Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Rekin-e28
Registrovaný
Příspěvky: 83 Registrován: ned 10.03.2013 01:00
Bydliště: Liberec
#1
Příspěvek
od Rekin-e28 » stř 11.03.2015 20:35
Čau,nevíte jak poznat že mám v autě dvouhmotový setrvačník?
Je to na e34 525i touring 1996 a potřebuji spojku vyměnit ale prý je tam rozdíl podle setrváku.Díky
Totic
Člen Klubu
Příspěvky: 4057 Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
#2
Příspěvek
od Totic » stř 11.03.2015 21:51
Tož naval VIN kód a budeme moudřejší.
Pač jinak si myslím by se to muselo leda rozdělat.
Rekin-e28
Registrovaný
Příspěvky: 83 Registrován: ned 10.03.2013 01:00
Bydliště: Liberec
#3
Příspěvek
od Rekin-e28 » stř 11.03.2015 22:40
Tož tady: WBAHJ51040GB89061
Francis
Výkonná rada
Příspěvky: 5994 Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:
#4
Příspěvek
od Francis » stř 11.03.2015 23:59
M50 motory měly vždy dvouhmotu, jedinou výjimkou byla E36 320i bez klimy v prvních letech výroby.
miloshm
Registrovaný
Příspěvky: 511 Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
Bydliště: Čejkovice
Kontaktovat uživatele:
#5
Příspěvek
od miloshm » čtv 12.03.2015 20:30
V e34 525i M50B25 bezvanos (r.v. 1991) jsem měl jednohmotu. Vzhledem k tomu, že jsem auto neměl od nového, tak nemůžu tvrdit, že to bylo originál
Rekin-e28
Registrovaný
Příspěvky: 83 Registrován: ned 10.03.2013 01:00
Bydliště: Liberec
#6
Příspěvek
od Rekin-e28 » čtv 12.03.2015 21:40
Hmm,takže když mam klimu a rok 96 tak by tam dvouhmota být mohla..
No uvidíme..každopádně díky
Rekin-e28
Registrovaný
Příspěvky: 83 Registrován: ned 10.03.2013 01:00
Bydliště: Liberec
#8
Příspěvek
od Rekin-e28 » pát 13.03.2015 21:39
Jo uvidíme až se to rozdělá,setrvák měnit nechci,potřebuji vyměnit spojku..
HUFU
Registrovaný
Příspěvky: 40 Registrován: pon 01.06.2009 00:00
#9
Příspěvek
od HUFU » pon 16.03.2015 14:20
Asi záleží jak dlouho s tím plánuješ ještě jezdit. Já jsem při výměně spojky setrvačník nechal a teď toho lituji. Kdyby to nebyla taková strašná práce, hned bych měnil.
Totic
Člen Klubu
Příspěvky: 4057 Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
#10
Příspěvek
od Totic » pon 16.03.2015 14:47
No spíš taky raketa za setrvák. :/ To si každej dvakrát rozmyslí.
THe_KbK
Registrovaný
Příspěvky: 274 Registrován: úte 13.05.2014 00:00
Bydliště: Brno
#11
Příspěvek
od THe_KbK » pon 16.03.2015 14:51
Jojo, je to rana, teď jsem to dělalna své e39 525i.
Kdybys chtěl tak se ozvi, můžu ho mít za 9 od LUKU
Rekin-e28
Registrovaný
Příspěvky: 83 Registrován: ned 10.03.2013 01:00
Bydliště: Liberec
#12
Příspěvek
od Rekin-e28 » pon 16.03.2015 20:53
Jojo já to auto nijak neprožívám,mám ho jako spotřebáka ale právě při již pravidelné vyjíždce na parkoviště kde pálím gumy jsem zaregistroval lehkou připálenost lamely a zdá se mi že ve vyšších točkách už klouže tak bych to rád vyměnil.
Uvidíme co ten setrvák ještě vydrží,kdyžtak se to přebouchá na jednohmotu z M20..