Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
motor z 530d do jineho auta
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 237
- Registrován: úte 13.08.2013 00:00
No, například je potřeba aby pasovala převodovka na motor, nebo případně ta BMW převodovka do zbytku auta.
Pokud tohle dovedeš vyřešit, zbytek je už hračka. Samozřejmě to nikdy nedostaneš do papírů.
Teda pokud není řeč o některým z těch pár ne-BMW aut, kam se tento motor sériově montoval. RangeRover, nebo co to bylo?

Teda pokud není řeč o některým z těch pár ne-BMW aut, kam se tento motor sériově montoval. RangeRover, nebo co to bylo?
napasovať motor a prevodovku je to najjednoduchšie , je to čistá mechanika, buď sa vojde, alebo nevojde a potrebuješ úpravy, m57 síce vychádza z m50kovej rady blokov motorov ale iba v samom základe, je kompletne iná, tá elektrika je už horšia vec, hlavne záleží ako šikovne s ňou vieš pracovať a ako presne ju chceš mať zapojenú, ale všetko sa dá
Proč se mu tak vysmíváte? Když neumíte poradit, tak mlčte.
Třeba mě to taky zajímá. Uvažuju, že bych si dal bavoráckej motor do lodě.
Já jsem amatérsky došel k tomu, že kromě mechanickýho napasování (to ti asi nikdo neporadí.... určitě ne, když nevíme kam to chceš dávat) musíš použít čidla, který jsou na motoru, obě podávací čerpadla, řídící jednotku.... nevim, jestli jsou ještě někde další čidla, který nejsou přímo na motoru. Nevim, jestli to nebude potřebovat třeba i čidlo venkovní teploty. Doufal jsem, že se tu dozvim víc.
P.S. nikoho nenapadlo, že si taky někdo může auto postavit? Navíc na papíry jde dostat všechno. Jde jen o to jak moc složitý a nákladný to je.
Třeba mě to taky zajímá. Uvažuju, že bych si dal bavoráckej motor do lodě.
Já jsem amatérsky došel k tomu, že kromě mechanickýho napasování (to ti asi nikdo neporadí.... určitě ne, když nevíme kam to chceš dávat) musíš použít čidla, který jsou na motoru, obě podávací čerpadla, řídící jednotku.... nevim, jestli jsou ještě někde další čidla, který nejsou přímo na motoru. Nevim, jestli to nebude potřebovat třeba i čidlo venkovní teploty. Doufal jsem, že se tu dozvim víc.
P.S. nikoho nenapadlo, že si taky někdo může auto postavit? Navíc na papíry jde dostat všechno. Jde jen o to jak moc složitý a nákladný to je.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 530
- Registrován: úte 18.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno/Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj,
vyhodit motor a pripevnit ho na nove misto, to nebude to nejslozitejsi.
Namontovat motor na nove misto, pak premontovat uplne kompletni svazek, vytahnout kompletni svazek z puvodniho auta bez poskozeni.
Urcite budes potrebovat jednotku motoru na motoru vsechny cidla atd. Pak jednotku immobilizeru a palubovku, zapalovani s klickem...
Pak ten svazek zapojit a motor by mel vrcet. A pak ten svazek zacit zbavovat nepotrebnych vodicu, popr prepojovat. Po nejake vetsi zmene zkusit start motiru.
Hlavne mit schemata a rozjetou diagnostiku.
vyhodit motor a pripevnit ho na nove misto, to nebude to nejslozitejsi.
Namontovat motor na nove misto, pak premontovat uplne kompletni svazek, vytahnout kompletni svazek z puvodniho auta bez poskozeni.
Urcite budes potrebovat jednotku motoru na motoru vsechny cidla atd. Pak jednotku immobilizeru a palubovku, zapalovani s klickem...
Pak ten svazek zapojit a motor by mel vrcet. A pak ten svazek zacit zbavovat nepotrebnych vodicu, popr prepojovat. Po nejake vetsi zmene zkusit start motiru.
Hlavne mit schemata a rozjetou diagnostiku.
..čau..je to tak rok..jsem viděl na bazošu inzerát na motor...kde borec měl připojení i videj ko jak a co...v popisu měl třeba uvedeno že motorový elektrika ja přepojení tak že pracuje pouze s řídící jednotkou..nic víc...na tom videu byl motor na paletě. .a normálně ho nastartoval..plyn taky přidával reostatetem...takže to lze je vidno..
..já třeba přemejšlim že bych si dal motor do malotraktor a. ..
..já třeba přemejšlim že bych si dal motor do malotraktor a. ..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Samozrejme ze to jde a sance ze to tu nekdo naserviruje je nulova, spis v zapornych hodnotach. Ale nevidim sebemensi problem v tom, ze by to neslo. Minuly vikend jsem na takovem aute neco delal. Sice to nebyl dehet, ale to je uplne, ale uplne jedno. Mimochodem ja bych rekl ze prave nejslozitejsi bude ten motor pripevnit, vyrobit vsechny dalsi dily a cela mechanika, to bych videl jako ze na posrani.
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Nejtezsi stranku veci na tom vidim tu naslednou legalizaci. Ja si postavil sam E30 cabrio s V8 M60B40 s 6q manualem a po nekolika letech marnych pokusu o zapsani, po spouste slibu nekolika lidi, jak to zapsat pujde a ve finale skutek utek, to dopadlo tak, ze jsem projekt rozebral a rozprodal a znovu bych se do neceho podobneho v CR uz nepoustel.
Presne jak pisou kluci, kdyz nenapises kam to chces dat, tezko ti nekdo muze radit. Postavit se da vsechno, ale musi to stavet clovek, ktery vi co dela a ma zkusenosti, co a jak upravit, predelat, vymyslet, vyrobit a nasledne jak prizpusobit elektriku atd. Spousta veci se ukaze az pri samotny zastavbe a vzdycky je nekolik reseni, jak kazdou vec udelat. Nejsou to teoreticke blaboly, ale vlastni zkusenosti od nekoho, kdo si takovou veci prosel, kdy daval motor, prevodovku atd, do auta, do ktereho se z vyroby nedaval. Pokud s tim nehodlas jezdit po verejnych komunikacich, tak chapu, ze te legalizace nezajima. Pokud ale ano, tak bych ti doporucil se mrknout, co to znamena provozovat vozidlo technicky nezpusobile k provozu na pozemnich komunikacich. Samozrejme se nemusi stat nic, ale muzes narazit na nekoho, kdo to resit bude, co mas pod kapotou a jestli to tam patri nebo ne. Pojistovna to jenom privita, ze nemusi plnit a zaplatis si to sam ze sve kapsy v pripade nejake nehody.
přesně v to jsem doufal i já.... o nějakých čidlech už vim. Další jsem doufal, že se dočtu tady.
Přendat celou elektriku a ůak odpojovat jednotlivý okruhy a mezi tim zkoušet nastartovat je fakt profi rada k nezaplacení. Teď to nemyslim osobně. Ani už nevim kdo to psal. Ty ostatní rady byly prakticky to samý.
Když jsem byl u snejka, tak tam měl od někoho doma postavený auto. V podstatě kostru s motorem a kolama. Měl to tam proto, aby to zapojil tak, aby to fungovalo. Určitě ale nepřendaval celej kabelovej svazek.
Takže dokud se tu neukáže někdo kdo tomu fakt rozumí, tak se to nikam nepohne a dosavadní příspěvky by zasloužily koš.
Občas na netu vidim motory na paletě. Je připojená hadice s naftou, pár drátů (fakt pár, do deseti), řídící jednotka a motor normálně běží. Takže ta hora chujovin kolem pro jeho provoz potřeba neni.
Přendat celou elektriku a ůak odpojovat jednotlivý okruhy a mezi tim zkoušet nastartovat je fakt profi rada k nezaplacení. Teď to nemyslim osobně. Ani už nevim kdo to psal. Ty ostatní rady byly prakticky to samý.
Když jsem byl u snejka, tak tam měl od někoho doma postavený auto. V podstatě kostru s motorem a kolama. Měl to tam proto, aby to zapojil tak, aby to fungovalo. Určitě ale nepřendaval celej kabelovej svazek.
Takže dokud se tu neukáže někdo kdo tomu fakt rozumí, tak se to nikam nepohne a dosavadní příspěvky by zasloužily koš.

Občas na netu vidim motory na paletě. Je připojená hadice s naftou, pár drátů (fakt pár, do deseti), řídící jednotka a motor normálně běží. Takže ta hora chujovin kolem pro jeho provoz potřeba neni.
Jak jsem psal, já uvažuju o zástavbě motoru do lodě. Mechanickou stránku nechme stranou. S tim si hravě poradim.
Spíš mě zajímá (a zakladatele vlákna taky).... ta a ta krabička je řídící jednotka. Na tom a tom pinu je napájení, váha, klika, ovládání vstřikovačů, podávací čerpadla atd. atd.
Pár motorů jsem už při generálce ve stojanu měl a natočil, ale vždycky to byly starý dobrý karbecovky. Připojila se jen kostra, cívka a flaška s benzínem a mohlo se to natočit.
Spíš mě zajímá (a zakladatele vlákna taky).... ta a ta krabička je řídící jednotka. Na tom a tom pinu je napájení, váha, klika, ovládání vstřikovačů, podávací čerpadla atd. atd.
Pár motorů jsem už při generálce ve stojanu měl a natočil, ale vždycky to byly starý dobrý karbecovky. Připojila se jen kostra, cívka a flaška s benzínem a mohlo se to natočit.

-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Celým svazkem v radách přede mnou nebyl myšlen svazek celého auta, ale motorový svazek. Skrze něj je připojena řídící jednotka a potřebná čidla. Z tohoto motorového elektrického svazku je konektor do hlavního svazku v autě, napojení na napájení, budíky, EWS, spínací skříňka, tempomat, pedál plynu, ... celkem něco přes deset vodičů.
Ano, lze nastartovat na paletě, ale je třeba mít nastrojen hlavní svazek motoru a do něj napájení, startér a EWS. V nouzovém režimu to pak asi poběží.
Projdi si WDS k E39, popis hlavního konektoru motorového svazku tam najdeš celkem snadno.
Ano, lze nastartovat na paletě, ale je třeba mít nastrojen hlavní svazek motoru a do něj napájení, startér a EWS. V nouzovém režimu to pak asi poběží.
Projdi si WDS k E39, popis hlavního konektoru motorového svazku tam najdeš celkem snadno.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition