Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW 530i E61 200kw chip?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
civn
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: sob 17.05.2014 00:00

#1 Příspěvek od civn »

Zdravim, nemáte s tim někdo v této motorizaci zkušenost? Koukal jsem, že to společnosti zabývající se úpravou sw na tuto motorizaci R6 200kw nabízejí. Výkon jde na cca + - 300PS a Nm na cca 360.
Trochu mě zaráží to, jak je možné ´´tak vysoké´´ navýšení u motoru bez turba.
elegant047
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: pon 02.12.2013 01:00

#2 Příspěvek od elegant047 »

Ked zlepsis nasavanie vzduchu, zlepsis vyfukove potrubie, nasledne spravis chip na mieru presne k tomu motoru, tak realne mozes pocitat s vykonovym rastom cca 10%, co by som typol tak priblizne 190 kW (bavime sa o M54?), ked mas v poriadku motor. Bez uprav nasavania a vyfuku pochybujem ze by si dosiahol realny narast vykonu, ale tak mozno sa mylim.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#3 Příspěvek od pavproch »

Imho tazatel myslel N53B30 200kW (přímovstřik)... mám ho ve služebáku tež... už sem to tu kdesyk psal - čipovat tenhle motor neumí každý, tady v CZ nikdo, v Reichu určitě DS Motorsport a zřejmě Manhart a Hartge.... Prostým čipováním bez HW úprav z toho jde vydolovat max 12-15 kobyl navíc... i sám Krakonoš Krámský mě od čipování tohodle motoru ale zrazoval

Já osobně sem to nakonec vzdal a čipovat nebudu... místo toho sem tomu udělal lepčí dýchání i odfuk (OEM BMW Performance Intake + Performance Exhaust, nainstaloval PowerBox (Throttle 60%, power tuning "on", což odstranilo "mdlé" chování motoru okolo volnoběhu) a domnívám se, že tam i dokonce pár kobyl přibylo... ale na brzdu s tím nepudu...

Na 99% na výrazné zlepšení dynamiky pudu jinak - zkrácením diffů (obou, bo xDrive) asi o 15%, čili jinými slovy dostanu na kola asi o 15% víc výkonu za cenu zvýšení hlučnosti a spotřeby na dálnici, což mi neva...
civn
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: sob 17.05.2014 00:00

#4 Příspěvek od civn »

pavproch píše:Imho tazatel myslel N53B30 200kW (přímovstřik)... mám ho ve služebáku tež... už sem to tu kdesyk psal - čipovat tenhle motor neumí každý, tady v CZ nikdo, v Reichu určitě DS Motorsport a zřejmě Manhart a Hartge.... Prostým čipováním bez HW úprav z toho jde vydolovat max 12-15 kobyl navíc... i sám Krakonoš Krámský mě od čipování tohodle motoru ale zrazoval

Já osobně sem to nakonec vzdal a čipovat nebudu... místo toho sem tomu udělal lepčí dýchání i odfuk (OEM BMW Performance Intake + Performance Exhaust, nainstaloval PowerBox (Throttle 60%, power tuning "on", což odstranilo "mdlé" chování motoru okolo volnoběhu) a domnívám se, že tam i dokonce pár kobyl přibylo... ale na brzdu s tím nepudu...

Na 99% na výrazné zlepšení dynamiky pudu jinak - zkrácením diffů (obou, bo xDrive) asi o 15%, čili jinými slovy dostanu na kola asi o 15% víc výkonu za cenu zvýšení hlučnosti a spotřeby na dálnici, což mi neva...
díky, Krámského mam 5km od baráku, zastavim se u něj a trochu to prodiskutujem.Nechtěl jsem řešit nějakou větší úpravu, pouze mam v úmyslu potlačit mdlé chování pod 2tis/ot.
Díky za reakci
Odpovědět