Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Samosvor Bmw e39 poradte prosim

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Hartge1
Registrovaný
Příspěvky: 38
Registrován: pát 05.07.2013 00:00

#1 Příspěvek od Hartge1 »

Chci se jenom zeprat mam e39 530d a už posledna vec kt mi chybý je samosvor a chci jeden tedkom kupit a čo ktomu potrebujem su k tomu aj poloosy.
Hartge1
Registrovaný
Příspěvky: 38
Registrován: pát 05.07.2013 00:00

#2 Příspěvek od Hartge1 »

A ešte či su stejne tie kardany ale mne sa zná,že s M5 je iný.
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#3 Příspěvek od Foldas »

nemá m5 i jinou nápravnici?
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#4 Příspěvek od Meda »

Nema, napravnice je stejna, kardan a poloosy jine, takze budto cele a kardan nechat upravit na spravnou delku, nebo koupit jen svornou vlozku a nechat si postavit svuj diferak, do nekterych jde vlozka z M5, M3, do nekterych pry ne a muzes jit cestou noveho za cca 30t..
Hartge1
Registrovaný
Příspěvky: 38
Registrován: pát 05.07.2013 00:00

#5 Příspěvek od Hartge1 »

Ja to chapu tam je manula ja mamm automat a keby som len čreva vymenil to vnutro?proste to vyberem a vložim do mojho diferaku mysliš že by sa tam vliezol
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#6 Příspěvek od Teddy »

a má to vůbec stejnej převodovej poměr?
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

O převodový poměr nejde, lze vyměnit jen diferenciální klec otevřenou za svornou.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#8 Příspěvek od Meda »

Presne tak, vymeni se jen vlozka, prevod lze take prehodit, ale to je o preferencich, jestli chces mit kratsi/delsi.. Jinak pokud jsi to nikdy nedelal a nechces se to na tom ucit, mel by to delat nekdo kdo to umi :)
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#9 Příspěvek od Teddy »

Měl jsem na mysli podle původníhiho zadání výměny kus za kus...
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#10 Příspěvek od Meda »

Pokud jde o vymenu kus za kus, tak k M5 diferaku potrebujes na jakoukoli jinou E39 i poloosy s kardanem upravenym na miru prevodovce ktera zrovna v tom aute je krome 6q manualu v 535/540i, tam je to stejne, na 5q by se musela prodlouzit, na automat zkratit..

Jinak prevod M5 difu je 3.15 cili nejkratsi ktery se na E39 dava, vetsina naft/V8 ma 2.81, takze tam to nebude tak markantni, davaji se ale i diferaky tusim 2.31, 2.43, zase je ale jiny prevod z prevodovky, takze by se muselo spocitat jaky rozdil ve finale bude, aby to pri 130km/h netocilo 4000 otacek :)
Odpovědět