Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e39 525i r.2001

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
zedmen
Registrovaný
Příspěvky: 198
Registrován: pon 28.04.2008 00:00
Bydliště: Brynych-Šterc u Dolfabáhnu

#1 Příspěvek od zedmen »

dnes mi to nák cukalo,hučelo skoro celá kára,když sem dané kvalt a to mezi 3-4 kvaltem co cukalo(skoro jak v autoškole) a ztrácelo výkon.chtěl sem to kapku vytočit na trojku a ani tuk jen také "hrrrrr".pak chvilu jakžtakž gut,ale zas to sténe "cirkus".
jen dofám,že to není beneli z globusu,kde sem vzal za 400kč natural 95 "extra něco".
děkuju moc za radu
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2229
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav

#2 Příspěvek od vita11 Moderátor »

chytré pléšek, alias diagnostika určitě poradí :wink:
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#3 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

:) snad by to mohlo byt čidlo klikovky ?

A klidně si to hoď do 5er diskuzí..
Holly Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1679
Registrován: pát 08.09.2006 00:00
Bydliště: Ohrádka v přihrádce

#4 Příspěvek od Holly Moderátor »

MOD Holly: Přesunuto z technických dotazů...
Holly Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1679
Registrován: pát 08.09.2006 00:00
Bydliště: Ohrádka v přihrádce

#5 Příspěvek od Holly Moderátor »

zedmen píše:pré mám napsat sem ohledně trablu s e39 525i r.01
přestalo to mít výkon,začalo sa třást+klepat celá ludra,motor chvílu blekotal a nechtělo jako jetvybrace do radičky.a když sem někoho předjet a měl bud 3.-4.kvalt tak zacukalo a pak to začlo jakoby přes převody či motor jako vrčet a furt si jelo "ve své jízdě jako bych tam nebyl".
někdo odepsal,že je to čidlo klikovky nebo nákého klepání.
díky moc za info či radu

ps:já se neměl ukecat na e39 a furt shánět e12 tehdejší plné výbavě a měl bych klid či zas opět e30,ale allrad v plast kupé hrkat do rakous na jízdy amatérů na zimní závody,kde katgorie i e30 4x4 jak sem špiznul na tubusu.


lubooos píše:Cidlo na klikovce je zepredu pod vodni pumpou a je nani chycena vrtule. Smeruje na zubatej talir.
Cidlo na vacce je pod ovladanim vanosu smeruje smerem na vacku.
Poznas ktere je vadne pres diagnostku, ja mel vadny to na vacce a motor obcas tahnula skubal a celej se trasl jak pises. Obcas motor zdechnul na volnobeh. Doporucuju ti skontrolovat kabliky co vedou od cidel a vedou pod sani. Ja nemel vadny cidlo ale jenom zlomenej drat u konektoru prave pod sanim. Ale cidlo jsem drive doloval ven nez jsem zkontroloval konektor a zkurvil sem ho. Takze jsem musel dat nove.


MOD Holly: Přesunuto z tohoto tématu. Zedmene, nezakládej neustále nová témata ve svahilštině, ve kterých navíc řešíš ten samý problém...
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#6 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

No to jsem mu poradil já s cílem právě naopak totok přesunout do 5er :)
A koukám už je to OK..

Stou svahilštinou souhlasím :P
Odpovědět