Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
výkon u BMW E39 530d facelift 142KW
a jak poznám odborníka? já sem koukal třeba na http://www.autochip.eu/cz/chiptuning/ta ... p/?#detail
mají tam graf průbéhu výkonu, a vypadá to skoro stejně jako originál, jestli je to pravdivý...
Vím že All dělá chip, ale nevím jak...
mají tam graf průbéhu výkonu, a vypadá to skoro stejně jako originál, jestli je to pravdivý...
Vím že All dělá chip, ale nevím jak...
normálně.. dá Ti tam soft a půjdeš to projet... Jak bude naladěno,tak pojedeš domů s úsměvemWeismann píše:a jak poznám odborníka? já sem koukal třeba na http://www.autochip.eu/cz/chiptuning/ta ... p/?#detail
mají tam graf průbéhu výkonu, a vypadá to skoro stejně jako originál, jestli je to pravdivý...
Vím že All dělá chip, ale nevím jak...






Jestli máš auto Ok,tak tam klidně zajeď.
Jinak ten graf určitě není pravdivý.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 325
- Registrován: čtv 15.12.2011 01:00
Predface verze (jedna z prvnich, jeste bez DPF), 160Kw, po uprave konkretne odbrzdeno 196Kw (zduraznuji ze manual, takze jsem se nemusel nejak omezovat s ohledem na automat). Upraveno v Dieselpower.cz, coz je sice asi nejdrazzsi moznost u nas, na druhou stranu naprosto profi pristup a mraky zkusenosti.Teddy píše:tanner540i
Přesně tak!!!
Kde jsi to nechal ladit? 200kW zní dobře. Je to před, nebo po face?
Mimochodem, nemyslel sem to tak, ze by byla E65 spatne auto, naopak. 745i pro me zustane asi uz navzdy dokonale skloubeni spolehlivosti, vykonu a komfortu v soucasne dobe za super penize. Na druhou stranu mi pripada tak strasne skareda, ze to proste neprekousnu. Navic ja proste chci od auta jine sluzby, nez nabizi 7er.
Je mi jedno co si o me pomysli mistni vyznavaci dokonale plynuleho zatahu ve stylu elektromotoru...
Jsem zastánce názoru, že kola, dělají auto... Napřed kola, potom všechno ostatní... to, že mám kola předek 8,5x18 a gumu 245/40 R18 a zadek 10x18 a gumu 285/35 je už věc druhá... prostě bohužel, teď na těch kolech mám na zimu obuté 235/40 a zadek 265/35 a přijde mi to, jako by to byly kola bez gum... ty gumy jsou šíleně tenké...
že to ztrácí nějakých pár koní, tak to už je právě věc proč chci zvednout výkon... Nekupoval jsem si kola proto, abych je pak prodával, ale chci auto modifikovat k tomu, aby jelo lépe i s takovýma pneu... a o tomhle je i celé tohle téma, jak zvednout výkon a ne jak auto odlehčit a zprznit aby z něj byla naprostá holota s kolama z fábie...
Nevím, jestli bych 540i uživil, když do 530d krom motoru jsem za rok nasypal už 130 tis za nápravy, tlumiče, brzdy, interier, výbavu, kola, pneu, oleje atd... Jen díky úsporům za palivo si můžu dovolit auto uvádět do top stavu (ještě tomu teda hodně chybí, ale od koupi do dnešní podoby je to 100 a 1)
Koupit 540i by znamenalo všechno tohle investovat znova, protože nikdo neprodává 540i ve stavu, na kterej by se rok nemuselo sáhnout a dalo se s tím jen jezdit... snad u každé e39 mlátí přední i zadní náprava a jsou zvlněné přední kotouče... a to nemluvím o tlumičích, světlech které svítí na vyliž pr**l a podobně...
btw dvojté okna jsou znát dost.. budu teda ještě vytlumovat komplet dveře zevnitř a i tapec zevnitř a obalím i komplet ozvučnice atd, aby to mělo ten pořádný efekt, ale už teď když jedeš 180 a někdo na tebe troubí, tak to skoro neslyšíš a při zapnutém rádiu vůbec... řekl bych, že je to asi rozdíl, jako sednout z octavie do E39, tak zhruba takový rozdíl jsou jednoduchá a dvojtá okna...
ale jsou těžké jak čert, když otevírám dveře tak je ta váha znát
že to ztrácí nějakých pár koní, tak to už je právě věc proč chci zvednout výkon... Nekupoval jsem si kola proto, abych je pak prodával, ale chci auto modifikovat k tomu, aby jelo lépe i s takovýma pneu... a o tomhle je i celé tohle téma, jak zvednout výkon a ne jak auto odlehčit a zprznit aby z něj byla naprostá holota s kolama z fábie...
Nevím, jestli bych 540i uživil, když do 530d krom motoru jsem za rok nasypal už 130 tis za nápravy, tlumiče, brzdy, interier, výbavu, kola, pneu, oleje atd... Jen díky úsporům za palivo si můžu dovolit auto uvádět do top stavu (ještě tomu teda hodně chybí, ale od koupi do dnešní podoby je to 100 a 1)
Koupit 540i by znamenalo všechno tohle investovat znova, protože nikdo neprodává 540i ve stavu, na kterej by se rok nemuselo sáhnout a dalo se s tím jen jezdit... snad u každé e39 mlátí přední i zadní náprava a jsou zvlněné přední kotouče... a to nemluvím o tlumičích, světlech které svítí na vyliž pr**l a podobně...
btw dvojté okna jsou znát dost.. budu teda ještě vytlumovat komplet dveře zevnitř a i tapec zevnitř a obalím i komplet ozvučnice atd, aby to mělo ten pořádný efekt, ale už teď když jedeš 180 a někdo na tebe troubí, tak to skoro neslyšíš a při zapnutém rádiu vůbec... řekl bych, že je to asi rozdíl, jako sednout z octavie do E39, tak zhruba takový rozdíl jsou jednoduchá a dvojtá okna...
ale jsou těžké jak čert, když otevírám dveře tak je ta váha znát

