Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E34 525i setrvačník

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Rekin-e28
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: ned 10.03.2013 01:00
Bydliště: Liberec

#1 Příspěvek od Rekin-e28 »

Čau,nevíte jak poznat že mám v autě dvouhmotový setrvačník?
Je to na e34 525i touring 1996 a potřebuji spojku vyměnit ale prý je tam rozdíl podle setrváku.Díky
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#2 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Tož naval VIN kód a budeme moudřejší. :) Pač jinak si myslím by se to muselo leda rozdělat.
Rekin-e28
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: ned 10.03.2013 01:00
Bydliště: Liberec

#3 Příspěvek od Rekin-e28 »

Tož tady: WBAHJ51040GB89061
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

M50 motory měly vždy dvouhmotu, jedinou výjimkou byla E36 320i bez klimy v prvních letech výroby.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
miloshm
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
Bydliště: Čejkovice
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od miloshm »

V e34 525i M50B25 bezvanos (r.v. 1991) jsem měl jednohmotu. Vzhledem k tomu, že jsem auto neměl od nového, tak nemůžu tvrdit, že to bylo originál :D
Rekin-e28
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: ned 10.03.2013 01:00
Bydliště: Liberec

#6 Příspěvek od Rekin-e28 »

Hmm,takže když mam klimu a rok 96 tak by tam dvouhmota být mohla..
No uvidíme..každopádně díky
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#7 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Jak koukám ETK tak samozřejmě ta dvouhmota tam je.. a to bude DRAHÝ :!: :evil:

OEM:
21211223593
D=228MM
11.1 kg

http://bmwfans.info/vin/decoder?vin=GB89061
Rekin-e28
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: ned 10.03.2013 01:00
Bydliště: Liberec

#8 Příspěvek od Rekin-e28 »

Jo uvidíme až se to rozdělá,setrvák měnit nechci,potřebuji vyměnit spojku..
HUFU
Registrovaný
Příspěvky: 40
Registrován: pon 01.06.2009 00:00

#9 Příspěvek od HUFU »

Asi záleží jak dlouho s tím plánuješ ještě jezdit. Já jsem při výměně spojky setrvačník nechal a teď toho lituji. Kdyby to nebyla taková strašná práce, hned bych měnil.
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#10 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

No spíš taky raketa za setrvák. :/ To si každej dvakrát rozmyslí.
THe_KbK
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: úte 13.05.2014 00:00
Bydliště: Brno

#11 Příspěvek od THe_KbK »

Jojo, je to rana, teď jsem to dělalna své e39 525i.
Kdybys chtěl tak se ozvi, můžu ho mít za 9 od LUKU
Rekin-e28
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: ned 10.03.2013 01:00
Bydliště: Liberec

#12 Příspěvek od Rekin-e28 »

Jojo já to auto nijak neprožívám,mám ho jako spotřebáka ale právě při již pravidelné vyjíždce na parkoviště kde pálím gumy jsem zaregistroval lehkou připálenost lamely a zdá se mi že ve vyšších točkách už klouže tak bych to rád vyměnil.
Uvidíme co ten setrvák ještě vydrží,kdyžtak se to přebouchá na jednohmotu z M20..
Odpovědět