal ladit? 200kW zní dobře. Je to před, nebo po face?
Predface verze (jedna z prvnich, jeste bez DPF), 160Kw, po uprave konkretne odbrzdeno 196Kw (zduraznuji ze manual, takze jsem se nemusel nejak omezovat s ohledem na automat). Upraveno v Dieselpower.cz, coz je sice asi nejdrazzsi moznost u nas, na druhou stranu naprosto profi pristup a mraky zkusenosti.

Mimochodem, nemyslel sem to tak, ze by byla E65 spatne auto, naopak. 745i pro me zustane asi uz navzdy dokonale skloubeni spolehlivosti, vykonu a komfortu v soucasne dobe za super penize. Na druhou stranu mi pripada tak strasne skareda, ze to proste neprekousnu. Navic ja proste chci od auta jine sluzby, nez nabizi 7er.
Je mi jedno co si o me pomysli mistni vyznavaci dokonale plynuleho zatahu ve stylu elektromotoru...
Jirke
Registrovaný
Příspěvky: 1176
Registrován: pon 22.05.2006 00:00
Bydliště: F11

#126 Příspěvek od Jirke »

...a vtipná :!: :D
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#127 Příspěvek od EdyBoyS »

Jsem zastánce názoru, že kola, dělají auto... Napřed kola, potom všechno ostatní... to, že mám kola předek 8,5x18 a gumu 245/40 R18 a zadek 10x18 a gumu 285/35 je už věc druhá... prostě bohužel, teď na těch kolech mám na zimu obuté 235/40 a zadek 265/35 a přijde mi to, jako by to byly kola bez gum... ty gumy jsou šíleně tenké...

že to ztrácí nějakých pár koní, tak to už je právě věc proč chci zvednout výkon... Nekupoval jsem si kola proto, abych je pak prodával, ale chci auto modifikovat k tomu, aby jelo lépe i s takovýma pneu... a o tomhle je i celé tohle téma, jak zvednout výkon a ne jak auto odlehčit a zprznit aby z něj byla naprostá holota s kolama z fábie...

Nevím, jestli bych 540i uživil, když do 530d krom motoru jsem za rok nasypal už 130 tis za nápravy, tlumiče, brzdy, interier, výbavu, kola, pneu, oleje atd... Jen díky úsporům za palivo si můžu dovolit auto uvádět do top stavu (ještě tomu teda hodně chybí, ale od koupi do dnešní podoby je to 100 a 1)

Koupit 540i by znamenalo všechno tohle investovat znova, protože nikdo neprodává 540i ve stavu, na kterej by se rok nemuselo sáhnout a dalo se s tím jen jezdit... snad u každé e39 mlátí přední i zadní náprava a jsou zvlněné přední kotouče... a to nemluvím o tlumičích, světlech které svítí na vyliž pr**l a podobně...

btw dvojté okna jsou znát dost.. budu teda ještě vytlumovat komplet dveře zevnitř a i tapec zevnitř a obalím i komplet ozvučnice atd, aby to mělo ten pořádný efekt, ale už teď když jedeš 180 a někdo na tebe troubí, tak to skoro neslyšíš a při zapnutém rádiu vůbec... řekl bych, že je to asi rozdíl, jako sednout z octavie do E39, tak zhruba takový rozdíl jsou jednoduchá a dvojtá okna...

ale jsou těžké jak čert, když otevírám dveře tak je ta váha znát :-D
Butchi
Registrovaný
Příspěvky: 268
Registrován: pát 20.06.2014 00:00
Bydliště: Olomoucko

#128 Příspěvek od Butchi »

Mě přesně tahle anabáze čeká taky a nemám jedinej důvod, proč to u e39 neudělat... Necelých 200 koní není na takové auto až taková výhra...

Letos chci kopnout automat prič a dá se tam manuál, diff a věci s tím spojené.
Chci udělat podvozek a brzdy + nějaká kosmetika a až na to bude auto nachystané, půjdu směrem jako dawe tds... Tzn e60 turbo, decat, intercooler, všechny hadice silikonoé a mapu...

Tímhle bych chtěl být na +- na 240 ps... Dál se dostat, chce jinou spojku, po tom jsem ještě nekoukal...

Dostat se ve finále do 280 ps, tak snad 39 nikdy neprodám... Výkon víc než dostatečný, krouťák nemluvě a průměrná bude pořád do deseti litrů
A že je to nafta? A co jako...

To Edboys: draku ty si přímo z Ol. Někdy můžem dát spicha...
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#129 Příspěvek od EdyBoyS »

Jojo jsem přímo z olomouce :-) klidně dáme ale až bude trochu teplo...