Mě přesně tahle anabáze čeká taky a nemám jedinej důvod, proč to u e39 neudělat... Necelých 200 koní není na takové auto až taková výhra...
Letos chci kopnout automat prič a dá se tam manuál, diff a věci s tím spojené.
Chci udělat podvozek a brzdy + nějaká kosmetika a až na to bude auto nachystané, půjdu směrem jako dawe tds... Tzn e60 turbo, decat, intercooler, všechny hadice silikonoé a mapu...
Tímhle bych chtěl být na +- na 240 ps... Dál se dostat, chce jinou spojku, po tom jsem ještě nekoukal...
Dostat se ve finále do 280 ps, tak snad 39 nikdy neprodám... Výkon víc než dostatečný, krouťák nemluvě a průměrná bude pořád do deseti litrů
A že je to nafta? A co jako...
To Edboys: draku ty si přímo z Ol. Někdy můžem dát spicha...
Letos chci kopnout automat prič a dá se tam manuál, diff a věci s tím spojené.
Chci udělat podvozek a brzdy + nějaká kosmetika a až na to bude auto nachystané, půjdu směrem jako dawe tds... Tzn e60 turbo, decat, intercooler, všechny hadice silikonoé a mapu...
Tímhle bych chtěl být na +- na 240 ps... Dál se dostat, chce jinou spojku, po tom jsem ještě nekoukal...
Dostat se ve finále do 280 ps, tak snad 39 nikdy neprodám... Výkon víc než dostatečný, krouťák nemluvě a průměrná bude pořád do deseti litrů
A že je to nafta? A co jako...
To Edboys: draku ty si přímo z Ol. Někdy můžem dát spicha...
Jojo jsem přímo z olomouce
klidně dáme ale až bude trochu teplo...
Jarax: já bych e65 klidně koupil, sice je to po e46 compact nejhnusnější bmw ale má to Folis a je to pěkny svezení, sle to bych nesměl mít e39 přivázanou k srdci jako kámen. Nasypal sem do ní už 130 tis a moc těžko se pak takovy auto prodává. Nehledě na to, že sehnat pak auto ve stejném stavu jako je moje je nemožné. Snad každej pŕed prodejem všechno ojebe a to buď nechá v k.o. Stavu a nebo to nahradí dílama starline, aby to vypadalo jako cajk ale oo měsíci se to vysype... Proto chci raději modifikovat svoji e39 když už k finále chybí jen lak, polyuretanovy siláče, vytlumit dveŕe a lak. A nějakej ten výkon navíc teda

Jarax: já bych e65 klidně koupil, sice je to po e46 compact nejhnusnější bmw ale má to Folis a je to pěkny svezení, sle to bych nesměl mít e39 přivázanou k srdci jako kámen. Nasypal sem do ní už 130 tis a moc těžko se pak takovy auto prodává. Nehledě na to, že sehnat pak auto ve stejném stavu jako je moje je nemožné. Snad každej pŕed prodejem všechno ojebe a to buď nechá v k.o. Stavu a nebo to nahradí dílama starline, aby to vypadalo jako cajk ale oo měsíci se to vysype... Proto chci raději modifikovat svoji e39 když už k finále chybí jen lak, polyuretanovy siláče, vytlumit dveŕe a lak. A nějakej ten výkon navíc teda

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
Mluvíte mi z duše... je fakt, že dnes je e39tek vidět celkem dost a koupit se dají už od 50tis v sociální výbavě (sem viděl dokonce i se švihadlama vzadu
) se slabučkým motorem a v příšerným stavu. Mě ale těší, když někam s tou svou přijedu, jak vzbuzuje pozornost svým stavem. A pak chápu i vás co se honíte za výkonem, že chcete novým autům ukázat, že e39 není žádný ořezávátko 
A když potom s takovou krásnou e39 někam přijedete, tak nejste za blbečky, kteří někde přišli k penězům a koupili "bůhvíco" ale jste za fajnšmekry, kteří mají něco. co se koupit už možná ani nedá.
Navíc v performance motoru máte u tohoto auta jednu výhodu - vydrží


A když potom s takovou krásnou e39 někam přijedete, tak nejste za blbečky, kteří někde přišli k penězům a koupili "bůhvíco" ale jste za fajnšmekry, kteří mají něco. co se koupit už možná ani nedá.
Navíc v performance motoru máte u tohoto auta jednu výhodu - vydrží

Je tak....
Já teda nepotřebuju ukazovat, že mám výkon, ale když na to dojde, tak vím, že tam je... Ono 5 v autě, tak už i já si rozmyslím, jestli jo, nebo ne... Je to těžký no
...
Hlavně mě tam sere ta Gm kysna... K pětce se automat bezpochyb hodí, ale ne do mé
mě řazení vážně chybí a vážně ho tam chci
Ale všeho dočasu, hlavní je, mít auto celý ok a pak to prubnu...
Mám to půl roku, takže kupu práce
... A dřív než jakejkoli kůň chci pěkný kola...
Ale to už jsem ot....
Já teda nepotřebuju ukazovat, že mám výkon, ale když na to dojde, tak vím, že tam je... Ono 5 v autě, tak už i já si rozmyslím, jestli jo, nebo ne... Je to těžký no

Hlavně mě tam sere ta Gm kysna... K pětce se automat bezpochyb hodí, ale ne do mé

Ale všeho dočasu, hlavní je, mít auto celý ok a pak to prubnu...
Mám to půl roku, takže kupu práce

Ale to už jsem ot....
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Butchi a nebylo by spíš lepší to prodat a koupit E39 manual třeba i v Mpaktetu a mít tím hodně starostí z krku? Než shánět díly a předělávat automat atd.. darda morda a prcání. Jinak zas chápu kdo do toho nasypal už hodně a k obrazu svýmu nemá smysl srdcovku prodávat a ještě na tom prodělávat (jako třeba já se svojí E36 323i, pořád super ačkoliv si člověk může dovolit i 3x novější auto).
Jinak k věci co si nechat aktualně přeměřit výkon / průběh na brzdě, pak se člověk dozví realitu. Jak tu někdo řekl, každá 530D jede dnes po těch letech trochu jinak..
Jinak k věci co si nechat aktualně přeměřit výkon / průběh na brzdě, pak se člověk dozví realitu. Jak tu někdo řekl, každá 530D jede dnes po těch letech trochu jinak..

Toxic...: nebylo
Beru to tak, že si chci pětku pár let nechat, takže by mě čekal repas... No a než repas převodovky co mě nebere, tak tam půjde manuál...
Už jsem do toho něco vrazil, je jinak celkem v rozumným stavu, třeba vstřiky supr atd... Zbytek je pro mě stejně jen spotřebák, co jednou příjde na každým autě... A z dodělání paketu budu mít aspoň radost...
Nějakej koníček mít musím

Beru to tak, že si chci pětku pár let nechat, takže by mě čekal repas... No a než repas převodovky co mě nebere, tak tam půjde manuál...
Už jsem do toho něco vrazil, je jinak celkem v rozumným stavu, třeba vstřiky supr atd... Zbytek je pro mě stejně jen spotřebák, co jednou příjde na každým autě... A z dodělání paketu budu mít aspoň radost...
Nějakej koníček mít musím

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00