
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Sice jedna vlastovka jaro nedela, ale treba se podari -)))
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 530
- Registrován: úte 18.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno/Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
matiz píše:http://www.novinky.cz/auto/362230-v-cesku-jsou-desitky-tisic-aut-s-odstranenym-filtrem-pevnych-castic.html
Myslim si ze odhad desitky tisic je i docela poddimenzovany... Vsem kdo budou potrebovat nabizim do baworaku DPF ON
je to dalsi stejny ze z.urvenych PR clanku, proste reklama a lobby. Na druhou stranu jsou novinky a idnes radi, ze jim nekdo pise clanky.... a maji nastevnost.
http://auto.idnes.cz/odtsraneni-fap-dpf ... jetiny_fdv
tady v evrope to kazdej resi ekologie. jasne chapu urednik musi vymyslet pi.ovinu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Ale o tom to vubec neni, zadny urednik nevymysli zadne picoviny, jen vsichni chteji jezdit za 4l/100km a mit 270kW a wo tom to je. Aby se toho docililo, jinymi slovy aby se zvysila ucinnost a efektivita motoru je treba zlepsit spalovani, no a aby jsme zase vsichni nepochcipali v padesatce, je treba resit jak ty jemne castice zachytavat. No a jelikoz se to casem posere, tak kazdy mistr sveho oboru vezme kladivo, vrtak ci jiny sofistikovany nastroj a jde se na vec, preci takovou picovinu tam mit nemusim, na vsecky mrdam a at klidne chcipnou ve triceti, preci nebudu davat takove hrachy za nejaky filtr -)))) Staci jedna nehoda a pokud si pojistovna zamane, zadne kryti z POV byt nemusi, jelikoz jakykoliv zasah do emisniho systemu znamena ze je popelnice nezpusobila k provozu a takova nema na ceste co delat a uz vubec se na takove vozidlo nevztahuje to POV ktere mate sjednane...
Pokud by slo do tuheho, bylo by to na sahodlouhe pravni tahanice. A kdyz jsme u toho, ja taky nespaluju plasty, i kdyz bych mel topeni do dilny na nekolik zim temer zadarmo. Je to stejna analogie jako s tim vymlacenym filtrem -)
Pokud by slo do tuheho, bylo by to na sahodlouhe pravni tahanice. A kdyz jsme u toho, ja taky nespaluju plasty, i kdyz bych mel topeni do dilny na nekolik zim temer zadarmo. Je to stejna analogie jako s tim vymlacenym filtrem -)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1513
- Registrován: stř 14.03.2007 01:00
- Bydliště: Olomouc - Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
ty jo - ty tady z toho děláš zbraň hromadného ničení:)
(tím neříkám, že obhajuju dpf off...ale příjde mi to až přitažené za vlasy - klidně bych se vsadil, že pokud zaviníš nehodu s DPF off, tak tě pojišťovna krátit nebude - respektive myslím si, že to nezkusí a i kdyby zkusila, tak má smůlu - chápal bych chlast, drogy, sjeté gumy, brzdy a kdoví co ještě...)
mody poprosím o přesunutí někam do pokecu - tohle asi není správné téma pro pětky - když se to týká i všech ostatních:-p
(tím neříkám, že obhajuju dpf off...ale příjde mi to až přitažené za vlasy - klidně bych se vsadil, že pokud zaviníš nehodu s DPF off, tak tě pojišťovna krátit nebude - respektive myslím si, že to nezkusí a i kdyby zkusila, tak má smůlu - chápal bych chlast, drogy, sjeté gumy, brzdy a kdoví co ještě...)
mody poprosím o přesunutí někam do pokecu - tohle asi není správné téma pro pětky - když se to týká i všech ostatních:-p
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
To je nejspravnejsi sekce, protoze vykastrovanych petek jezdi nejvic -)))) Samozrejme nebude zadna pojistovna delat krky se skrabnutym blatnikem, zkus takovym autem shodit autobus do skarpy nebo kamion plny televizi od sony -) Budou se chytat cehokoliv jen aby nemuseli plnit, a chybi li dpf, tak by fakt nejspis nemuseli, auto neni a nikdy takto nebylo schvalene k provozu. Zkus udelat karambol bez technicke a emisi, nedejboze se zranenim, stahnou te za ziva z trenek. Skodu nejspis zaplati, jenze budou ji vymahat stejne jako by tam byl ten chlast nebo drogy.
Jedinna vec proc po tom nejak moc nejdou, je ze to neumi merit, protoze nemaji vybaveni. To prijde. Chces licenci na mereni? Tady mas podminky. Jo novy tester, nevadi prikupime, promitnem to do ceny za mereni... A bude vymalovano. Potom kazdy tyden odchytit nejakou vrazdu co vyjede z technicke a udelat ji znovu. Budou li shledany nedostatky - sankce, opakovane - odebrani licence. neni treba ani zadny on line kamerovy system, staci par lidi co bude objizdet republiku a kontrolovat. Budou li motivovani svymi uspechy, neprojde ani nove auto... Pote co se to rozkrikne rychlosti blesku chci videt kdo si vezme na triko odebrani licence a zmareni investice v radu milionu kc...