Jarax: já bych e65 klidně koupil, sice je to po e46 compact nejhnusnější bmw ale má to Folis a je to pěkny svezení, sle to bych nesměl mít e39 přivázanou k srdci jako kámen. Nasypal sem do ní už 130 tis a moc těžko se pak takovy auto prodává. Nehledě na to, že sehnat pak auto ve stejném stavu jako je moje je nemožné. Snad každej pŕed prodejem všechno ojebe a to buď nechá v k.o. Stavu a nebo to nahradí dílama starline, aby to vypadalo jako cajk ale oo měsíci se to vysype... Proto chci raději modifikovat svoji e39 když už k finále chybí jen lak, polyuretanovy siláče, vytlumit dveŕe a lak. A nějakej ten výkon navíc teda :-D
Butchi
Registrovaný
Příspěvky: 268
Registrován: pát 20.06.2014 00:00
Bydliště: Olomoucko

#130 Příspěvek od Butchi »

A pak si ji nech, protože za pár let už skoro nebudou vidět a když pak někde projede taková, tak to bude radost pokoukat :wink:

Jsem pro, jak bude tepleji, něco domluvíme...

Edit: v předchozím příspěvku mám spicha s i, pardon :roll: :D
Zdenda530d
Registrovaný
Příspěvky: 464
Registrován: ned 18.08.2013 00:00

#131 Příspěvek od Zdenda530d »

Mluvíte mi z duše... je fakt, že dnes je e39tek vidět celkem dost a koupit se dají už od 50tis v sociální výbavě (sem viděl dokonce i se švihadlama vzadu 8O ) se slabučkým motorem a v příšerným stavu. Mě ale těší, když někam s tou svou přijedu, jak vzbuzuje pozornost svým stavem. A pak chápu i vás co se honíte za výkonem, že chcete novým autům ukázat, že e39 není žádný ořezávátko :)
A když potom s takovou krásnou e39 někam přijedete, tak nejste za blbečky, kteří někde přišli k penězům a koupili "bůhvíco" ale jste za fajnšmekry, kteří mají něco. co se koupit už možná ani nedá.
Navíc v performance motoru máte u tohoto auta jednu výhodu - vydrží :)
Butchi
Registrovaný
Příspěvky: 268
Registrován: pát 20.06.2014 00:00
Bydliště: Olomoucko

#132 Příspěvek od Butchi »

Je tak....

Já teda nepotřebuju ukazovat, že mám výkon, ale když na to dojde, tak vím, že tam je... Ono 5 v autě, tak už i já si rozmyslím, jestli jo, nebo ne... Je to těžký no :D ...

Hlavně mě tam sere ta Gm kysna... K pětce se automat bezpochyb hodí, ale ne do mé :) mě řazení vážně chybí a vážně ho tam chci

Ale všeho dočasu, hlavní je, mít auto celý ok a pak to prubnu...
Mám to půl roku, takže kupu práce :D ... A dřív než jakejkoli kůň chci pěkný kola...

Ale to už jsem ot....
DaweTDS
Registrovaný
Příspěvky: 705
Registrován: sob 10.11.2012 01:00
Bydliště: Šumperk

#133 Příspěvek od DaweTDS »

Mě nevadí ani 5 lidí v autě :lol:
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#134 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Butchi a nebylo by spíš lepší to prodat a koupit E39 manual třeba i v Mpaktetu a mít tím hodně starostí z krku? Než shánět díly a předělávat automat atd.. darda morda a prcání. Jinak zas chápu kdo do toho nasypal už hodně a k obrazu svýmu nemá smysl srdcovku prodávat a ještě na tom prodělávat (jako třeba já se svojí E36 323i, pořád super ačkoliv si člověk může dovolit i 3x novější auto).

Jinak k věci co si nechat aktualně přeměřit výkon / průběh na brzdě, pak se člověk dozví realitu. Jak tu někdo řekl, každá 530D jede dnes po těch letech trochu jinak.. :idea:
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#135 Příspěvek od Teddy »

Koukal jsem na ten Dieselpower. To je teda ranec!! Jsou opravdu cca 4x lepší, než ti ostatní?
Butchi
Registrovaný
Příspěvky: 268
Registrován: pát 20.06.2014 00:00
Bydliště: Olomoucko

#136 Příspěvek od Butchi »

Toxic...: nebylo :D

Beru to tak, že si chci pětku pár let nechat, takže by mě čekal repas... No a než repas převodovky co mě nebere, tak tam půjde manuál...
Už jsem do toho něco vrazil, je jinak celkem v rozumným stavu, třeba vstřiky supr atd... Zbytek je pro mě stejně jen spotřebák, co jednou příjde na každým autě... A z dodělání paketu budu mít aspoň radost...

Nějakej koníček mít musím :D
Zdenda530d
Registrovaný
Příspěvky: 464
Registrován: ned 18.08.2013 00:00

#137 Příspěvek od Zdenda530d »

DaweTDS píše:Mě nevadí ani 5 lidí v autě :lol:
Jo jo, ty už máš s výkonem vystaráno. Mě už stačila ta tvoje bestiální Omega :)
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#138 Příspěvek od all »

nestačí, poladíme to dál ;-)
Odpovědět