
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
nedrží volnoběh za studena 2.8 m52
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 209
- Registrován: ned 11.08.2013 00:00
Zdravím řeším problém na m52 2.8 nedrží volnoběh za studena za tepla je všechno ok,po 200 metrech jízdy je to ok,je to ok i když je motor jen zahřátej naprosto minimálně dělá to jen ráno,pokud by měl nekdo podobnej problem tak by mě zajimalo čím to bylo,vyměněny hadice za škrtící klapkou hadice sání váha vzduchu filtry,svíčky,olej,vyčištěný volnoběžný ventil,škrtící klapka,benzín tam je omw+vif,svíčky nkg ale uplně stejny chování jak brisky,já bych řek že to dělá nějaký čidlo ted jen jaký?Kdybyste měli zkušenost s tímto problémem ozvěte se mi prosím.Díky 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 209
- Registrován: ned 11.08.2013 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 209
- Registrován: ned 11.08.2013 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 209
- Registrován: ned 11.08.2013 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 258
- Registrován: sob 22.02.2014 01:00
- Bydliště: Olomouc
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 209
- Registrován: ned 11.08.2013 00:00
-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
začínám tě podezřívat z toho, že si už ty závady vymýšlíš, týdně máš jedno vlákno s tím, jak ti E39 blbne
byl jsi na diagnostice? jestli nebyl, tak sem ani nepiš dotaz, že s tím něco máš!
a pokud opravdu cítíš spálený olej a svíčky se ti topí v oleji, tak asi to bude mít něco společné s olejem, že?
tedy jde ti olej do sání a ten tam jde přes olejový separátor, jelikož ti neseparuje a nebo ti jde hlavou a máš fouklé těsnění nebo stírací kroužky nestírají, dvě poslední možnosti jsou opravdu finančně náročné oproti tomu koupit separátor za pár stovek, který by se stejně co 60.000 km měl vyměnit za nový, jelikož ta membrána v něm nevydrží ani dvě zimy.
a k tvé reakci bílý dým z výfuku je voda modrý je olej
a taková rychlá kontrola separátoru je, že otevřeš za chodu víčko oleje a musí se změnit zvuk motoru, ale to ví snad všichni co mají šestiválce

byl jsi na diagnostice? jestli nebyl, tak sem ani nepiš dotaz, že s tím něco máš!
a pokud opravdu cítíš spálený olej a svíčky se ti topí v oleji, tak asi to bude mít něco společné s olejem, že?
tedy jde ti olej do sání a ten tam jde přes olejový separátor, jelikož ti neseparuje a nebo ti jde hlavou a máš fouklé těsnění nebo stírací kroužky nestírají, dvě poslední možnosti jsou opravdu finančně náročné oproti tomu koupit separátor za pár stovek, který by se stejně co 60.000 km měl vyměnit za nový, jelikož ta membrána v něm nevydrží ani dvě zimy.
a k tvé reakci bílý dým z výfuku je voda modrý je olej
a taková rychlá kontrola separátoru je, že otevřeš za chodu víčko oleje a musí se změnit zvuk motoru, ale to ví snad všichni co mají šestiválce