Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e39 kotouče

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#41 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

EdyBoyS: Odpovědět na 1/2 roku starý příspěvek je prima :-)

Musím potvrdit co píše Foldas. Mám čtvrté kotouče na E36, v současnosti ATE M3 s deskama ATE, najeto na nich asi 90k km a přežily bez újmy několik návštěv v Sosonvé nebo ve Vysokém Mýtě.

Buď máš něco špatně, brzda neuvolňuje a přehřívá se a nebo neumíš brzdit ;-)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
wehrwolf
Registrovaný
Příspěvky: 170
Registrován: sob 26.04.2014 00:00

#42 Příspěvek od wehrwolf »

EdyBoyS píše:Horan: kámo, já měl E36 a teď mám E39 a můžu tě v klidu ujistit, že mi házely kotouče na obou vozech a bylo úplně jedno jestli byl kotouč hladký, vrtaný nebo drážkovaný... jsou to prostě mrdky z nekvalitního materiálu...

Zajimavé ale je, že tento problém nikdo neřeší s koncernovým vozem... Znám spoustu lidí co mají např Golf GTI, Octavii RS, Fábii RS atd a když spolu jedeme na Ecce, tak mám vždycky na svém BMW po ostřejší jízdě kotouče k.o. a oni ne...

Vyzkoušel jsem už Brembo Max, Starline Sport, Febi, Zimmermann sport a obyč Ate. Všechny se zvlnily po prvním prudkém zabrždění... wtf...
to mám jako vyhazovat z kufru padák když chci zabrzdit?? prostě totální ****, na to se nedá nic říct...

Ty Zimmermany sem kupoval přímo z německa a stejně se mi po prvním prudkém zabrždění po 1000km začaly malinko vlnit a bylo to horší a horší, pak už nešlo ani jet 200 jak vibroval volant...
tak šly na soustruh a byly dobré asi 2 měsíce, vpodstatě do chvíle, než jsem začal intenzivněji šlapat na brzdu... teď už zase začínají kopat.. zvažuju jestli má vůbec cenu je dávat na soustruh nebo mám koupit něco jiného?? možná vyjde líp koupit nějaké mrdky za litr, ono se to zvlní tak či tak, akorát že mrdky stojí litr a zimmerman 6....

Kámoš má E92 Coupé 335d a mění kotouče každý druhý měsíc
Zdarec,tak za litr vůbec nic nekupuj,akorát zbytečná práce s montáží,v zápětí to budeš vyhazovat. Vystřídal jsem v předu Bosch,ATE a všechny po cca 2 tis byly v hajzlu,naštěstí to vyreklamovali.Koupil jsem v BMW origo i s deskami,sice to vyšlo dohromady na 10 litrů,ale najeto cca 50 tis a klid.
Jak tady někdo psal,tak do této banánové americké židokolonie se dováží zboží pouze předražený druhořadý brak,ať už je to žrádlo,elektronika a vůbec všechno. :(
wehrwolf
Registrovaný
Příspěvky: 170
Registrován: sob 26.04.2014 00:00

#43 Příspěvek od wehrwolf »

Jinak ještě mimo téma,ale de facto k tématu.Před pár lety jsem koupil notebook,prezentovanej jako "horká" novinka,stál přes 20 litrů.Hledám to na stránkách výrobce a nikde nic, po delším hledání jsem to našel někde úplně na konci nabídky jako výběhovej typ a doprodej v jejich ceně pár zelených hajzlpapírů.
Vydržel cca 2,5 měsíce po záruce,z ničeho nic komplet shořela základová deska včetně HDD,tak letělo 20 litrů do popelnice.
Tak asi tak :( :( , a tak je to zde i s jejich autodíly :-(
Zama
Registrovaný
Příspěvky: 196
Registrován: ned 27.03.2011 01:00
Bydliště: Zlínský kraj

#44 Příspěvek od Zama »

By mě zajímalo co bude tohle zač. http://aukro.cz/vrtane-drazkovane-kotou ... 57366.html
Už jsem kdysi po tom pokukoval a píšou doživotní záruka (do minimální tloušťky) tak kdoví. Nezkoušel někdo?
Uživatelský avatar
Mir3k
Registrovaný
Příspěvky: 101
Registrován: sob 10.03.2012 01:00
Bydliště: Havířov

#45 Příspěvek od Mir3k »

Taky jsem po nich pokukoval,ale neměl jsem odvahu :D
koupil jsem Ate power disc najeto asi 15 tisíc a jsou v pohodě
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#46 Příspěvek od all »

S klidným srdcem napíšu, že mám v celku štěstí.
1. origo ate z bmw = super, cca 5let zpět
2. ate z kelly, inercars..... reklamace.....
3. brembo, brembo max...... reklamace....
4. zimmerman sport (děrované) praskl v děrování.... reklamace
5. ate power disk..... PARÁDA!
Jsou hlučnější při brždění ale v pohodě, nevlní se...