Ja jim fandim, jestli to protlaci, proridne provoz...
Jedinna vec proc po tom nejak moc nejdou, je ze to neumi merit, protoze nemaji vybaveni. To prijde. Chces licenci na mereni? Tady mas podminky. Jo novy tester, nevadi prikupime, promitnem to do ceny za mereni... A bude vymalovano. Potom kazdy tyden odchytit nejakou vrazdu co vyjede z technicke a udelat ji znovu. Budou li shledany nedostatky - sankce, opakovane - odebrani licence. neni treba ani zadny on line kamerovy system, staci par lidi co bude objizdet republiku a kontrolovat. Budou li motivovani svymi uspechy, neprojde ani nove auto... Pote co se to rozkrikne rychlosti blesku chci videt kdo si vezme na triko odebrani licence a zmareni investice v radu milionu kc...
Ja jim fandim, jestli to protlaci, proridne provoz...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 285
- Registrován: úte 01.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Mám garáž tak blbe situovanou ze do ni musím vždy zacouvat. Když jsem měl 330d e46 tak vše co bylo v garáži mělo černý povlak po hodně krátký době.
Teď mám už druhou e61 obě s funkčním DPF a světe div se garáž je najednou OK. Co se týká auta tak jezdím hodně popojizdky po Praze ale rozhodne nejezdim na spotřebu. Kdykoliv vyjedu mimo tak ho prozenu abych "vymetl komín" a mám zase klid. Funguje mi to takhle cca 5 roku a ještě se mi ani jednou nerozsvítila kontrolka filtru!
Až budu jezdit klobouka a jen koukat na spotřebu tak budu mít taky motor v pr.eli. Ale mimochodem toto bylo už před 15 roky když jsem měl octavky a passaty. Ti co jezdili na spotřebu měli zatuhla vgt turba, vstriky, motor nechtěl do otáček atd.
Teď mám už druhou e61 obě s funkčním DPF a světe div se garáž je najednou OK. Co se týká auta tak jezdím hodně popojizdky po Praze ale rozhodne nejezdim na spotřebu. Kdykoliv vyjedu mimo tak ho prozenu abych "vymetl komín" a mám zase klid. Funguje mi to takhle cca 5 roku a ještě se mi ani jednou nerozsvítila kontrolka filtru!
Až budu jezdit klobouka a jen koukat na spotřebu tak budu mít taky motor v pr.eli. Ale mimochodem toto bylo už před 15 roky když jsem měl octavky a passaty. Ti co jezdili na spotřebu měli zatuhla vgt turba, vstriky, motor nechtěl do otáček atd.
jestli to nebude tim, že DPF ti z mikroskopických částeček udělá pikoskopický.
Lidi mají představu, že to v tom filtru shoří a nic z toho nezůstane. Ono jde spíš o to, že se to tim hořením jen přemění na menší částečky. No a ten kdo ví o čem je řeč, tak ví, že čim menší částečky, tim hůř se s tim tělo vypořádá. Ty nejmenší částečky pronikaji zcela bez omezení z plic rovnou do krve.
Tak tomu říkám zdraví.
Nicméně vychází to z toho, že co oči nevidí a uši neslyší, to srdce nebolí.... Takže za mě DPF
Druhá stránka věci je legislativa a způsobilost k provozu. To bohužel nemá s logikou věci nic společného.
Když už sem píšu, tak si troufnu odhadnout, že DPF of by zcela jistě nemělo vliv na plnění pojišťovny. No a jestli, tak jen do prvního soudu. Nebo snad někoho napadá jak prokázat souvislost DPF of s případnou nehodou? Mimochodem v momentě kdy to budou vymáhat, tak jednak jsou oni žalobci a jednak bude důkazní břemeno na nich.
Mimochodem je tu hromada lidí, kteří ani neví, že jim dávno DPF shořel. Bez diag. to ani nezjistí a na stk se to prej v současnosti nepozná.

Lidi mají představu, že to v tom filtru shoří a nic z toho nezůstane. Ono jde spíš o to, že se to tim hořením jen přemění na menší částečky. No a ten kdo ví o čem je řeč, tak ví, že čim menší částečky, tim hůř se s tim tělo vypořádá. Ty nejmenší částečky pronikaji zcela bez omezení z plic rovnou do krve.

Nicméně vychází to z toho, že co oči nevidí a uši neslyší, to srdce nebolí.... Takže za mě DPF

Druhá stránka věci je legislativa a způsobilost k provozu. To bohužel nemá s logikou věci nic společného.
