Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
f10 530d servis ve 150 000 km
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 23
- Registrován: stř 20.08.2014 00:00
- Bydliště: Germany/Czech Republic
Mel bych prosbu,
nema nekdo detailnejsi informace co vsechno je treba udelat v ramci udrzby na f10 530d pri stari 3 roky a 150 000 kilometrech?
Kdyz zapnu palubku avizuje ze v 06/2014 mela byt udelana servisni prohlidka, ale nedari se mi nikde najit co vsechno je v jejim ramci potreba udelat.
Mam auto cerstve a nedari se mi k nemu ani dohledat po kolika km se meni olej.
Ma tady nekdo f10, kdo by mohl poradit?
Diky moc
nema nekdo detailnejsi informace co vsechno je treba udelat v ramci udrzby na f10 530d pri stari 3 roky a 150 000 kilometrech?
Kdyz zapnu palubku avizuje ze v 06/2014 mela byt udelana servisni prohlidka, ale nedari se mi nikde najit co vsechno je v jejim ramci potreba udelat.
Mam auto cerstve a nedari se mi k nemu ani dohledat po kolika km se meni olej.
Ma tady nekdo f10, kdo by mohl poradit?
Diky moc
Měl bys mít servisní menu v palubním počítači. Jinak určitě bych vyměnil olej v automatické převodovce u nějaké kvalitní firmy co má na to mašinu.
Říkají že je sice doživotní ale díky tomu taky pak převodovky mezi 200-350tis km odcházejí. Někdy i dříve.
Jinak příručku nemáš k autu ?
asi bych nechal preventivně vyměnit kapaliny a oleje a filtry. A pak zkontrolovat komplet podvozek, brzdy a tlumiče a motorový prostor zda nikde nic neuniká plus diagnostika a mělo by bejt vše ok.
Klasické inspekce I a II. nevim jaké jsou ale je to asi taková základní klasická údržba u všech aut.
Říkají že je sice doživotní ale díky tomu taky pak převodovky mezi 200-350tis km odcházejí. Někdy i dříve.
Jinak příručku nemáš k autu ?
asi bych nechal preventivně vyměnit kapaliny a oleje a filtry. A pak zkontrolovat komplet podvozek, brzdy a tlumiče a motorový prostor zda nikde nic neuniká plus diagnostika a mělo by bejt vše ok.
Klasické inspekce I a II. nevim jaké jsou ale je to asi taková základní klasická údržba u všech aut.
brusell píše:Mel bych prosbu,
nema nekdo detailnejsi informace co vsechno je treba udelat v ramci udrzby na f10 530d pri stari 3 roky a 150 000 kilometrech?
Kdyz zapnu palubku avizuje ze v 06/2014 mela byt udelana servisni prohlidka, ale nedari se mi nikde najit co vsechno je v jejim ramci potreba udelat.
Mam auto cerstve a nedari se mi k nemu ani dohledat po kolika km se meni olej.
Ma tady nekdo f10, kdo by mohl poradit?
Diky moc
V servisní knížce by mělly být ty úkony popsaný. Výměna oleje je samostatná položka
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 23
- Registrován: stř 20.08.2014 00:00
- Bydliště: Germany/Czech Republic
homy píše:Oleje - motor i automat
Filtry - všechny
Řetěz a klady
Možná bude neco na podvozku
Svíčky
Chladicí kapalinu novou
Brzdovku novou
Přeměřit dpf
Btw. Co se kontroluje na zadohrabu?
Stavil jsem se cca pred mesicem v jednom servisu ve Frankfurtu kde aktualne ziju a kterej mi dopoducili na jednom mistnim diskusnim BMW foru a jedine, co zkoukli byl palubni pocitac kde bylo do vymeny oleje jeste cca 6000 KM, striktne se drzeli jen toho, co jim ukazoval pocitac (za 20 000 desticky atd), takze mi rekli, ze mam dorazit az na ni.
Kdyz jsem se ptal co vsechno se ve 150 000 ma delat, tvrdili mi, ze jen olej a filtry, coz mi pripadlo dost malo. Kadopadne diky za hint, budu se tam obednavat pristi mesic kdy by uz mela prijit na vymenu oleje cas, tak bych nechal vymenit i ten olej v prevodovce a hlavne zkouknout podvozek a rizeni. Mel jsem pred tim starou Mazdu a nevim jestli jen na BMW nejsem zvyklej, ale zda se mi, ze ve vyssich rychlostech trochu plave.
U tech rozvodu.....neni 150 000 na retez malo?
U toho řetězu bych si nechal poradit, nejlépe servis řešící jen BMW (neznačkový) ale nepředpokládám ze to bude stát raketu, prevence je prevence.
Automat olej výměn urcite, někým kdo tomu rozumí. U mého Volva je na proplach potřeba 13 litru oleje.
Sám si nepamatuju po kolika km mi to hlásí výměnu oleje, ale vždy bych měnil do 20k, takový pevný interval s long-life olejem:D
Ze značek mam rad Mobil1
Automat olej výměn urcite, někým kdo tomu rozumí. U mého Volva je na proplach potřeba 13 litru oleje.
Sám si nepamatuju po kolika km mi to hlásí výměnu oleje, ale vždy bych měnil do 20k, takový pevný interval s long-life olejem:D
Ze značek mam rad Mobil1
ke mě se dostali tyto informace. Některé řetězy od výrobce xy jsou poruchové a způsobují přetržení a obrovské škody na motoru a jiný výrobce xy zase dělal řetězy co jsou v pořádku.
Průser je ten, že nikdo neví (zatím nevíme) jak identifikovat průserové řetězy od těch co jsou v pořádku a vydrží.
Takže budou auta Fxx co najezdí statisíce v pohodě a pak ty co budou mít problémy třeba při 150-200k už dávno za sebou.
Chtělo by to někde zjistit výrobce závadných řetězů a pak jak rozlišit modely s vadným řetězem.
Pokud někdo budete mít více info jistě by bylo fajn poskytnout sem na klub.
Průser je ten, že nikdo neví (zatím nevíme) jak identifikovat průserové řetězy od těch co jsou v pořádku a vydrží.
Takže budou auta Fxx co najezdí statisíce v pohodě a pak ty co budou mít problémy třeba při 150-200k už dávno za sebou.
Chtělo by to někde zjistit výrobce závadných řetězů a pak jak rozlišit modely s vadným řetězem.
Pokud někdo budete mít více info jistě by bylo fajn poskytnout sem na klub.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
zpět k themě. domnívám se, že servisovat auto pouze podle návodu výrobce je k tomu autu poněkud macešské - více zde
imho speciálně platí pro auta od MY2003, kdy i béemwé začalo katovat kosty...
imho speciálně platí pro auta od MY2003, kdy i béemwé začalo katovat kosty...

- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
mám MY2011 a 160 tis km a budu fčíl měnit napínák řetezu, bo už je volaakýsi vyťahaný *.... a dyž to nepomůže, tak to udělám komplet - řetez, kola, napínák, olej vanu se separátorem .....
* ranní studené starty = občas se rozsvítí kontrolka motoru a podle toho, jaké chyby se ve výpisu objevují to vypadá, že fakt je řetízek už krapet volný...
jj, halt katování kostů...
* ranní studené starty = občas se rozsvítí kontrolka motoru a podle toho, jaké chyby se ve výpisu objevují to vypadá, že fakt je řetízek už krapet volný...
jj, halt katování kostů...
Aktuálně řeším problém co se týče řetězu na bmw 525d (145kw) LCI. Auto jsem prodal před 5 měsíci, kupující spokojeně jezdil až nakonec dojezdil z důvodu prasklého rozvodového řetězu... Teď nemám smlouvu u sebe ale auto mělo najeto něco mezi 220tkm. a 230tkm. nový majitel mohl najezdit cca 20tkm.
Kilometry byli 99%, auto po druhém majiteli, veškerý servisní úkony v bmw, auto jsem kupoval asi dva dny po servisu v bmw (aby měl prodávající čisté svědomí), opravdu poctivý vůz
.. A teď se stalo tohle...
Řetěz údajně nebyl slyšet jen z ničeho nic se roztrhl, setkal se s tím někdo ?
Nevíte někdo jestli byla na tento motor nějaká svolávačka apod. ?
Jak by jste se k tomu postavili ?
Kilometry byli 99%, auto po druhém majiteli, veškerý servisní úkony v bmw, auto jsem kupoval asi dva dny po servisu v bmw (aby měl prodávající čisté svědomí), opravdu poctivý vůz

Řetěz údajně nebyl slyšet jen z ničeho nic se roztrhl, setkal se s tím někdo ?
Nevíte někdo jestli byla na tento motor nějaká svolávačka apod. ?
Jak by jste se k tomu postavili ?
kurevtore, souhlas.
Jen doplnim, že v tomhle případě by mohl být v klidu i kdyby se to stalo hodinu po prodeji.
Půlroční záruka se vztahuje pouze na skryté vady. Tedy vady o kterých prodávající věděl, ale kupujícímu je zamlčel. Někdo ještě doplňuje "a kupující je neměl možnost při koupi odhalit". Ten dovětek už bych ale fakt nebral.
Takže vzhledem k tomu, že matik pravděpodobně netušil, že ten řetěz praskne, tak se nejedná o skrytou vadu. Podobný je to s alternátory, startéry, veškerou elektronikou atd. Prostě věcma, který nijak neohlašujou, že odchází do věčných lovišť.
Na druhou stranu například kdyby motor žral litr oleje na 1000 km a prodávající na to neupozornil, tak je to ukázková skrytá vada. To samý kdyby z auta mizely ostatní náplně, vybíjela se baterie atd.
Jen doplnim, že v tomhle případě by mohl být v klidu i kdyby se to stalo hodinu po prodeji.
Půlroční záruka se vztahuje pouze na skryté vady. Tedy vady o kterých prodávající věděl, ale kupujícímu je zamlčel. Někdo ještě doplňuje "a kupující je neměl možnost při koupi odhalit". Ten dovětek už bych ale fakt nebral.
Takže vzhledem k tomu, že matik pravděpodobně netušil, že ten řetěz praskne, tak se nejedná o skrytou vadu. Podobný je to s alternátory, startéry, veškerou elektronikou atd. Prostě věcma, který nijak neohlašujou, že odchází do věčných lovišť.
Na druhou stranu například kdyby motor žral litr oleje na 1000 km a prodávající na to neupozornil, tak je to ukázková skrytá vada. To samý kdyby z auta mizely ostatní náplně, vybíjela se baterie atd.