Pak jsem měl problém s třmenem, zatuhl a brzdový disk sem rozsvítil.... :twisted:
po repasu brzd, sem testnul jak to disk vydržel a dopadl líp než předchozí značky při mesíci používání. Dokonce se mi zdá, že se trošku srovnal....

Teď mám na autě nové Ate power disk a destičky hawg (street race) od Matyho
Už bych na to nic dalšího nedával, chovají se lépe než DS2500 a kotouče drží a super...
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00

#47 Příspěvek od horan »

All: na sciroccu mam taky powerdisky a pri jednom dost silnym brzdeni a zastaveni po cca 200m se "roztekly" a vypadly stredovy poklicky na kolech. Kotouce to nijak nepoznamenalo. Funguji dal.
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#48 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

all píše:... destičky hawk (street race) od Matyho
Už bych na to nic dalšího nedával, chovají se lépe než DS2500 a kotouče drží a super...
Mám Hawk Performace Plus, brzdí excelentně, ale vlažné pískají jak vlak.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#49 Příspěvek od all »

ty moje street race jen popísknou, dělalo mi to i obložení jurid na brembo destičkách :-D

jo, když sem zastavil, s tou poruchou brzdového třmenu, neudržel jsem ruku na hliníkovém disku a bál jsem se aby se aby se nepřiškvařila guma :-D
to mě utvrdilo v tom, že to musí bejt dobrý materiál, ale zas, časy se mění, jsou to kotouče koupený před rokem.... co sem koupil ted, může být jiný materiál...

celkově, ted se na všem moc šetří a vše je v lepším případě spotřebák...
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#50 Příspěvek od EdyBoyS »

Takže co teď? Dát opět zimmermany stočit na soustruhu nebo je vyhodit a koupit ty ate power disc?? A kde?
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00

#51 Příspěvek od horan »

Ted vyres, proc se ti taky porad hreje to jedno kolo.
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#52 Příspěvek od EdyBoyS »

Jediny co mě napadá, že by byla ucpaná hadička. Jedině že bych koupil novej třmen ate a rovnou i hadičky k oboum třmenům
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00

#53 Příspěvek od horan »

Hadice jsem menil a zadny zlepseni. Pomohla az vymena toho jednou zrepasovanyho trmenu za jinej, kterej jsem znovu zrepasnul tentokrat jsem nechal starej hlinikovej pistek. Nebyl zoxidovanej.
Butchi
Registrovaný
Příspěvky: 268
Registrován: pát 20.06.2014 00:00
Bydliště: Olomoucko

#54 Příspěvek od Butchi »

Ty kotouče už nemá cenu stáčet, jak se jednou vyhřejou, tak hotovo

Po srovnání vydrží chvíli a pak znovu...
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#55 Příspěvek od Teddy »

Co já jsem se natrápil se zatuhlym třmenem. Nakoupil jsem na to různý keramický, měděný a já nevim jaký vazelíny. Vždycky to max. během jedný nádrže zase zatuhlo v těch čepech. Pak jsem se někde dočetl, že se to naopak ničim nesmí nemazat. Rozebrat, důkladně vyčistit a máznout obyč vazelínou, aby to šlo dobře složit. Udělal jsem to tak a od tý doby už asi 5 tis. klid.
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#56 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Nedávám žádnou vazelínu, protože se tam práší. Pouze vypucuju a pro hladké složení stříknu WD do gumopryžového pouzdra čepu.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#57 Příspěvek od Teddy »

Řekl bych, že pod prachovky se mi nepráší. Jak jsem koupil, tak prodávám. Mě to zafungovalo. :)
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#58 Příspěvek od Foldas »

Pod prachovku pístku se prach dostat nesmí od toho tam je, ale vodítka třmenu jsou z jedne strany otevřené. Ono je prostě potřeba to gumové uložení někdy vyměnit.
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#59 Příspěvek od Teddy »

Asi jsem nenapsal podstatnou informaci.... nedělal jsem to na BMW. Bylo to na Kia. Tam jsou i ty vodítka uzavřený a krytý prachovkou. NA svym autě jsem zatim na třmeny nemusel sáhnout. Jen 2x výměna kotoučů, než jsem dospěl k origo. :D
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše

#60 Příspěvek od Tompo »

Já jsem dnes objednal ATE, tak jsem zvědav, dlouho nebyly špatné Bosche, ale poslední dobou se sem tam objeví, že kvičej :(
Odpovědět