Když už sem píšu, tak si troufnu odhadnout, že DPF of by zcela jistě nemělo vliv na plnění pojišťovny. No a jestli, tak jen do prvního soudu. Nebo snad někoho napadá jak prokázat souvislost DPF of s případnou nehodou? Mimochodem v momentě kdy to budou vymáhat, tak jednak jsou oni žalobci a jednak bude důkazní břemeno na nich.
Mimochodem je tu hromada lidí, kteří ani neví, že jim dávno DPF shořel. Bez diag. to ani nezjistí a na stk se to prej v současnosti nepozná.
Nejde o to, že Dpf má souvislost s nehodou, ale o to, že když mám auto Dpf a někdo ho vykuchá, tak tím se to auto stane nezpůsobilé k provozu na pozemních komunikacích
... a když na to pojišťovna přijde, jakože když uděláš škodu tam za 2 nebo 3 milionky, což dnes není problém, tak jdou uplně po všem a prostě smolík...
Asi tak, jak když máš v Tp max 17" kola a jezdíš na 19"....

Asi tak, jak když máš v Tp max 17" kola a jezdíš na 19"....
Kdyz mas auto nezpusobile k provozu a pojistovna te za to vyfakuje, tak v pripade soudu je potom tvoje povinnost prokazat, ze zpusobile bylo. A s vykuchanym DPF to pujde lip nez s kolama, ktera nejsou pro to auto vubec urcena, tj, rozmery (vcetne ET), ktere vyrobce nikdy neschvalil pro dany model auta. A je jedno jestli to budou origo kola nebo neorigo s typovym listem. U neorigo kol, ktera nedostanou pro dany model vozu typovy list, to ani neni treba zkouset, takova kola nemela na aute jednoznacne co delat.
Edit: Nezpusobilost samozrejme trva, dokazat se musi to, ze ta nezpusobilost nemohla zpusobit konkretni nehodu.
Edit: Nezpusobilost samozrejme trva, dokazat se musi to, ze ta nezpusobilost nemohla zpusobit konkretni nehodu.
Teddy píše: Když už sem píšu, tak si troufnu odhadnout, že DPF of by zcela jistě nemělo vliv na plnění pojišťovny. No a jestli, tak jen do prvního soudu. Nebo snad někoho napadá jak prokázat souvislost DPF of s případnou nehodou?
Nebyl bych si tím tak jistý. Pracovně přicházím do styku s dopravními nehodami a vím, že speciálně když jsou velké škody (těžká zranění s trvalými následky = doživotní péče o nepohyblivé zraněné a doživotní vyplácení rent, poškození drahého převáženého nákladu, ekologické škody v důsledku nehody apod.), pojišťovny hledají sebemenší záminku k tomu, aby mohly následně s regresem jít na viníka. Typicky když má auto třeba i jen pár dnů nebo týdnů propadlou technickou. Moc nikoho nezajímá, že propadlá TK neznamená automaticky, že auto je ve špatném technickém stavu. Takové 4 roky staré auto může být naopak v perfektním technickém stavu, jen si majitel nevzpomněl, že už s ním musí poprvé na TK a je problém - auto nezpůsobilé k provozu. Technický stav příčinou nehody není ani v nejmenším, ale přesto do toho jde pojišťovna přes regres. Analogicky totéž DPF - taky v podstatě nikdy nebude technicky příčinou nehody, ale pojištěné auto je nezpůsobilé k provozu a pojišťovna bude chtít regresem plnění zpět. Jiná otázka samozřejmě je, jak se o chybějícím DPF pojišťovna dozví. Ale nejméně u vážných nehod se auta zajišťují a zkoumá a rozebírá je soudní znalec, který mj. posuzuje technickou způsobilost k provozu. Ten by chybějící DPF odhalil a z toho by pojišťovna vycházela.
JH76: Presne, pojistovna se chova stejne jako kazda jina firma a nebude zbytecne platit za nekoho skodu, kdyz nemusi. Pak si musi dotycny lajdak sehnat nekoho, kdo prokaze co jsem psal vyse, coz neni sranda.
Ano, lidsky je to svinstvo (souvislost DPF a dopravni nehody je na prvni pohled jasna, ze tam neni). Jenze spousta lidi se chova svinsky, takze musi existovat nejaka obecna pravidla jak se bude postupovat, aby vychcanci meli co nejmene moznosti jak ojebat predpisy.
Ano, lidsky je to svinstvo (souvislost DPF a dopravni nehody je na prvni pohled jasna, ze tam neni). Jenze spousta lidi se chova svinsky, takze musi existovat nejaka obecna pravidla jak se bude postupovat, aby vychcanci meli co nejmene moznosti jak ojebat predpisy.
kourk píše:dnešní vláda jsou prostě vše židovský kurvy. Vymýšlí schválně věci aby ožebračili obyčejné obyvatelstvo. Tím že obyvatelstvo bude nemocné.. tím líp, vydělají farmaceutické firmy na lécích a léčeních.. stejně nás tím svým léčením spíš zabíjí. A politici to jsou jen loutky židobankéřů.
Nejsi trochu antisemita?
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic